"אישה שמפרנסת את ביתה במסירות, מבטיחה חלקה לעולם הבא."

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

הראשל"צ רבה הראשי של ירושלים בכנס 'תמך':
"אישה שמפרנסת את ביתה במסירות, מבטיחה חלקה לעולם הבא."

את הדברים אמר בפתיחת קורס ייחודי המיועד לגרפיקאיות הרוצות להרחיב מעגל פרנסתן.

"נשות ישראל אינן יוצאות ללמוד, גם לא לעבוד, הן יוצאות להכין לעצמן חלק לעולם הבא. "נשים במאי זכיין"?- שמאפשרות לבעליהן ללמוד תורה. אך גם אם הבעל לעיתים אינו לומד – האישה במסירותה למען הפרנסה מבטיחה את חלקה בעולם הבא". כך אמר הראשל"צ הרב הראשי של ירושלים הרב עמאר שליט"א, בכנס מכובד שערכה לאחרונה עמותת 'תמך', העוסקת בקידום ותעסוקת נשים חרדיות.
בכנס המרשים שנערך בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, הכריזה מנכ"לית "תמך" הגב' באב"ד על פתיחת קורס ייחודי, אשר יאפשר לגרפיקאיות חרדיות לשדרג את עבודתן וללמוד עיצוב ואיפיון אתרים. אפשרות זו תקנה להן יכולת לעבוד עם אתרים הדורשים אפליקציות מיוחדות ועבודה ברמה גבוהה וכמובן- אפיק הכנסה נוסף, חדשני ומלא פוטנציאל.
הקורס הראשוני מסוגו הינו פרי שיתוף פעולה בין עמותת "תמך", המרכז לתקשורת חזותית "סיעור מוחות", והחברה העולמית לWEB -"נטקראפט", אשר הביעה נכונותה לקלוט אל שורותיה את מצטיינות הקורס. הלימודים במיזם החדשני כוללים נושאים מגוונים: חווית משתמש, אפיון אתרים, ארכיטקטורה של ידע, העברת מסרים ועוד. כמיטב המסורת, תלווה 'תמך' את בוגרות הקורס המקימות עסק עצמאי, במעטפת של ידע ותמיכה ותיתן מלגות לזכאיות.

את הכנס המרשים שהתקיים בפטיו המטופח של האב ירושלים פתח סגן ראש עיריית ירושלים הרב ישראל קלרמן, שהעיד בנאומו, כי לא מעט פעמים עמד על במה מכובדת זו ובכל פעם מצא עצמו מופתע מיוזמות "תמך" השונות. בדבריו ציין הרב קלרמן כי לאחרונה ביקר בסמינר בית יעקב בירושלים בו מצטופפות 1900 תלמידות, אשר תבנינה בעתיד עוד 1900 בתים ותזדקקנה לעוד 1900 מקומות תעסוקה. "עמותת תמך הרימה את הכפפה ודואגת להשתלבותן במעגל העבודה ולהשמה מובטחת", אמר.
מר רם משה ראב"ד – יועץ שר הכלכלה, דיבר על כוח העבודה החרדי שהינו כוח מוביל חכם ופורץ דרך בתחומי התעסוקה השונים ושיבח יוזמה חדשה זו, שדואגת להכפלת משכורות הנשים וכלכלת ביתן בכבוד.
הגב' באבד מנכלי"ת "תמך" ציינה בדברים שנשאה, כי המגמה העתידית של 'תמך' הינה שדרוג עובדות חרדיות ע"י קורסים מקצועיים, קצרים וממוקדים, שיבנו מעגל עבודה מקצועי ורווחי ביותר.
מר חיים עמר מנהל תעסוקת נשים בעיריית ירושלים אשר עלה לשאת ברכה, ציין את פועלו ופועלה של "תמך", המסנכרנת בין ההאצה בעולם הלימודים והמצוינות- לשוק העבודה.

את הכנס עם הבשורה החדשנית חתמה הגב' מרים שרביט מנהלת 'סיעור מוחות', אשר ברכה על היוזמה החדשה ושיתוף הפעולה ועל הזכות להיות -ממש לא בעקיפין- חלק מתומכי התורה.
הגב' שרביט דיברה על החשיבות הרבה בבניית קורס ע"פ דרישות המעסיקים. "כל תמהיל לימודים הנבנה בסיעור מוחות מלווה ע"י הגורמים המובילים בשוק", אמרה. "הקורס הינו דינמי ביותר, שנת 2015 לא דומה ל-2016, דרישות השוק משתנות והסינכרון עם המעסיקים חשוב להשמה העתידית של התלמידות. סיעור מוחות אינו רק בית ספר, אלא גם פלטפורמת הכשרה להשמה, ואלפי תלמידות ומעסיקים יוכיחו זאת", הוסיפה בהתרגשות .

עמותת "תמך" הקיימת כ-20 שנה, הינה עמותה ייחודית העוסקת בקידום תעסוקה לנשים חרדיות. מטרת העמותה היא לתת לכל אישה כלים מעשיים בכדי שתוכל לעבוד ולכלכל את משפחתה בכבוד.
11223872_1494140457567040_4446111606760773167_o

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture