150 אלף מבקרים צפויים לפקוד את הבית החכם של איקאה ובזק בשבועיים הקרובים • בבית מוצגים מיטב פתרונות הבית החכם של בזק ו-10 סטארטאפים ישראליים, לצד פתרונות עיצוב חכמים לחללים קטנים מבית איקאה • הבית החכם בחנות איקאה בנתניה פתוח בחינם לקהל הרחב בכל יום בין השעות 10:00 – 21:00 (בימי שישי עד 15:00 ובמוצ"ש עד 23:00)

איקאה ובזק משדרגות את חוויית הבית החכם והמעוצב עבור המבקרים.

החל מ י'ב באב -28 ביולי, ולמשך שבועיים, יוצג בחנות איקאה בנתניה בית מכולות חכם, מאובזר במיטב פתרונות הבית החכם של בזק ושל עשרה סטארטאפים ישראליים מובילים בתחום ה-IOT (ה-Internet of Things). הבית עוצב ע"י איקאה במטרה להראות איך אפשר לעצב בית בר קיימא, בחלל קטן ובתקציב שווה לכל נפש. הבית החכם עוצב ממכולות (ישראמרין) שהובאו במיוחד, ושניצבות בפתח חנות איקאה בנתניה.

הבית החכם בחנות איקאה בנתניה יהיה פתוח למבקרים, בחינם, בין התאריכים ה- 28 ביולי עד 11 באוגוסט, בכל יום מ- 10:00עד 21:00 (ובחמישי עד 24:00), בשישי מ-9:00 עד 15:00 ובמוצ"ש כ-45 דקות לאחר צאת השבת ועד 23:00. המבקרים יוכלו ליהנות מסיור מודרך או עצמאי בין חללי הבית החכם, כשהסיור יכלול הסבר על מגוון פתרונות הבית החכם המתקדמים של בזק ושל הסטארטאפים המציגים. כל מבקר יוכל לבחון את מוצרי הבית החכם ולהתנסות בהם בעצמו. מסלול הסיור יסתיים בחצר החכמה והמעוצבת של הבית, שם יוכלו המבקרים יוכלו להשאיר פרטים לצורך יצירת קשר ע"י הסטארטאפים שעניינו אותם במיוחד, והילדים ייהנו מקרטיבים וחוברות צביעה.

בין מיצגי הבית החכם שיוצגו בבית, כל אחד לפי התאמתו ובמקום המיועד לו בבית: ערכת Bhome של בזק הכוללת מצלמת HD משוכללת ומרובת פונקציות וגלאי דלת/חלון חכם, מוצרי חברת Switchbee הכוללים שליטה על מתגי החשמל והתריסים בבית באמצעות אפליקציה ייעודית ; הבקר של חברת Sensibo לשליטה חכמה על המזגן הביתי ; המנעול החכם של Mul-t-lock לשליטה חכמה על דלת הבית ; המערכת החכמה של Aquarimat לשליטה על צריכת המים בבית ; מוצרי השקיה חכמה של Green IQ שיוצגו בגינת הבית החכם ; מדפסת תלת מימד של Mafil ; מקלחת דיגיטלית חכמה של חברת Smartap ; אומנות דיגיטלית חכמה של חברת Vidvit והמוצר הלביש של Upright המתריע על הליכה שפופה או יציבה לא נכונה.

בנוסף, תציג איקאה בבית המכולה החכם, את פתרונות העיצוב החכמים לחללים קטנים ובתקציב שווה לכל נפש.

אפרת צור-פורת, סמנכ"לית שיווק באיקאה, אומרת: "איקאה מובילה את נושא הקיימות בעולם ומעודדת חיים ברי קיימא ושמירה על איכות הסביבה. הבית שאנו מציגים מורכב משתי מכולות והוא מכיל בחלקו מוצרים העשויים מחומרים טבעיים, תאורת לד חסכונית בחשמל ועוד. כל זאת תוך הקפדה על עיצוב חם ששם דגש על חיים בחללים קטנים והקפדה על פריטים המתאימים לכל המשפחה. זהו בית בעיצוב בר-קיימא ובמחיר שווה לכל נפש אותו ניתן לבנות ולרהט בעלות נמוכה. האתגר היה לרהט את הבית מ- א' עד ת' ביום אחד. אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע ולשאוב רעיונות עיצוביים עבור הבית הפרטי שלו".