צילום: pixabay

נתקעתם מחוץ לבית? אבדו המפתחות לרכב? מנעולן פיקס כאן בשבילכם

שירותי מנעולנות הם דבר הכרחי בתרחישים רבים, בין אם נתקעים מחוץ לבית, מאבדים את מפתחות הרכב או שוכחים את הקוד של הכספת

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בוודאי תשמחו לדעת כי מנעולן פיקס מספקת שירותי מנעולן בכל יישובי הארץ ותשמח לעזור לכם בכל תרחיש שכזה ועוד רבים אחרים. להלן מגוון השירותים שחברת מנעולן פיקס מציעה לכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

פריצה ותיקון של דלתות ומנעולים

השירות העיקרי שכל מנעולן מטעם מנעולן פיקס מתמחה בו הוא פריצת דלתות ומנעולים. ישנם מספר תרחישים בהם הצורך בשירותיו של מנעולן דלתות הינו הכרחי. למשל כשהדלת נטרקת ואתם בלי המפתח עליכם, כשהמפתח נשבר בתוך המנעול, כאשר המפתח הלך לאיבוד ואין לכם מפתח רזרבי ועוד. הדבר החשוב ביותר, בכל אחד מהמקרים הללו, הוא להבין שלא צריך להסתבך ולנסות לבצע פעולות עצמאיות שעלולות לגרום לנזק גדול יותר. יש להתקשר עם מנעולן פיקס והיא כבר תדאג לשלוח אליכם מנעולן מקצועי במהירות האפשרית. הוא ידאג לאפיין את הבעיה במדויק ובהתאם לזאת לפרוץ את הדלת והמנעול בשיטה המתאימה וללא גרימת נזק. גם במקרה ויגרם נזק, הוא ידע לבצע תיקון או החלפה באותו הרגע.

 

במקרים מסויימים יתגלה כי הבעיה היא לא במנעול של הדלת אלא בצילינדר שלה. גם במקרה הזה אתם יכולים להיות רגועים, שכן גם החלפת צילינדרים היא דבר שכל מנעולן מטעם מנעולן פיקס יודע לבצע במקצועיות ובצורה יסודית. המנעולנים של מנעולן פיקס יודעים להתמודד עם כל סוגי הדלתות, המנעולים והצילינדרים, בין אם מדובר במותגי פלדלת, רב בריח, שריונית חסם או כל מותג אחר.

 

שדרוג של דלתות קיימות

המנעולנים של מנעולן פיקס יוכלו לעזור לכם לא רק בכל הקשור לפריצה ותיקון של דלתות, מנעולים וצילינדרים, אלא גם בכל הקשור לשדרוג הדלתות הקיימות שלכם מבחינת רמת האבטחה שלהן. מדובר במגוון אפשרויות רב, דוגמת התקנת סוגר דלת עליון (מה שמספק הגנה כפולה), התקנת עינית לדלת (רגילה או אלקטרונית עם מצלמה), התקנת מנעול ביומטרי (הדבר מאפשר שליטה ובקרה על הנכנסים והיוצאים), התקנת ידית בהלה לדלת (שמאפשרת פתיחה מהירה יותר של הדלת בשעת סכנה) ואף התקנה של מחזיר דלת, בכל סוגי הדלתות.

 

פריצת רכבים

גם מפתחות של רכבים עלולים להישבר או למצוא את עצמם בתוך הסוויץ' של הרכב, כשהדלת נטרקת וננעלת, כשגם ניסיונות פריצה על ידי גנבי רכבים, עלולים לגרום לאמצעי הנעילה להיהרס, דבר שיתבטא במפתחות שלא יצליחו לפתוח את הדלת או בשלט שלא מגיב. גם במקרים האלה, אין צורך להילחץ, לשבור חלונות או לנסות לפרוץ את הדלת של הרכב באופן עצמאי, תוך גרימת נזק. חברת מנעולן פיקס תדאג לשלוח אליכם מנעולן רכב מקצועי שיגיע עם כל ציוד הפריצה הדרוש (כרית ניפוח מקצועית, בדרך כלל) ויחזיר לכם את השליטה על הרכב שלכם. הוא גם ידאג לתקן או להחליף לכם את מנעול הרכב במקרה הצורך. איבדתם את המפתחות ואין לכם מפתח רזרבי? דעו לכם כי מנעולני רכב מורשים לשחזור או שכפול מפתחות ואלו של מנעולן פיקס יבצעו זאת עבורכם בו במקום. הם גם ידעו להחליף לכם את הסוויץ' והקודן, אם תזדקקו לכך.

 

דרך מנעולן פיקס תוכלו לקבל את כל השירותים הללו ועוד רבים אחרים (למשל, פריצת כספות) בפריסה ארצית רחבה ותוך התחייבות להגעה מהירה. כל זאת על ידי צוות מנעולנים מקצועי ואדיב שמחזיק בכל האישורים הנדרשים להענקת שירותי מנעולנות בארץ.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture