יניב הראל מנכ"ל 'ביג ליס': כפי שהעריכו מומחי "ביג ליס" כבר בתחילת שנת 2016 מגמת רכישת הרכבים "אפס קילומטר" מחברות הליסינג תשנה את פני עסקאות רכישת הרכבים החדשים בישראל, בשל היכולת לתמחר את מחיר הרכב בהוזלה משמעותית של עד עשרות אחוזים ממחירון היבואן.

העיתון הכלכלי "גלובס" מדווח על שיא שנשבר בחצי שנה האחרונה במסירת כלי רכב חדשים. במחצית השנה הראשונה של 2016 נמסרו בישראל 164,284 רכבים חדשים, עלייה של 14,1% לעומת המחצית הראשונה של 2015 ושיא של מסירות של כל הזמנים. כאשר בחודש יוני בלבד נמסרו 25,223 כלי רכב.

העיתון מציין כי גורמים בענף הרכב מציינים כי הביקוש הער לכלי רכב מודגש לכל רוחב הגזרה ובמיוחד ברכבי כביש – שטח וברכבי פנאי. לביקוש תורמים במיוחד ביקושים ערים מצד חברות הליסינג לכלי רכב חדשים שיימכרו במכירה משנית בתור "אפס קילומטר".

בחלוקה למותגים הובילה יונדאי עם 23,7070 מסירות, עלייה של 24%. כאשר מהדגם טוסון החדשה בלבד נמכרו 7,000 מכוניות, במקום השני נמצאת קיה עם 20,936 מסירות עלייה של 17.4% במקום השלישי טויוטה עם 17,126 מכוניות שנמסרו, במקומות הרביעי והחמישי נמצאים סקודה עם 12,121 מכוניות ומאזדה עם 9,894 מכוניות.

יניב הראל מנכ"ל "ביג ליס, מציין כי כפי שהעריכו מומחי "ביג ליס" כבר בתחילת שנת 2016 מגמת רכישת הרכבים "אפס קילומטר" מחברות הליסינג תשנה את פני עסקאות רכישת הרכבים החדשים בישראל, בשל היכולת לתמחר את מחיר הרכב בהוזלה משמעותית של עד עשרות אחוזים ממחירון היבואן. ב"ביג ליס" אנו מגלגלים את ההנחה לצרכן ומאפשרים לו לבחור במסלול מימון ייחודי ללא הפתעות, ללא ריביות ובתשלום ידוע מראש".