בטקס מרשים נחנך הבניין הראשון בקריה החסידית בפרויקט 'נווה אור' בעמנואל ונמסרו המפתחות למשפחות

הרה"ג יצחק מאיר בר לב רב הקהילות החסידיות שיבח בדבריו את היוזמה וציין במיוחד לטובה את האחדות בין הקהילות בעיר * סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "רואה בעמנואל חלק מפתרון הדיור לכלל הקהילות" * ראש המועצה הרב עזרא גרשי: "היעד הוא לבנות כ-4100 דירות חדשות ביישוב" * זאב ולול הורוביץ מנכ"ל החברה הבונה: "עמנואל תהווה מודל ודוגמה"

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בטקס מכובד ורב רושם נערכה חנוכת הבית ומסירת המפתחות לבניין החדש שנבנה בקריה החסידית בעמנואל , הראשון בפרוייקט 'נווה אור'.

את המעמד המרשים כיבדו בהשתתפותם רב הקהילות החסידיות בעמנואל הרה"ג יצחק מאיר בר לב,  סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, ראש מועצת עמנואל הרב עזרא גרשי, מ"מ ראש המועצה, סגניו וחברי המועצה, מנכל המועצה מר אברהם שפירא, יזמי הפרויקט ונציגי החברה הבונה: מר אלכס פסל, ולול הורוביץ, אבישי ואך, דוד ואלעד פסל. כמו כן נכחו משווקי הפרויקט נתן רוזנבלט, אליעזר בילר ואהרון אלישיב.

עוד לפני שנפתח הטקס קיימו המשתתפים סיור בדירות המוכנות והביעו את התרשמותם הרבה מגודל הדירות, מצורת הבנייה, מאיכות הגימורים ומההשקעה הפרטנית של בוני הפרויקט. האורחים שוחחו עם המשפחות שרכשו את הדירות וייכנסו בשבועות הקרובים לדירתם.

כנואם הראשון כובד הרה"ג יצחק מאיר בר לב ששיבח והודה בדבריו לראשי חברת 'נוה אור' על היוזמה לבנות ולפתח את היישוב עמנואל והדגיש כי רואים את המסירות שלהם למען הצלחת הפרויקט. הרב ציין כי עמנואל בשלה לקלוט כיום מאות ואלפי משפחות חדשות וציין במיוחד לטובה את האחדות השוררת מקיר לקיר בקרב הציבור ביישוב.

אחריו נשא דברים סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש המלווה במשך שנים את פריחתה ושגשוגה של עמנואל. הרב פרוש הפועל רבות למען מצוקת הדיור רואה בעמנואל חלק מהפתרון לכלל הקהילות.

הרב פרוש פתח בדבריו וציין כי הוא נרגש להגיע למקום ולראות את הבניין עומד על תילו וסיפר כי רק לפני פחות משנה וחצי הגיע להנחת אבן הפינה לאותו בניין. הרב פרוש התחייב להמשיך לפעול ולסייע לפיתוח היישוב עמנואל כחלק מסיוע למען הבנייה בהתיישבות. בהמשך דבריו שיבח את היזמים שלקחו על עצמם להיכנס אחרי שנים רבות לבנייה בעמנואל ואמר: "ר' ולול, רק אתה מסוגל, כשם שהתחלת כך תצליח בידך לבנות פה מאות ואלפי יחידות דיור לציבור אנ"ש" והוסיף: "אני מבטיח לגייס ציבור שיבוא להתגורר פה".

אחריו נשא דברים ראש מועצת עמנואל הרב עזרא גרשי שפתח בדברי שבח למנהלי ויזמי הפרויקט והדגיש כי מבחינתו מדובר ביום היסטורי ומרגש. הרב גרשי ציין כי 32 שנה לא נבנה בניין בעמנואל, והנה הגיעו ראשי חברת 'נוה אור' והיו הנחשולים הראשונים שקמו ובנו. "הם יצאו למדבר, ובדרך לא דרך התקדמו בצעדי ענק והנה התוצאה" אמר. הרב גרשי ציין כי בעבר חשב שהיעד הוא 1700 דירות נוספות בעמנואל, אך גילה לאחרונה כי ניתן יהיה בעתיד לבנות לא פחות מ-4100 דירות בעמנואל.

את הטקס סיים ר' זאב ולול הורוביץ מנכ"ל חברת שאג ולול ייזום ופיתוח, אחד השותפים בפרויקט ומי שבונה בפועל את הפרויקט. זאב ולול הורוביץ הודה נרגשות לסגן השר הרב פרוש שמלווה אותם מתחילת הדרך ולראש המועצה שעומד לימינם מידי יום ביומו. הורוביץ שבונה בימים אלו פרויקטים נוספים לציבור החרדי ברחבי בארץ ביניהם בתל ציון ומעלה עמוס, הכריז כי הוא רואה בעמנואל יעד ברור מאוד והוא כבר בימים אלו מתחיל בבניית ארבעת הבניינים הנוספים של המתחם הנוכחי וסך הכל יהיו במתחם 150 דירות, כאשר במקביל מתחילים בחברה להכשיר את השטח הנוסף שבו ניתן יהיה לבנות עוד 400 דירות. "עמנואל תהיה עיר שתהווה מודל ודוגמה" אמר.

לקראת האכלוס הקרוב: יו"ר ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי סייר בפרויקט 'נווה אור' בעמנואל והביע התרשמותו מההתפתחות המואצת

IMG-20160705-WA0000 IMG-20160704-WA0024 טקס קביעת מזוזה לבנין החדש של נוה אור בעמנואל IMG-20160704-WA0030

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture