קניית מתנה מתוקה בחנות מקוונת – איך לבחור ומה כדאי לדעת?

חלפו הימים שבהם בעת קניית מתנה היינו מוגבלים רק לחנויות שבאזור שלנו. היום פתוחות בפנינו אלפי חנויות מקוונות שפותחות בפנינו שלל אפשרויות למתנות מותאמות אישית, גם כאלו מתוקות במיוחד

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ההתפתחות העצומה בעולם הקניות המקוונות הביאה עמה בשורות חשובות לצרכנים הישראלים – מחירים אטרקטיביים, משלוח עד הבית, אפשרויות הזמנה ותשלום נוחות, מבחר עצום של מוצרים ונגישות לחנויות חדשות בתחומי נישה לא מוכרים. אם בעבר היינו יוצאים לקניון הסמוך לביתנו או למרכז הקניות הקרוב ומסתובבים בין אותן החנויות המוכרות בניסיון למצוא את המתנה המושלמת לאדם שאנחנו אוהבים, היום התהליך פשוט ונוח הרבה יותר.

אנחנו יכולים להשתמש במנוע החיפוש במחשב או אפילו בסמארטפון שלנו על מנת לאתר את המתנה הרצויה או לקבל רעיונות חדשים למתנות שלא חשבנו עליהם. אנו יכולים להגיע כך לחנויות המוכרות והאהובות עלינו או לחנויות מקוונות שלא הכרנו בעבר ושבהן אולי נוכל למצוא מתנות מקוריות ומיוחדות יותר. אנחנו יכולים "לשוטט" בקלות בין דפי המוצרים המקוונים, לסנן אותם לפי פרמטרים שונים ולהגיע להתאמה המושלמת מבחינת המחיר, המוצר, מועד המשלוח ועוד. וכל זה בלי לצאת מהבית, לעמוד בפקקים ולחפש חניה.

אחת ההשפעות הבולטות של השינוי הזה על חיינו באה לידי ביטוי בתחום המתנות. כאשר אנו מחפשים היום מתנה לחברה שילדה תינוק, לאבא שחוגג יום הולדת או לאחות שמתגייסת לצבא, אנחנו יכולים למצוא מתנה שמתאימה בדיוק להם ושכמוה הם לא צפויים לקבל מאחרים – מתנה מיוחדת שמראה שחשבנו עליהם והתייחסנו לצרכים ולאהבות שלהם.

בתחום מארזי השוקולדים מגמה זו ניכרת גם כן. מגוון האפשרויות שעומדות בפני מי שמחפש מתנה מתוקה מאפשרות למצוא בדיוק את מה שמתאים למקבל המתנה, לאירוע הנחגג ולמסר שאנו רוצים להעביר.

מי חוגג?

אם בחרנו לקנות לבעל השמחה מארז שוקולדים, עלינו קודם כול להבין מה הוא הכי ישמח לראות בו. יש כאלו שמאוד אוהבים טעמים אלכוהוליים ולהם כדאי להתאים פרלינים במילויי אייריש קרים או ליקר תפוז. אחרים אוהבים טעמים מרירים, ולהם יתאימו פרלינים במילוי אספרסו וטבליות שוקולד מריר. לילדים כדאי להתאים טעמים מתוקים יותר, למשל בצורת שוקולד חלב על מקל, אולי אפילו כזה ששמם מוטבע עליו.

נושא חשוב נוסף שכדאי להתייחס אליו הוא רגישויות והעדפות תזונתיות – ניתן למצוא היום שוקולדים טבעוניים איכותיים שישמחו מאוד את אלו שרגילים להישאר בחוץ בשלב הקינוחים. בנוסף, אפשר להתאים את תכולת המארז כך שלא תכלול רכיבים שאליהם מקבל המתנה עשוי להיות רגיש.

מה חוגגים?

מארז שוקולדים מתאימים כמעט לכל אירוע משמח. אם למשל אנו מחפשים מארז ליולדת, נוכל למצוא מארז שמותאם בדיוק לה – שוקולדים מפנקים, מסר משעשע המוטבע על טבלת שוקולד ואולי אפילו ספר נחמד שיעביר קצת את הזמן במלונית. לעומת זאת, אם אנו קונים מארזים ליום הולדת כדאי אולי לכלול במארז בקבוק יין מפנק לצד שוקולדים בטעמים מושחתים שיעזרו לבעל השמחה לחגוג ערב של כיף עם מי שהוא בוחר.

מה התקציב?

כאשר אנחנו חושבים על מתנה, אנחנו צריכים קודם כול להגדיר מהו התקציב שעומד לרשותנו לצורך קנייתה. לרשותנו עומד מבחר עצום של מארזי שוקולד בגדלים ובהרכבים שונים שמחירם משתנה על פני טווח רחב. כך תוכלו לבחור מתנה גדולה ומרשימה מכל הכיתה למורה האהובה או מתנה אישית קטנה לעמית לעבודה, וליהנות ממחיר מתאים מבלי להתפשר על האיכות.

היום, כשהאפשרויות העומדות לפנינו הן כמעט בלתי סופיות, גם הציפיות שלנו יכולות לעלות בהתאם. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה עם נגיעה אישית במיוחד – אל תתפשרו, המתנה המושלמת (והמתוקה) נמצאת ממש במרחק נגיעה.

רוצים להזמין מארז מתנה מיוחד ויוקרתי? כזה שיהיה עם מסר אישי ויהיה מותאם אישית למקבל המתנה? היכנסו לחנות באתר של רוי שוקולד והזמינו אונליין במשלוח מהיום להיום או מחר בהתאם לאזור הגאוגרפי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture