ההיכרות המעמיקה של בנק מרכנתיל עם המגזר החרדי תורגמה למרכז עסקים ייחודי למגזר החרדי

לפני כעשור הקים בנק מרכנתיל מרכז ייחודי במערכת הבנקאית שעיסוקו טיפול בארגונים ומוסדות במגזר החרדי. מרכז זה למוסדות וארגונים אשר בראשו עומד הרב חיים הולצברג, מתמחה בפעילות מול עמותות וארגונים במגזר הדתי ומלווה מוסדות וארגונים שעיסוקם בתחומי החינוך והחברה

ראש המרכז לעסקים ומוסדות במגזר החרדי, הרב חיים הולצברג, מדגיש את הייחודיות של המרכז: "ההתמחות שלנו באה לידי ביטוי ראשית בהיכרות המעמיקה עם המגזר ועם הלקוחות שנובעת הן מוותק הפעילות בתחום והן מאיוש המרכז ע"י הנהלה וכלכלנים בני המגזר אשר מבינים את הצרכים, יודעים למפות אותם ולנתח היטב את הנתונים הכספיים. בדרך זו מתאפשרת התאמת מוצרים ושירותים ותפירת מענה פרטני לצרכי כל לקוח ולקוח. כאשר אני בוחן את  הפעילות שלנו אני בהחלט יכול לומר כי צברנו ידע וניסיון בניתוח הנתונים הכספיים והבנת הצרכים המימוניים של הגופים עימם אנו עובדים ואני יכול לברך על כך שמנגד עומדות מולנו עמותות אשר מתנהלות בצורה עסקית מסודרת עם אנשי כספים מהשורה הראשונה".

פעילותו של הבנק באמצעות המרכז לעסקים ומוסדות צוברת תאוצה לאורך שנות פעילותו וכיום המרכז עובד באופן שוטף עם למעלה מ- 1,300 לקוחות מרוצים. הפעילות של המרכז הינה בשיתוף עם רשת הסניפים של הבנק הפרוסה בכל רחבי הארץ,  כך שהלקוח יכול לקיים בנקל את פעילותו מול המרכז מכל קצות הארץ, ובנוסף כאשר מדובר בארגונים גדולים, המרכז מטפל בהם בשיתוף עם האגף המסחרי שבחטיבה העסקית מסחרית בבנק. הבנק נותן למעשה מענה ושירות מיטבי גם לגופים עצמם וגם לעובדים ולתלמידים.

אנחנו גאים במערכת היחסים שנבנתה בינינו לבין המגזר החרדי. הקשרים שנרקמו עם הגורמים המובילים במגזר מאפשרים למרכנתיל למנף את פעילותו ואנו מרגישים זאת באופן שוטף שכן, לקוח מרוצה אחד ממליץ ומביא אחריו לקוחות נוספים וכך לאורך זמן הולך ומתרחב מעגל הלקוחות העובדים עם הבנק.

בנק מרכנתיל מציע ללקוחותיו שירותים נוספים אותם אפשר לקבל גם באמצעות המרכז וגם באמצעות יחידות נוספות וביניהן: המחלקה לקרנות עסקים אשר מציעה ללקוחות מגוון הלוואות בערבות המדינה ומערך המשכנתאות בבנק אשר התמחה גם הוא במגזר כמו גם שירותים בנקאיים ללקוחות הפרטיים ומשקי הבית ובתוכם כמובן מנהלי ועובדי הארגונים והמוסדות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו