צילום FREEPIK

החזר מס הפרעת קשב – כל הסיבות בגינן ייתכן שגם אתם זכאים לקבל החזרי מס! הסיבות שלא חשבתם עליהן

ישנן סיבות רבות שיכולות לזכות גם אתכם בקבלת אלפי שקלים החזרי מס

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אם אתם בטוחים שכל עוד שהמשכורת השנתית שלכם לא קוצצה ואתם עובדים באופן רציף ומצליחים להשלים את כל ימי העבודה שלכם, כנראה שתימצאו לא זכאים לקבל החזרי מס, אתם טועים. אמנם זה נכון שהסיבה המרכזיות לקבלת החזרי מס היא שינויים בסך ההכנסה החודשית אך ישנן עוד סיבות רבות שכדאי שתכירו. חברת החזרי מס זכותך מכירה את כל פרטי הפרטים בחוקי החזרי המיסים ומצליחה לזכות לקוחות רבים בקבלת החזרים על סך אלפי שקלים ולעיתים אף יותר מזה. רגע לפני שאתם מתחילים בבדיקות אודות ניכויי המס שלכם, החזרי מס זכותך בחרה עבורכם את כל הדגשים, השלבים והטיפים החשובים שאתם צריכים להכיר לפני שתיגשו למלאכת בדיקת זכאות לקבל החזרי מיסים. תחילה חשוב לפתוח בשלבי בדיקת הזכאות להחזרי מס. בשנים האחרונות כל עולם הטכנולוגיה מקליל הליכים רבים שהיינו רגילים לעמול ארוכות בשבילם לכדי מספר לחיצות כפתור ברשת. אם הייתם רוצים לבדוק את הזכאות שלכם לקבל החזר מס מזונות, החזר מס הפרעת קשב, החזר מס בגין שינויים במשכורת או החזר מס מכל סיבה אחרת, עד לפני שנים בודדות הייתם חייבים להתמודד בדרך עם שלבים רבים, ארוכים ומורכבים של בירוקרטיה, מילוי טפסים בלתי נגמרים וכמובן המתנה ממושכת בתורים של המשרדים הממשלתיים.

הבדיקה האינטרנטית שתחסוך לכם מאמץ רב ושעות ארוכות – בדיקה מהירה ברשת בעזרת מספר תעודת זהות בלבד

לעומת זאת כיום אתם יכולים להשלים את כל הליך הבדיקה בדקות ספורות של הקלדה ברשת. בעזרת מספר תעודת הזהות שלכם וכמה טפסים בודדים וקלים להשגה תוכלו לדעת האם גם אתם זכאים לקבל החזרי מס של אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים. איך עושים את זה? חברת החזרי מס זכותך מדריכה לקוחות רבים לבדיקה תקינה ומהירה כך שכל אחד יוכל לבדוק את מצבו ללא צורך בסיוע מקצועי. במידה ואתם נתקלים בבעיות או עיכובים בהליך בדיקת הזכאות, כנראה שטעיתם בהקלדת מספר תעודת הזהות שלכם או החסרתם פרטים שהייתם צריכים למלא. החזרי מס זכותך מסבירים שרוב ככל הבעיות בהליך בדיקת הזכאות נגרמות כתוצאה של בעיה טכנית או בעיית הקלדה שניתן לפתור ברגע אחד של תשומת לב. אז לאחר שנגענו בשינוי החיובי בהליך בדיקת הזכאות, חשוב שתכירו כמה מהסיבות המרכזיות להיווצרות פערי מס המזכים עובדים רבים בקבלת החזרים. הורים רבים כיום נמצאים זכאים לקבל החזר מס הפרעת קשב. החזר מס הפרעת קשב הוא החזר המיועד להורים לילדים עם בעיות קשב שונות. רשות המיסים מכירה באתגר הגדול בגידול ילדים בעלי צרכים מיוחדים שונים ומעניקה החזר מס הפרעת קשב על סך אלפי שקלים מידי שנה.

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים? אתם זכאים לנקודות זיכוי השוות אלפי שקלים בשנה!

איך מקבלים החזר מס הפרעת קשב? כל הורה לילד עם צרכים מיוחדים זכאי לנקודת הטבה המעניקה לו הנחה של אלפי שקלים בשנה בתשלומי המיסים. הקושי בגידול ילד עם צרכים מיוחדים בא לידי ביטוי גם בהוצאות גבוהות יותר בהשוואה להליך חינוך ילד ללא צרכים מיוחדים, ולכן רשות המיסים החליטה להעניק את נקודות הזיכוי להורים הנדרשים לכך. ברוב המקרים הורים ימצאו זכאים לקבל החזר מס הפרעת קשב רק אם הם לא דיווחו כראוי או לא קיבלו את נקודות ההטבה מכל סיבה שהיא, מה שיוצר מצב בו הן משלמים מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם. הליך קבלת החזר מס הפרעת קשב מאפשר להם לקבל את נקודות ההטבה רטרואקטיבית כך שהם יהנו מכל המגיע להם גם אם הם כבר שילמו את ניכויי המס לאותה שנה. בדומה להליך קבלת החזר מס הפרעת קשב, ישנן עוד נקודות זיכוי רבות שיכולות לזכות את בעליהן בקבלת החזרים רטרואקטיבית. בין כלל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר יש נקודת זיכוי למשלמי מזונות, נקודת זיכוי לגרים באזורי פריפריה, נקודת זיכוי למסיימי תואר אקדמאי, נקודת זיכוי לבעלי נכות פיזית או נפשית הפוגעת בכושר העבודה ועוד. אז אם גם אתם רוצים לבדוק האם אתם זכאים לקבל החזר מס הפרעת קשב, החזר מס מזונות או החזר מס בגין כל נקודות הזיכוי הקיימות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך בדיקה מהירה ברשת בעזרת מספר תעודת זהות בלבד.

תקופת הקורונה השאירה אתכם בבית לתקופה ממושכת? כנראה ששילמתם מיסים גבוהים מאלה שאתם אמורים לשלם בהתחשב בסך ההכנסה השנתית

בשונה מקבלת החזר מס הפרעת קשב או החזר מס בגין נקודות זיכוי שונות, יש לא מעט מצבים בהם עובדים נמצאים זכאים לקבל החזר מס בגלל תשלומים גבוהים על בסיס הכנסה שנתית שגויה. רשויות המס יודעות להעריך כמה כל עובד במשק צפוי להכניס במהלך כל השנה כולה ועל סמך הערכה זו לחשב את סך ניכויי המס שהוא יידרש לשלם. שיטה פשוטה זו נעשית על ידי הכפלת הסכום החודשי במספר חודשי העבודה המצוינים בחוזה, מה שמוביל לסך ההכנסה השנתית. ברוב המקרים חישוב זה מתגלה כמדויק או לפחות קרוב לכך, מה שמסייע לרשויות המס לגבות מיסים בהתאמה מדויקת לסך ההכנסה. אך במקרים חריגים בהם המשכורת החודשית עברה שינויים של ממש, ייתכן מצב בו רשות המיסים תגבה מס גבוה משמעותית ממה שהיא אמורה לגבות. בשונה מהחזר מס הפרעת קשב, החזר מס כתוצאה של פערים בניכוי יכול להגיע לסכומי החזר על סך עשרות אלפי שקלים בכל שנה. הסיבות לכך הן ירידה בסך ההכנסה החודשית במהלך השנה, ירידה בשעות העבודה (רלוונטי לכל העובדים השעתיים בלבד), ירידה במספר ימי העבודה משלל סיבות ועוד. כל ירידה בשכר אמורה להוביל לירידה בהערכת רשויות המס את השכר השנתי ובירידה ישירה של תשלומי המיסים בהתאמה.

גם אם נגמרה שנת המס, עוד לא מאוחר – אתם זכאים לקבל החזרים עד שש שנים רטרואקטיבית!

מקרים רבים של ירידה פתאומית בשכר החודשי נופלים בין הכיסאות וגורמים לפערים גדולים. אז אם גם אתם יצאתם לתקופה ממושכת של חל"ת בזמן פרוץ מגפת הקורונה, הייתם מבודדים זמן רב, יצאתם לתקופת מחלה ארוכה, נפצעתם ואיבדתם את כושר העבודה, ייתכן שהדבר לא עודכן ברשות המיסים כהוגן, מה שיגרום לכם להמשיך לשלם מיסים כרגיל וליצור פערי מס לש אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. לכן, חברת החזרי מס זכותך מסבירה לכל לקוחותיה כי מעבר לנקודות ההטבה השונות, לקבלת החזר מס הפרעת קשב, החזר מס מזונות, החזר מס אחוזי נכות ועוד, ישנם מקרים רבים נוספים במסגרתם לא מעט עובדים נמצאים זכאים לקבל החזרים רבים. לסיום המאמר החזרי מס זכותך מדגישים מספר פרטים טכניים אודות קבלת ההחזרים. את כל כספי החזר מס הפרעת קשב תוכלו לקבל רטרואקטיבית עד שש שנים אחורה. נוסף על כך, על כל שנה שהכספים המגיעים לכם נשארים בידי רשות המיסים תקבלו ריבית חיובית של 4% מסך כל המגיע לכם. וודאו שחשבון הבנק שלכם מעודכן ברשות המיסים, כי כל הכספים המגיעים לכם יועברו ישירות לשם. חברת החזרי מס זכותך תשמח לעמוד לצידכם בהתמודדות עם כל בעיה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture