pixabay

חברת H&M משכירה חליפות חינם ל-24 שעות

סניפי H&M בבריטניה ובארצות הברית מציעים שירות חדש - השכרת חליפות בחינם ל-24 שעות, עבור גברים הזקוקים לחליפה לראיון עבודה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בישראל אנו רגילים לכך שחליפות משמשות בעיקר (ואפילו רק) לאירועים, כגון חתונות או בר מצווה; אבל בחו"ל יש מסורת ארוכה ומתמשכת של לבישת חליפה במגוון רחב של סיטואציות, ובהן גם בראיונות עבודה. רושם ראשוני חשוב מאוד במגוון מצבים, ובייחוד כאשר מדובר בראיון עבודה. לבישת חליפה מותירה רושם חיובי ומכובד עוד לפני שאמרנו מילה אחת, במיוחד כשמדובר בתפקידים נחשקים ו/או בחברות ובמותגים יוקרתיים.

השירות החדש, שנקרא ONE/SECOND/SUIT, מציע מקטורן ומכנסיים תואמים בצבע כחול כהה, חולצה לבנה, עניבה כחולה וגם מטפחת. החליפה מושכרת בחינם ל-24 שעות בלבד, ומי שלא יחזיר אותה בזמן ייאלץ לשלם 50 פאונד – שייתרמו לצורכי צדקה. עלות החליפה המדוברת עומדת על 116.94 פאונד – קצת מעל 500 שקל נכון לעכשיו – ובנוסף ניתן לקבל גם טיפים ועצות לראיון עבודה מוצלח באתר החברה.

"זו הוכחה לכך שחליפה טובה שורדת את כל הטרנדים האופנתיים", אומרים לנו בחנות האופנה לגבר יוסי בן נון. "מחקרים מראים שדי במבט אחד של המעסיק כדי לקבל את הרושם הראשוני הנחוץ מהמועמד לעבודה, וחליפה היא בהחלט גיים צ'יינג'ר לעומת שאר המועמדים שמגיעים עם חולצה וג'ינס".

אין ספק שבמקרה של חליפה אפשר לומר בפה מלא שהבגדים עושים את האדם, וזה בהחלט משפיע גם על הסובבים אותו. יש להניח ש-H&M יצרה את הקמפיין גם בשל העובדה, שככל הנראה לא לכולם יש חליפה מוכנה בבית. אז במקום לאלץ אנשים לקנות או להשכיר חליפה בכסף, כעת ניתן לעשות זאת בחינם (כל עוד שומרים על החליפה, אחרת תשלמו גם עבור הנזק). כמובן שמעבר לכך החברה מצפה לקדם גם את מחלקת האופנה לגבר, שבחסותה מתקיים הקמפיין הזה.

המהלך הזה הוביל לבאז רציני ברשתות החברתיות, ואין ספק שמותג-על בינלאומי כמו H&M יודע כיצד לעשות זאת בהצלחה. מעבר לעשרות אלפי לייקים להודעה המקורית בטוויטר, יצאה החברה גם עם סרטון תדמית שמטרתו לשווק את השירות ככזה שנותן ביטחון עצמי טרם הראיון.

ניתן להזמין את החליפה אונליין במידות XS עד XXL ולקבל אותה במשלוח עד הדלת, וכמובן חובה לזכור להחזיר אותה בזמן לאחר 24 שעות. במעמד הרכישה מקבלים אפילו כיסוי פלסטיק מיוחד, לאחסון החליפה לאחר השימוש – כדי למנוע נזקים, תאונות ותקלות.

השירות החל את דרכו באפריל 2021 בבריטניה, והגיע גם לארצות הברית בחודש מאי. בשלב זה לא ברור האם יהיו חליפות גם בצבעים אחרים, מעבר לכחול הכהה, והאם החברה תשכיל לפתוח שירות דומה גם עבור נשים (משהו שמשתמשי הרשתות החברתיות כבר שאלו אודותיו). כמו כן, יש להניח ששירות מסוג זה ככל הנראה לא ימצא את דרכו לישראל – בעיקר מכיוון שכאן לא נהוג ללבוש חליפות לראיונות עבודה.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture