השוואת ביטוח משכנתא – כל הטיפים החשובים שאתם חייבים להכיר טרם בחירת ביטוח המשכנתא שלכם

הרבה אנשים כיום לא מודעים לעובדה כי מעבר לתשלומי המשכנתא שהם נדרשים לשלם מידי חודש לבנק המלווה, הם חייבים על פי חוק לשלם גם עבור שירותי ביטוח משכנתא

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ביטוח משכנתא מאפשר לבנק להיות סמוך ובטוח כי הוא יקבל בחזרה את כל כספי ההלוואה גם אם מצבו הבריאותי של הלקוח לא יאפשר זאת או שערך הדירה ירד משמעותית עקב פגיעות פיזיות שונות במבנה הדירה. אך רגע לפני שנצלול לכל רזי הפרטים באשר לביטוח המשכנתא שלכם, חשוב להקדים ולהדגיש כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להבין את חשיבותו של ביטוח המשכנתא. ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי הדירה שנקנית בעזרת הלוואת משכנתא, ממושכנת לטובת הבנק עד לסיום החזרי ההלוואה. כלומר, במידה והלקוח אינו מסוגל לשלם את התשלומים החודשיים שנקבעו לו בעת לקיחת ההלוואה מכל סיבה שהיא, הבנק רשאי לקחת את כספו חזרה על ידי מכירת הנכס. אך מה קורה אם ערך הדירה ירד בצורה משמעותית עד כדי מצב שערכה נמוך מסך ההלוואה שבעל הדירה לקח מהבנק לטובת רכישת הדירה? כיצד הבנק יוכל לגבות את המגיע לו במקרה זה. בדיוק לשם כך כל לקוח מחוייב בביטוח משכנתא.

אפשרות נוספת שעלולה לסכן את המשכיות ההחזרים החודשיים של הלווה לבנק היא מותו הפתאומי של הלווה. במקרה זה, ביטוח המשכנתא ישלים לבנק את מלוא הסכום שנשאר ללווה לשלם. אז איך זה עובד? מה הם מסלולי הביטוח הקיימים? כיצד עורכים השוואת ביטוח משכנתא? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מעניק לכם את כל התשובות, קרא עוד.

 

המסלול הראשון בביטוח המשכנתא, ביטוח חיים – נועד בכדי להבטיח לבנק את כל כספו גם במקרה מוות של הלווה

 

תחילה חשוב לפתוח בכך שקיימים שני מסלולים מרכזיים בביטוח משכנתא, האחד הוא ביטוח חיים למשכנתא והשני הוא ביטוח מבנה למשכנתא. שני המסלולים הללו גם יחד מבטיחים לבנק את הכיסוי המרבי שהוא צריך על מנת להעמיד לטובת הציבור הלוואות בסכומים גדולים לתקופות זמן ארוכות במיוחד, עד 30 שנה. לפני שנעסוק בכל הטיפים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות ביטוח משכנתא מומלץ וכן דרכי השוואת ביטוח משכנתא, חשוב שתכירו כמה פרטים אודות המסלולים השונים. נתחיל במסלול הראשון, ביטוח חיים למשכנתא. הליך השוואת ביטוח חיים למשכנתא יסייע לכם לבחור נכון את הביטוח הטוב והמשתלם ביותר עבורכם אך עוד קודם לכן חשוב להבין כמה נקודות חשובות אודות הביטוח. ביטוח זה מבטח את הלווה בביטוח חיים למשכנתא על סך סכום ההלוואה. כלומר, במידה ואדם לווה מהבנק כמיליון שקלים לטובת רכישת דירה, ביטוח חיים למשכנתא צריך להיעשות על סך כמיליון שקלים גם כן. כך, יהיה ניתן להבטיח שגם אם חלילה הלווה ימות מכל סיבה שהיא טרם סיום כל שנות ההחזרים, ביטוח החיים שהוא עשה יחזיר את מלוא הסכום לבנק ויפטור את כל ממשיכי דרכו מלשלם את שארית המשכנתא. חשוב להדגיש ולומר כי הליך השוואת ביטוח משכנתא יכול לסייע לכם להוזיל עלויות בתשלום הביטוח בצורה משמעותית ולכן אל לכם לוותר על שלב השוואת ביטוח משכנתא. נקודה נוספת באשר מסלול ביטוח חיים למשכנתא היא חישוב עלות הביטוח. עלות הביטוח שתידרשו לשלם נגזרת ממצבכם הבריאותי, גילכם, מינכם, נתוני ההלוואה, סך ההלוואה, פריסה לשנות החזרים, ריביות ועוד.

 

המסלול השני בביטוח המשכנתא, ביטוח המבנה – נועד בכדי להבטיח לבנק את כל כספו גם במקרה של ירידת ערך המשכון (הדירה)

 

המסלול השני הוא ביטוח מבנה למשכנתא. כפי שציינו מעלה, המבנה הוא בעצם המשכון של הבנק לכסף שהוא מעמיד לרשותכם לטובת רכישת הדירה. במידה ולא תשלמו את ההחזרים החודשיים שלכם מדי חודש באופן קבוע כפי שנקבע לכם בחוזה ההלוואה, הבנק יהיה רשאי למכור את הדירה ולקחת את כל כספו בחזרה. מסלול זה של ביטוח מבנה למשכנתא בעצם מגן על המבנה מפני כל ירידת ערך אשר עלולה להיגרם כתוצאה של רעידות אדמה, נזקי רטיבות, פגעי טרור ועוד. ירידת ערך הדירה בצורה משמעותית עלולה לסכן את הבנק בשל העובדה הפשוטה כי המשכון שלהם תמורת כספם שווה פחות מסכום הכסף שהם העמידו לטובת לקוחותיהם, מה שאומר כי גם אם הלקוחות לא יצליחו לעמוד בתשלומים החודשיים מכל סיבה שהיא, לבנק לא תהיה היכולת למכור את הדירה ולקבל את כל כספו בחזרה, כי הדירה שווה פחות מסך ההלוואה (במקרה של ירידת ערך עקב מגוון פגיעות אפשריות). לכן, חלק ממסלול ביטוח משכנתא כולל ביטוח גם על המבנה עצמו. גם במסלול זה חשוב מאוד לערוך השוואת ביטוח משכנתא על מנת לקבל את המחירים הטובים ביותר. אז רגע לפני שאתם בוחרים את ביטוח המשכנתא שלכם, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים אודות הליך השוואת ביטוח משכנתא על הצד הטוב ביותר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל נותן לכם את כל הטיפים החשובים ביותר לבחירה נכונה.

 

כך תדעו לבחור נכון גם את חברת הביטוח המומלצת יותר וגם את הצעת הביטוח המשתלמת ביותר

 

על מנת ליהנות מבחירה נכונה של ביטוח משכנתא מומלץ במחירים הוגנים, חשוב לערוך כמה וכמה פעולות השוואת ביטוח משכנתא בכמה צעדים פשוטים. הצעד

הראשון הוא איתור כמה שיותר חברות ביטוח אשר מציעות ללקוחותיהם מסלולי ביטוח משכנתא. שלב איתור זה נועד במטרה ליצור רשימת מועמדים ארוכה ככל הניתן ולבצע מספר פעולות סינון והשוואה לבחירת ביטוח משכנתא מומלץ ביותר. בעידן האינטרנטי שלב זה לא צריך לקחת לכם יותר מכמה דקות בודדות ברשת. לאחר שלב זה, מתחילים בשלבי השוואת ביטוח משכנתא. השלב הראשון של השוואת ביטוח משכנתא כולל קריאה מקיפה של כמה שיותר פרטים אודות כלל המועמדים ברשימה שלכם, לרבות חוות דעת והמלצות מלקוחות מרוצים. שלב זה נועד במטרה לסמן את כל המועמדים המומלצים ביותר שהצליחו לייצר לקוחות מרוצים הן מהשירות והן מהמחיר. לאחר שלב זה של השוואת ביטוח משכנתא, השאירו ברשימה אך ורק את החברות המומלצות ביותר.

 

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת לנתונים האישיים שלכם!

 

בשלב הבא של השוואת ביטוח משכנתא, חשוב ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת לצרכים שלכם. חשוב להדגיש ולומר כי אין לקחת דוגמה מעלויות ביטוח משכנתא של אנשים אחרים, גם אם מדובר באותו סכום של משכנתא בשל העובדה הפשוטה כי חלק בלתי נפרד מעלות ביטוח המשכנתא שלכם נקבע בהתאם לגילכם וכן למצבכם הבריאותי. לכן, חשוב ליצור קשר עם כל חברות הביטוח המומלצות ברשימה שלכם ולקבל הצעות מחיר מדוייקות ומותאמות לכם באופן אישי. לאחר שלב זה, השלב הבא בהליך השוואת ביטוח משכנתא פשוט וברור, כל שנותר זה לערוך השוואה בין הצעות המחיר שקיבלתם ולבחור נכון את החברה המומלצת ביותר שהציעה את המחיר הנמוך ביותר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל לוקח אתכם יד ביד כל הדרך אל עבר הבחירה הנכונה והמושכלת ביותר של ביטוח המשכנתא שהולך ללוות אתכם במשך שנים ארוכות. בחירה נכונה תוך התייחסות לכלל הטיפים שצויינו מעלה תבטיח לכם ביטוח משכנתא מיטבי המוענק מחברת ביטוח מומלצת במיוחד במחיר הטוב ביותר.

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture