סליקה באשראי לעסק – למה זה חובה?

אם אתם רוצים להגדיל מכירות עבור עסק קיים או חדש, אם אתם רוצים לשדרג חווית קנייה של לקוחות, לקבל תשלום במהירות ובקלות, לחלק תשלומים, לאפשר תשלום און ליין כמו למשל בעת קידום חנות וירטואלית, או לבצע מגוון פעולות שיעזרו לכם להגדיל מכירות ויסייעו לבצע גבייה קלה יותר של תשלומים - כדאי שתכירו את היכולת שלכם ושל העסק שבבעלותכם להנות משירות סליקה באשראי לעסק

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אבל מה זה סליקה באשראי?

מדובר בדרך לגבות תשלומים ולאפשר ללקוחות לבצע רכישות, הזמנות וקניות בקלות מכול מקום ובזמן קצר, כמו למשל לבצע רכישות מחנות וירטואלית או מכל בית עסק דרך תשלום בכרטיס אשראי בסליקה מהירה ובטוחה. מדובר בשירות מעולה לעסקים שמאפשר מערכת סליקת אשראי, תשלום בפייפל, או תשלומים באמצעות הוראות קבע וחיובים אוטומטיים.

מה מספקת מערכת סליקה באשראי לעסק?

המערכת מאפשרת תשלום לחנויות וירטואליות, לבעלי עסקים, תשלום באתרי אינטרנט ואון ליין כמו גם בטלפון כאשר הכול נעשה בכרטיס אשראי תוך ביצוע חיובים ותשלומים און ליין על ידי לקוחות. כך למשל, מי שמוכר ביגוד באינטרנט יוכל לבצע קידום חנות וירטואלית באמצעות יצירת מערך תשלומים נוח יותר, כמו גם שמי שמבצע שירותי תרגום יוכל לגבות כסף מלקוחות בטלפון או און ליין על תכנים שערך. באמצעות סליקה לעסקים באשראי מגוון בעלי עסקים ונותני שירות יכולים להנות מתשלום מידי ונוח יותר ויכולת לקבל תשלום ללא מעורבות שלהם בתהליך הגבייה. חשוב לדעת ששירותי סליקה באשראי לעסק יפשטו במידה רבה את תהליך הקנייה והמכירה ויהפכו אותו ליעיל יותר גם לבעל העסק וגם ללקוח.

מלבד זאת, ישנו בטחון בביצוע עסקות אשראי משום שבדרך זאת אפשר לקבל בטחונות במקרה למשל של הזמנת חופשות והשארת פרטי אשראי לפני התשלום עצמו בעת הגעה אל החופשה למען ערבון וביצוע הזמנה. כמו גם שבאמצעות כרטיס אשראי אפשר להנות מאספקת סחורה ומוצרים שדרוש עבורם ערבון עוד לפני התשלום ואספקת הסחורה ויש לא מעט דוגמאות לביטחון שאפשר לקבל באמצעות תשלום באשראי וסליקה באשראי לעסק.

בקיצור, סליקה היא צורת העברת תשלומים המחייבת תשלומים של הלקוח באמצעות הורדות מכרטיס האשראי שלו. מדובר בצורה הפופולארית ביותר לבצע עסקאות משום שכרטיסי אשראי נמצאים תמיד בארנק, הם מאפשרים טווחי תשלומים גמישים, ביצוע חלוקת תשלומים וקניות מהירות והרבה יותר בטוחות.

מי שיבחר להצטרף למערכת סליקה באשראי יוכל לגבות מהלקוחות כסף גם כאשר הם נמצאים בבית העסק וגם כאשר מבצעים חיוב טלפונים או כאשר מספקים סחורה מתוך חנות אינטרנטית או בשיחה טלפונית.

לסיכום, אם אתם רוצים להתקדם אל עולם מסחר טוב יותר, כדאי לשים לב לסליקה באשראי שתקדם אתכם אל תשלומים מהירים, מתקדמים מותאמים אישית ובטוחים יותר.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture