סערה בגביע הקוטג': האם יסלחו הצרכנים לגירסת ההתנצלות של תנובה?

חברת תנובה מודה כי תקלה כלשהי גרמה לגביעי הקוטג' להכיל עד 40% פחות מהמשקל המוצהר והודיעו כי הוקמה ועדת בדיקה לנושא • צרכני האריזות האישיות של גבינה וקוטג' יפוצו

חצי יממה לאחר שטענו בתנובה כי גביעי הקוטג' שנמצאו במשקל חסר הינם פגם בודד ולא בעיה גורפת, חוזרת בה החברה מגירסתה, מודה בכשלונה ומתנצלת בפני הלקוחות.

בתנובה אומרים כי בעקבות פניית הצרכן אורן יצחקיאן, ביצעו במוצ"ש בדיקה ראשונית של מוצרים מדגמיים ולא איתרו תקלה. "כפי שהתחייבנו בפניו ובפני הציבור, ערכנו הבוקר בדיקות מקיפות ומעמיקות יותר הן בקו הייצור והן במאות מוצרים במחסני החברה וברשתות השיווק. לצערנו גילינו כי קיימת שונות רנדומלית במשקל בקו המייצר את הקוטג' והגבינה הלבנה באריזות 125 ולצד מוצרים רבים תקינים מצאנו גם מוצרים בתכולה חסרה" מודה החברה. לדבריה, התקלה אותרה ומטופלת באופן מיידי.

מנכ״ל תנובה, אריק שור, הורה על הקמת ועדת בדיקה בראשה יעמוד מומחה בעל שם, ד״ר שמואל אבן, במטרה לאתר את הגורמים לתקלה ולהפיק לקחים.

בתנובה הביעו התנצלותם בפני הלקוחות ואמרו כי כל צרכן שבידו מוצר קוטג' או גבינה לבנה באריזת 125 עד תאריך פג תוקף 26/7 מוזמן לפנות למוקד שירות צרכנים בטלפון 1-800-666-244 ולקבל פיצוי.

צפו בסרטון שעורר את השערוריה

אילוסטרציה: נתי שוחט – פלאש 90

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן