סדרת המזגנים החדשה של אלקטרה – 'EXCLUSIVE AIR' מביאה את ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל אליכם הביתה

אלקטרה מיזוג אוויר, מבית אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ), המובילה את שוק מיזוג האוויר, מציגה את סדרת מזגני היוקרה 'אקסלוסיב אייר' עם פונקציונאליות כפולה וחדשנית, גם מיזוג אוויר יעיל וחסכוני וגם הפצת ריח יוקרה לריענון ובישום חלל האוויר

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

סדרת המיזוג החדשה אלקטרה 'אקסלוסיב אייר" מציעה מגוון מזגנים המכילים קפסולת ריח עם תמצית הניחוחות של אחד ממלונות רשת ישרוטל אקסקלוסיב: בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים. הפעלת המזגן גורמת להפצת הריח, ליצירת אווירה אקסקלוסיבית של חופשה ולהעצמת חווית מיזוג האוויר בבית. בתוך מספר דקות חלל האוויר מתמלא בניחוח ארומטי, יוקרתי ועדין של אחד ממלונות היוקרה, בדומה לריח שאנחנו חווים כשאנחנו מגיעים לחופשה. קפסולה אחת מתאימה לשימוש של עד 168 שעות.

ידוע כי ריח יוצר אווירה, משפיע לנו על מצב הרוח, מעורר זיכרונות. בנוסף ריח נעים גם משרה רוגע. האקלים החם בישראל מאלץ אותנו להישאר בחלל סגור וממוזג. בתקופה שבה אנחנו מבלים ימים ארוכים בבית, סדרת 'אקסלוסיב אייר' מעלה את מצב הרוח, משרה אווירת רוגע ומעניקה תחושה של יציאה לחופשה. גם מי שחזר מהחופשה ורוצה להמשיך אותה, סדרת 'אקסלוסיב אייר' תאפשר לו להמשיך את חוויית החופשה בבית.

לדברי משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "אנחנו נרגשים להשיק את סדרת המזגנים חדשה 'EXCLUSIVE AIR' המביאה חדשנות מוצרית בקנה מידה בינלאומי. סדרה זאת מביאה שימוש משולב של מיזוג אוויר עם אווירת נופש. החדשנות המוצרית בסדרה נותנת מענה הרמוני לצרכן הן ברמת הפונקציונאליות והאמינות והן ברמת החוויה האקסקלוסיבית ללקוח עם ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. זהו שיתוף פעולה מרגש המחבר בין שני עולמות שונים המאפשרים ללקוח להתעורר כל בוקר לתחושת חופש בכל יום ובכל שעה".

סדרת 'אקסלוסיב אייר' היא סדרת מזגנים עיליים בדירוג אנרגטי A עם חיבור ל- Wi-Fi ולאפליקציית SMART המאפשרת שליטה מרחוק במזגן בכל זמן ומכל מקום, באופן המאפשר נוחות וחיסכון בחשמל. המזגנים בסדרה כוללים את טכנולוגיית AIR FLOW D4 המאפשרת פיזור אוויר אחיד בחלל הבית, פונקציית BOOST המאפשרת קירור מהיר, ציפוי הידרופילי למניעת ריחות וקורוזיה, ניקוי עצמי של הסוללה ומצב שבת מובנה.

אלקטרה מיזוג אוויר, הינה החברה המובילה בענף המיזוג בישראל, בעלת קו מוצרים רחב הכולל מגוון מזגנים ביתיים, ביניהם מזגנים עיליים ומערכות מיני מרכזיות, מערכות מולטי אינוורטר ומערכות  VRFהפועלות על טכנולוגיה מתקדמת ושירות מצוין. מהפיכת המיזוג החכם שהשיקה אלקטרה, מבוססת בינה מלאכותית, מתחברת לענן ונשלטת באמצעות ה WIFI הביתי שלכם. אלקטרה מיזוג אוויר מעניקה מענה מתקדם לצרכים ולהרגלי השימוש של הצרכן הישראלי המאפשרים איכות חיים.

ככל מזגני אלקטרה גם הסדרה החדשה – 'אקסלוסיב אייר' תומכת ב"מצב שבת" המנטרל את פעילות חיישני הטמפרטורה ומשדר למזגן מידי כמה דקות את הטמפרטורה הרצויה וטמפרטורה בפועל מדומה ללא קשר למצב בחדר, כך שהאדם בחדר אינו משפיע על פעולת המזגן וגם לא בגרמא. הטכנולוגיה הייחודית יוצרה ע"י מהנדסי אלקטרה בשיתוף פעולה עם רבני בד"ץ הגר"א רובין שליט"א ו'המכון הטכנולוגי להלכה', ומציבה לראשונה בפני ציבור שומרי השבת מזגן איכותי המותר לשימוש בשבת למהדרין מן המהדרין.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture