עולם של חוויות רק 10 דק' מירושלים

הזדמנות טובה לכל המשפחה להנות מחבל ארץ המשלב אקלים נח, מגוון אטרקציות ונופי טבע שופעי מעיינות, כרמים מטופחים ותצפיות נוף עוצרות נשימה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

חוה"מ הוא זמן מצוין לטיולים משפחתיים קרוב לבית. אם לילדים כבר משעמם לנסוע לצפת או לחפץ חיים זה הזמן לחשב מסלול מחדש, חבל ארץ מרתק, קרוב מאוד למרכז הארץ, נופש המשלב בתוכו מגוון אתרי תיירות ומורשת, מסלולי טיול, מקווה כשר ומלא, שבילי אופניים, מסעדות לאניני טעם והכל בהקפדה מלאה על התאמה לאורח החיים החרדי. גוש עציון הוא פנינה תיירותית לציבור החרדי המותאם לקהל היעד החרדי שעל פיתוחו עמלים בשנים האחרונות עמותת התיירות גוש עציון בראשות המנכ"ל גד כהנא ומנהל הפרוייקטים משה ברוס.

מזג האויר נפלא ומטיילים רבים כובשים את אתרי התיירות שבגוש עציון. הזדמנות טובה לכל המשפחה להנות מחבל ארץ המשלב אקלים נח, מגוון אטרקציות ונופי טבע שופעי מעיינות, כרמים מטופחים ותצפיות נוף עוצרות נשימה. ניתן להנות מהחזיון האור קולי ואתר הנצחה המספרים על פועלם של מתיישבי גוש עציון במלחמת העצמאות.

כדי להצטנן מעט נבקר באמת הביאר, מנהרה תת קרקעית שעומקה 12 מטר ואורכה 60 מטר. אמת מים תת קרקעית מימי בית שני אשר נבנתה ע"י המלך הורדוס על מנת לספק מים לירושלים ולבית המקדש.

תיירות גוש עציון (3)

כשנצא החוצה ונחזור למציאות ניסע לחוות ארץ האיילים – מתחם פעילות אתגרית באתר מתחם ספורט: קיר טיפוס, פארק חבלים, באנג'י טרמפולינה, והאומגה הארוכה ביותר בארץ. מתחם לקטנטנים הכולל מתקני פעילת, אומגה, חי- בר גדול ומגוון אפשרות גם ללינה באוהלים קבוצתיים.

אחרי שהשקענו בילדים גם למבוגרים מגיע רגע של פינוק. יקב גוש עציון – מרכז מבקרים חדיש ומעוצב הצופה לכרמים ישמח להעניק לכם סיור וטעימות יין. גם ביקב לביא – מפעל לייצור ליקרים נוכל לשמוע את סיפורם של מקימי יקב לביא ונלמד על תהליך ייצור הליקר. נטעם ממגוון הליקרים הייחודיים במקום, נמלא בקבוק ליקר ע"י מכונת מילוי ונצפה בתהליך המכני של סגירת הבקבוק והדבקת התוית.

אחרי כל האנרגיות בטח הילדים יהיו רעבים. תיירות גוש עציון מציעה לכם מגוון של מסעדות ובתי קפה. בכפר עציון תוכלו למצוא את בית קפה החממה, בית קפה חלבי הצמוד לחממת שתילים ופרחים ייחודיים העתידה להיפתח בסוף שנת השמיטה. בבית קפה תפריט ייחודיי הכולל ארוחות בוקר עשירות, סלטים מיוחדים ורעננים, מגוון פסטות, כריכים, פיצות ופוקאצ’ות.

מסעדת גוונא – מסעדה משפחתית חמה, כפרית חלבית ודגים ממוקמת במבנה עץ המעוצב בסגנון ארופאי כפרי הממוקמת על צלע, משקיפה על הנוף המרהיב של הרי יהודה והשפלה.

גם ביקב גוש עציון תוכלו למצוא מסעדה חלבית ודגים כשרה ומפנקת.

אם אתם משפחה חובבת בשרים תוכלו להנות ממסעדת רוזה השוכנת בבניין היסטורי בצומת הגוש, שמה של המסעדה משדר שורשיות וחמימות ביתית.

קובי הראתי. תיירות גוש עציון-חוות שדה בר מסעדה

גם אפשרויות הלינה בגוש עציון מגוונות: מלון נווה אפרת מלון בוטיק 3 כוכבים ובית ספר שדה כפר עציון בו ניתן למצוא צימרים יוקרתיים, אכסניית נוער ולינה במאהל בדואי.

בחוה"מ נהנים מטיולים וחוויות קוב לבית, בחוה"מ הזה נהנים בגוש עציון .

גד כהנא: "אנחנו בתיירות גוש עציון עושים לילות כימים לעמוד בסטנדרטים כמו בכל אתרי התיירות מהשורה הראשונה, כולנו ערוכים לקבל את אלפי המטיילים מהמגזר החרדי שיבחרו לנפוש ולטייל ולהנות ממגוון האטרקציות בגוש עציון, מחכים לכם", מועדים לשמחה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture