FREEPIK צילום

טסים לחו"ל? – מדוע כדאי שיהיה ביטוח נסיעות מתאים?

רבים מאזרחי מדינת ישראל, משלמים דמי ביטוח לאומי. מדוע זה כך? ובכן, זה מתבקש מטעם חוק – ועל כן, סביר שזה המקרה, למעט סייגים מסוימים. ועם זאת, רבים מאזרחי מדינת ישראל, מחזיקים בביטוח פרטי. מדוע זה כך? סביר שאנשים מסוימים, רוצים לכסות סעיפים בריאותיים מסוימים – בדיוק כפי שהיו עושים, לו היו משקיעים בביטוח לרכב שלהם. והאמת היא, שברבים מהמקרים – הביטוח לא תקף מחוץ לגבולות המדינה, כל שכן כאשר מדובר בביטוח לאומי. על כן, אם יש רצון להשקיע בביטוח, ושהוא יהיה תקף בחו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כנראה המענה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

שכן, אנשים שבכל מקרה משקיעים כסף בביטוח, ומבינים את הערך שלו – ורוצים שהוא יהיה תקף בחו"ל, אלו אנשים שיכולים להרוויח מכך שהם יודעים שהוא למעשה לא תקף בחו"ל, וכדי לרכוש פוליסה שתכסה אותם בביקורים לארץ אחרת – מתבקשת פוליסה ייעודית לנסיעות בחו"ל.

להתאים את הביטוח לאדם

והאמת היא, שישנם סוגי פוליסות שונים בהחלט. הסיבה לכך, היא כי לכל אדם, יש עניין ומטרה אחרת לטיול שלו. יש אנשים שנוסעים לטיולים מאורגנים במוזיאונים, ויסיימו את הטיול שלהם בחו"ל תוך יומיים שלושה, ויש אנשים שיוצאים לטיול תרמילאים, בדרכים – לחצי השנה הקרובה, ובכל עצירה הם מתכוונים להשתתף בספורט אתגרי כלשהו. האם נכון יהיה לרכוש את אותה פוליסה עבור אותם אנשים?

מה לגבי אנשים שכבר יש לה "מצב רפואי קודם", ואפילו נמצאים בהריון? האם נכון יהיה לרכוש עבורם פוליסה "סטנדרטית", או שמא יהיה נכון להתאים להם אי אילו הרחבות ביטוחיות? וזו השאלה, לגבי התאמת ביטוח נסיעות מתאים. לא סתם ביטוח נסיעות, אלא כזה שמכסה את מה שהאדם מבקש לכסות.

אמנם, כאשר רוכשים אי אילו הרחבות – משלמים יותר על ההרחבה, אלא שהאפיון האישי מאפשר לכסות יותר רבדים רלוונטיים להקשר ממנו נוסעים, ואליו נכנסים. רבים מאיתנו יודעים מה ביטוח יכול לאפשר לנו, זה לא מצריך חזרה על הנושא. רבים מאיתנו יודעים, שאם הולכת לאיבוד מזוודה, או אם נאבד הארנק – או אם יש טיפולים רפואיים – אפשר שחברת הביטוח תטפל בזה.

טיב ומהות השירות

וגם כאן, נכנסת שאלת "ההתאמה", דהיינו – איזה ביטוח נסיעות מתאים? ובכן, ישנן חברות ביטוח שמעניקות ללקוח "כרטיס אשראי", שאם קורה משהו – הוא יכול פשוט להשתמש בו. לגהץ את הכרטיס מה שנקרא, להעלות את החיוב על חשבון חברת הביטוח, ולדאוג לצרכיו. ישנן חברות, שאולי מחזירות את הכסף, לאחר שהלקוח שילם אותו, וישנן חברות שיש להן אפילו סידורים אחרים. על כן, גם טיב ומהות השירות – יכולים להיכנס לעניין. איזה מין שירות אנחנו מעדיפים? איך היינו מעדיפים לנצל ולהפעיל את הכיסוי?

ביטוח נסיעות דרך חברת האשראי?

יתרה מכך, זה לא רק לגבי שירות, זה גם לגבי טיב הפרמיה. יש אנשים שחושבים, שבכל מקרה יש להם ביטוח נסיעות "חינם", כתוצאה מעסקת אשראי כזו או אחרת – כלומר, חברת האשראי שלהם אמרה שיש להם ביטוח נסיעות "כלול" כחלק מתנאי עסקה או הטבה, כזו או אחרת. שזה נהדר, ועם זאת – מתבקש לבדוק את הפרטים היטב, אולי בעזרתו של סוכן ביטוח – כדי לראות באילו מצבים הכיסוי תקף, מה הם גבולות האחריות (גובה הפיצוי), וכמה פשוט, קל וישיר זה לקבל את הכסף עם הפעלת הביטוח.

התאמה אישית של כיסויים והשוואת ביטוחים

יתרה מכך, כדי לאתר ביטוח נסיעות "מתאים", חשוב לבצע גם התאמה אישית. לכלול כיסויים שרוצים, להסיר כיסויים שלא – ובכך לאפיין את הכיסוי באופן המדויק והרלוונטי ביותר. ניתן להתחיל ולעשות סקירה ראשונית של ההצעות הביטוחיות הזמינות, ולבצע השוואת ביטוחים ביניהן – ואף לדבר עם סוכן ביטוח באופן ישיר, כדי לקבל ייעוץ לגבי טיב השירות, כיסויים שנכון לכלול, ושלל שאלות.

האתר של וובי יכול לאפשר מידה מסוימת של זה, לאור כך שוובי היא אחת מסוכנויות הביטוח הדיגיטליות הגדולות בארץ להשוואת ומכירת ביטוחים, וניתן לקבל מענה אנושי בשלבים מסוימים של תהליך השוואת המחירים – כדרך האתר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture