תכשיטי כסף מעוצבים – הכי יפה לך מיוחד ומקורי

תכשיט חדש מביא עמו שמחה רבה בין אם הוא נקנה לרגל אירוע מיוחד או מוענק כמתנה למישהו קרוב. קיימים סוגים רבים של תכשיטים שכדאי להכיר על מנת לבחור את התכשיט הנכון וכן מגמות ובשורות מעניינות בעולם התכשיטים המוסיפות יופי רב להופעה. היכונו לקטוף מחמאות!

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מה בין תכשיטי כסף לתכשיטים ממתכות אחרות?
התכשיטים הבולטים בעולם התכשיטים נחלקים לתכשיטי זהב, תכשיטי כסף ותכשיטים ממתכות אחרות כמו נחושת או פליז. הזהב היא המתכת היקרה ביותר, אך יוקרתה לא תמיד בהישג ידם של מי שמחפשים תכשיט ולכן, תכשיטי כסף מעוצבים נחשבים לסוג המועדף על מי שמחפש תכשיט יפה ויוקרתי.
למתכת זו איכויות רבות במיוחד לכסף מסוג סטרלינג 925. הצירוף 925 מתאר למעשה את האחוז של כסף טהור בתכשיט – 92.5%. האחוזים הנותרים מורכבים לרוב ממתכות אחרות כמו ניקל, אבץ או נחושת שתורמות לקשיות של החומר ולעמידותו הגבוהה לאורך זמן.
היתרונות של תכשיטי כסף סטרלינג הם רבים ומגוונים: מדובר בעמידות גבוהה של תכשיט שיחזיק לאורך שנים ויראה נהדר לאורך שנים, שמירה על ניצוץ טבעי וברק לאורך זמן, קלות ניקוי ותחזוקה. ישנה גם סברה שהמתכת הטהורה בתכשיט מסייעת בריאותית באיזון וויסות טמפרטורה ורוגע.
בכל מקרה, מתכת זו עשויה להתאים גם לבעלי עור רגיש המפתחים רגישות למתכות מסוג אחר.
היצע התכשיטים מפתיע ומרגש וכולל שילובים אומנותיים מעניינים בין מגוון מתכות כמו כסף סטרלינג ומתכות אחרות או אבנים טובות, שיבוצי זירקון ועוד אלמנטים המוסיפים ממד ייחודי לתכשיט.
אפשר לבחור את התכשיט מבין הדגמים הרבים של תכשיטי כסף אמיתי. טבעות, שרשראות עם תליונים מפוסלים, צמידים מרהיבים וכמובן – עגילים בגרסאות שונות. תלויים, חישוקים או צמודים לתנוך האוזן.

מהקלאסי ועד העתיק – בשורות בעולם התכשיטים
בין הסגנונות נזכיר את הסגנון הקלאסי, האלגנטי, העתיק, המודרני. לכל סגנון נציגים כמו שרשרת חוליות מוארכת, שרשראות המשלבות בין כסף סטרלינג לפנינה, תליונים משובצים בזירקונים, שרשרת עניבה שנהדרת לאירועים עם תליון ארוך במיוחד.
בקטגוריית הצמידים אפשר לראות נוכחות של צמידים עם מוטיבים מועדפים – לבבות או כוכבים הנתלים בעדינות על גבי הצמיד, צמידי קונכייה וצמידי חרוזים אלגנטיים, צמידים עם מרקם סריגה ועוד.
בין הטבעות תמצאו טבעות זירקונים שקופים, טבעת חותם עם שיבוץ של פס אבנים, טבעות בצורניות יוצאת דופן כמו איקס או טבעת קשר כפולה, טבעת עיגולים עם רווחים וכן מבחר טבעות עם אבנים צבעוניות כמו שחור או ירוק. במידה ומעוניינים בעגילים המבחר כולל, בין היתר, עגילי פרח משובצים, עגילי חישוק עם תליון שמש, עגילי פנינים, עגילי מטבע בצורות שונות כמו אליפסה ועוד.
אם מדובר בתכשיטים שקונים לעצמנו נתייחס למגוון פרמטרים כמו אופי האירוע – חגיגה בערב או תכשיט ליומיום, שילוב התכשיט וחיבורו לבגדים ולסגנון הלבוש האופייני מבחינת גוונים, אלמנטים וכדומה וכן התאמת התכשיט במיוחד עגילים ושרשרת לתווי המתאר של הפנים, לגוון העור ולאיפור.
אפשר לבחור תכשיטים שיתכתבו זה עם זה באותה שפה עיצובית אחידה או להפך – לייצר ניגוד מעניין בין עגיל קלאסי לשרשרת מודרנית יותר.

היכן רוכשים תכשיטי כסף מעוצבים?
בבחירת תכשיטי כסף מעוצבים חשוב להתייחס לחומר הגלם כמו סטרלינג 925 האיכותי ולהעדיף תכשיטים ללא ניקל שעשוי לגרום לרגישות. בדקו שהתכשיט עמיד במים וכן חפשו מחירים טובים ושירות נעים.
היכנסו לאתר TZUFA המציע מבחר מסחרר של תכשיטים מעוצבים מכסף ובציפוי זהב בדגמים מתחלפים המתעדכנים בתדירות גבוהה ועיצובים יפהפיים, רכישה מאובטחת ומשלוח נוח עד הבית במחירים מצוינים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture