4 מותגי בשמים שכדאי לשים אליהם לב לקראת 2022

שנת 2022 מתקרבת בצעדי ענק. לכבוד השנה החדשה, אולי הגיע הזמן להחליף את הבושם הקבוע שלכם באחד חדש? אם אתם מתעניינים באופנה ובטיפוח, הנה ארבעה מותגי בשמים פופולאריים שכדאי לשים אליהם לב לקראת 2022. עם ריחות אלגנטיים, רומנטיים, סקסיים ומתוחכמים: את הבשמים הבאים לא כדאי לכם לפספס.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

 

ההיסטוריה של הבושם

בשמים קיימים כבר משחר ההיסטוריה. אפילו בקברו של המלך המצרי תות ענח אמון' נמצאו עקבות של בשמים, ואנחנו מדברים על אדם שחי 1300 שנים לפנה"ס! בשנים קדומות יותר, בני אדם ייחסו משמעות מיוחדת לבשמים, משום שאז בניגוד להיום – רחצה הייתה אירוע נדיר, והבשמים חיפו על ריחות גוף בלתי-נעימים. אבל גם היום כשלכולנו בעולם המערבי יש מים זורמים ומקלחות זמינות, בשמים נותרו בשימוש קבוע והם מעידים על טיפוח, יוקרתיות ואופנה. בכתבה הבאה אספנו לכם ארבעה מותגי בשמים פופולאריים שכדאי לשים אליהם לב לקראת השנה החדשה.

  1. בושם ז'יוואגו: המותג ז'יוואגו נוסד בבברלי הילס של שנות התשעים על-ידי אילאנה ז'יוואגו. בשמי ז'יווגו מתאפיינים בניחוחות עדינים ואלגנטיים, והם מככבים במעלה טבלת המכירות באופן קבוע ויציב. אילאנה ז'יווגו מספרת שזיכרון ילדות שלה המלווה בריח הבושם הרך והעדין של אימה, הוא זה שנתן לה השראה להיכנס לתעשיית הבשמים, מתוך הבנה שריח הוא החוש הראשון שאנחנו חשים והוא גם זה שנשאר איתנו כשאנחנו נזכרים בחוויות בחלוף הזמן.
  2. בשמי רוברטו קוואלי: רוברטו קוואלי הוא מעצב אופנה איטלקי שנולד בפירנצה, טוסקנה. בזכות החדשנות והיצירתיות שלו, קוואלי הפך לאחד ממעצבי האופנה המוכרים והנחשבים ביותר. בית האופנה של קוואלי לא נעצר רק בייצור בגדים, והם מוכרים גם אקסזוריס, בשמים ואפילו מתהדרים בליין של וודקה. כמו הבגדים שהוא מייצר, כך גם הבשמים מבית קוואלי שמים דגש על יוקרתיות, ייחודיות ואופנתיות ללא פשרות.
  3. בשמים של אברקרומבי: אברקרומבי אנד פיץ' הוא מותג לייפסטייל אמריקאי מהוותיקים בתחום. המותג נוסד על ידי דייויד אברקרומבי ועזרא פיץ' במנהטן, ניו יורק. בשמים מבית אברקרומבי משווקים לקהל צעיר ששומר טרנדיות. הבשמים מתאפיינים בניחוח סקסי וכיפי למי שרוצה להראות נוכחות, וגם למצוא חן בעיני המין השני. ביציאה לבר השכונתי או למסיבה גדולה – בשמי אברקרומבי הם פריט חובה.
  4. בשמים של קלואה: קלואה (Chloé) הוא בית אופנה צרפתי שמשווק מעל לשלושים בשמים שונים. סלבז רבים שומרים על נאמנות לבית האופנה הצרפתי, כולל נטלי פורטמן וקירסטן דנסט. עם משרדים שיושבים ברובע השמיני של פריז ומעל ל-140 חנויות בכל רחבי העולם, המותג האירופאי משווק בשמים עם ריחות ששומרים על תחכום, סקסיות ויוקרה. בשמי קלואה משתלבים בריח הגוף הטבעי של המשתמשת, ומייצרים ניחוח רומנטי שמתאים לכל אחת באופן ייחודי.

 

לסיכום, סקרנו ארבעה מותגי בשמים למי מי שמחפש בשמים פופולאריים לשנת 2022. בין אם תחליטו ללכת על בשמים של קלואה, בושם ז'יוואגו, בשמי רורבטו קוואלי או בשמים של אברקרומבי – כל אחד מארבעת בתי האופנה האלה משווק בשמים פופולאריים ששומרים קהל לקוחות נאמן בכל רחבי העולם. את הבשמים החדשים תוכלו להשיג בחנויות הרגילות, או לרכוש ברשת במחיר מוזל ומשתלם ועם שליח עד הבית.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture