בטקס מיוחד נקבעו המזוזות למרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות ברמות

שר הבריאות הרב ליצמן: "התחרות טובה לכל קופות החולים והמרוויחים מכך הם המבוטחים, אני מאמין ביכולות של מכבי להביא את הרפואה הטובה והידועה שלהם ממרכז הארץ גם לירושלים" ● מנכ"ל מכבי: מכבי שירותי בריאות במחוז ירושלים נמצאת בתנופת התפתחות מאד גדולה, הגיע הזמן שגם בירושלים ייהנו חברי מכבי משירותי הרפואה המתקדמים ביותר" ● ראש המחוז: "התחייבות! - בחצי השנה הקרובה יהיו חמשה מרכזים רפואיים חדשים בירושלים"

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

במעמד רבני שכונות רמות ורמת שלמה, שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ״ל מכבי מר רן סער, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי מר גידי לשץ, ראש חטיבת הבריאות פרופ' נחמן אש, מנהלת התפעול במחוז ירושלים הגב' יפעת אלפסי, המנהלת הרפואית דר' דפנה דורון, מנהלת מרחב מבואות ירושלים הגב' אסנת דמרי, אישי ציבור ומובילי דעה ועסקני רפואה רבים חנכה מכבי שירותי בריאות עוד מרכז רפואי גדול ומתקדם בשכונת רמות בירושלים.
את המזוזה בפתח המרכז הרפואי קבע שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ובנאום שנשא לכבוד הטקס ציין השר כי הוא שמח על כך שמכבי פתחה את התחרות בירושלים, התחרות טובה לכל קופות החולים והמרוויחים העיקריים מכך הם כלל המבוטחים. קופת החולים מכבי מובילה בערי מרכז הארץ ואני מאמין ביכולות של מכבי להביא את הרפואה הטובה והידועה שלהם גם לירושלים. השר הדגיש כי קצב ההתפתחות של מכבי במחוז ירושלים מרשים במיוחד, ומספר אירועי פתיחת מרכזים רפואיים ומרפאות חדשות אליהם הוא מוזמן הוא הגבוה ביותר.
שר הבריאות ציין בדבריו את היכרותו האישית עם מנכ"ל מכבי מר רן סער וכי הוא מעריך את תרומתו הגדולה למערכת הבריאות בישראל. הרב ליצמן ציין גם את הערכתו הרבה שהוא רוחש אל ראש המחוז מר גידי לשץ על פעילותו הנמרצת וכי סמוך בהובלתו מכבי תגיע להישגים גבוהים בירושלים והסביבה.
מנכ״ל מכבי מר רן סער ציין בסיפוק רב את פתיחת המרכז החדש והדגיש כי היא עוד שלב בהשגת המטרה שהציבו במכבי והיא הנגשה והתאמת שירותי הרפואה המקצועיים והמתקדמים ביותר לכלל חברי מכבי בכל חלקי העיר. "לנגד עיניה של הנהלת מכבי עומדת רק טובת החבר. ולאחר שבאזור המרכז מובילה מכבי את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר והמגוונים ביותר הגיע הזמן שגם בירושלים ייהנו חברי מכבי מכל אותם השירותים". מנכ"ל מכבי הוסיף, כי "מכבי שירותי בריאות במחוז ירושלים נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התפתחות מאד גדולה, בחרתי במר גידי לשץ לתפקיד ראש המחוז על ירושלים מתוך אמונה שהוא מסוגל ויכול להביא את המהפך והשינוי בירושלים. אני מאמין ובטוח שכפי שמכבי חזקה ומובילה ברוב ערי המרכז, כך היא גם תוביל בירושלים.
ראש המחוז מר גידי לשץ ציין כי פתיחת המרכז החדש היא נקודת ציון לתושבי ירושלים ולמכבי שירותי בריאות. השמחה היא כפולה גם מעצם פתיחת מרכז רפואי גדול ומתקדם לתושבי רמות והסביבה ומעבר לזה היא גם מסמלת את כניסתה העוצמתית של מכבי לירושלים. ראש המחוז סיפר למשתתפים הרבים על כך שבחצי השנה הקרובה יהיו למכבי חמשה מרכזים רפואיים חדשים בירושלים, רק לפני כשבוע פתחה מכבי מרכז רפואי חדש ברמת שלמה. מר לשץ הוסיף כי בסקרים הרבים שמכבי ערכה התברר שתושבי ירושלים מעוניינים בכניסתה של מכבי לירושלים וליהנות משירותיה המתקדמים של מכבי. ובעזרת השם נצליח ונגיע להישגים גבוהים. מר גידי לשץ ביקש להביע את הערכתה של הנהלת מכבי לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן על תמיכתו ותמיכת משרד הבריאות בעשייה הרבה של מכבי בירושלים והסביבה, אנו רואים בכך הבעת אימון במכבי כקופה גדולה ומובילה, כפי שגם הנתונים שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שמכבי היא הקופה היחידה שסיימה במאזן חיובי הגדול ביותר כאשר 11,300 חברים חדשים אשר הצביעו ברגליים והצטרפו למכבי.
ראש המחוז הודה למנהלת המרחב הגב׳ אוסנת דמרי על הצלחתה להוביל את המרכז הרפואי להישגים הגדולים והמרשימים תוך חשיבה והתאמה לצרכי הקהילות הרבות הגרות באזור. כמו גם פעילויות קידום הבריאות הרבות שיזמה מתוך מטרה להטמיע את חשיבות קידום אורח חיים בריא לחברים. כמו"כ, הודה ראש המחוז להנהלת המחוז ולכל עובדי הסניף, וציין שללא תמיכתם והרוח הגבית שלהם מכבי לא הייתה יכולה להגיע למה שהגיע.
מנהלת מרחב מבואות ירושלים הגב' אסנת דמרי ערכה סיור למשתתפים במרכז הרפואי החדש, היא הציגה בפני שר הבריאות, מנכ"ל מכבי וראש המחוז את מגוון השירותים הניתנים במרכז החדש. בדבריה הודתה והביעה את הערכתה לכל המשתתפים שכיבדו בהשתתפותם, כאשר היא מציינת את הרמה הגבוהה של המרכז החדש כמו גם של שירותי הרפואה הניתנים בה. מנהלת המרחב הוסיפה, "אנו מתרגשים מחנוכת המרכז הרפואי החדש ברמות, עבורנו זו נקודה משמעותית ביותר בתהליך הרחב שאנו נמצאים בו, חברי מכבי ברמות והסביבה ייהנו מעתה משירותי רפואה ברמה שלא ניתן בשום קופה אחרת". מנהלת המרחב מדגישה כי "הרחבה והנגשה של השירותים לחברי מכבי הן במעלה הראשונה בהנהלת המרחב, הובלנו ונמשיך להוביל ולתת את המענה הרחב ביותר לחברי מכבי במרחב כולו".
יצוין כי ראש עיריית ירושלים אמור היה להשתתף באירוע אך נבצר ממנו ברגע האחרון להגיע עקב אירוע בטחוני שהיה בשעה הזאת ופטירתו של נשיא המדינה החמישי מר יצחק נבון. ראש העיר הביע התנצלותו והבטיח להגיע לסיור מיוחד במרכז הרפואי בימים הקרובים.
המרכז הרפואי החדש של רמות כולל: מרפאה חדשה וגדולה עם מגוון שירותים רחב זמין ונגיש, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים עם רופאת נשים חדשה ומוערכת נוספה לצוות רופאי הנשים במרפאה, אורתופדיה, אורולוגיה, כירורגיה ילדים ומבוגרים, נוירולוגיה, רפואת עור, רפואת עיניים, רופאה מומחית למחלות זיהומיות, אולטרסאונד נשים, קלינאות תקשורת, אורתופדיה, תזונה ודיאטה, עובדת סוציאלית, מרפאת אחיות, שירותי מעבדה, שירותי משרד עם מערכת ניהול וניתוב תורים מתקדמת, עמדה חיצונית לשירות עצמי מבלי להמתין בתור, עמדת 'מכבי לי' חיצונית 24 שעות ביממה. במרכז החדש נפתח מכון פיזיותרפיה גדול ומאובזר שיכלול: קבוצות יציבה, שיקום, הכנה ללידה, קבוצות למטופלים כרוניים, התעמלות לנשים, ועוד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture