קרדיט: פרימדונה

מתנות מותאמות לציבור הדתי – צאו מהקופסא

מתנה היא דבר שנוהגים להעניק באירועים מיוחדים: בימי הולדת, למסיבות, אירועים ועוד. לעיתים מעניקים מתנה לאדם יקר ואהוב לאות הערכה ואהבה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ככל שהמתנה מיוחדת ומקורית יותר, כך אותו אדם מבין כמה הוא יקר לליבכם ואהוב עליכם. אם יש לכם בן משפחה או חבר דתיים שאתם מעוניינים להעניק להם מתנה, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם מתלבטים איזו מתנה תתאים להם ביותר ותשמח אותם. חשוב שתדעו שיש מגוון רחב של מתנות שניתן כיום להעניק לדתיים וחשוב מאוד לבחור את המתנה המקורית והמשמחת ביותר אשר תעיד על האהבה והערכה שאתם חשים עבור האדם שמקבל את המתנה.

איזו מתנה כדאי לרכוש לדתיים?

כאמור, כאשר מדובר על אדם דתי, לעיתים מורכב לרכוש לו מתנה. לא מעט אנשים תוהים מה באמת ישמח אותו? האם כדאי לרכוש עבורו בושם או בגדים שמהווים מתנות סטנדרטיות או שמא כדאי להשקיע יותר ולרכוש משהו תואם להשקפת העולם שלהם. במקרה הזה, ישנם כמה רעיונות למתנות מקוריות שתוכלו לרכוש עבורם:

ראשית כל, תוכלו לרכוש עבורם ספר קודש כלשהו. ספר אמונה, הלכה, הגות או מחשבה של אחד מהרבנים שהם מתחברים אליו. ספר עיוני שכזה יספק להם את האפשרות ללמוד בו ולהנות ממנו. כיום ניתן למצוא לא מעט ספרי קודש של רבנים כאלה ואחרים וחשוב לבחור עבור האדם ספר של רב שהוא מתחבר אליו.

שנית, ניתן לרכוש עבור אדם דתי כיפה סרוגה בעבודת יד מושקעת במידה ומדובר בגבר. אם מדובר באישה נשואה ניתן לרכוש עבורה מטפחת מעוצבת ומיוחדת שתשמח אותה.

ניתן לרכוש גם מוצרי יודאיקה כגון: חנוכייה מפוארת ומיוחדת, כוס לקידוש מיוחד ומעוצב, ברכה על נרות השבת שניתן לתלות בבית או פמוטים מיוחדות.

ניתן לרכוש עבור אדם דתי תמונות מיוחדות לבית כגון: תמונה של בית המקדש, תמונה של רבנים שהוא מחובר אליהם ועוד. כיום ניתן לרכוש גם עיצובים שונים לבית המכילים משפטים שונים כגון: אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני ועוד.

מתנה מקורית ומיוחדת גם עבור דתיים

אם נמאס לכם מהמתנות השגרתיות שניתן לרכוש עבור אדם דתי, כדאי מאוד שתפנקו את האדם שאתם מעוניינים לרכוש עבורו מתנה ותבחרו סלסלת פירות מעוצבת ומיוחדת, המכילה את כל הפירות הטעימים ביותר.

מגש פירות דקורטיבי מסודר ומעוצב בצורה מרשימה ומרהיבה ביופייה. מעבר לעובדה שהוא מהווה את הדבר הנפלא ביותר מבחינת החזות הוויזואלית שלו, הוא מכיל פירות טעימים וכמובן בריאים. אין דבר בריא וחיוני יותר לגוף מפירות ואין כמו לקבל באמצע היום או בסוף היום מגש פירות מפנק ומיוחד שמכיל את כל הפירות שאוהבים בצורה מעוצבת ואסתטית.

מגש פירות הוא מתנה מושלמת לכל אדם. בין אם מדובר על אדם צמחוני או טבעוני ובין אם מדובר על אדם שצורך את כלל המזונות, מגש פירות טבעוני מציע אפשרות להנות מפירות טובים וטעימים לכל אדם.

לסיכום, אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לחבר או בן משפחה שומר דת ומסורת, במקום ללכת לדברים השגרתיים שתמיד קונים לאדם דתי ולבחור בהם, כדאי שתבררו על מגשי פירות מעוצבים ומרהיבים ביופיים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture