מנהל מרחב דן במד"א וראשי ארגון 'הצלה' התברכו אצל גדו"י בבני ברק על הפעילות המשותפת להצלת חיים

בין היתר ביקרו מנהל מרחב דן הנכנס מר איציק בן אהרן ויו"ר 'הצלה' הרב אשר שלומוביץ אצל רב העיר ב"ב הגרמי"ל לנדא וחבר מועצת גדולי התורה כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ * רבני ואדמו"רי העיר שיבחו את שיתוף הפעולה המלא של מד"א וארגוני ההצלה המסונפים לה אשר פועלים תחת הנחיות הלכתיות מדוקדקות

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מנהל מד"א מרחב דן הנכנס מר איציק בן אהרון וראשי ארגון 'הצלה' הפועל בשיתוף פעולה עם מד"א קיימו שרשרת ביקורים כדי להתברך אצל גדולי ישראל בבני ברק.
שבועות ספורים אחרי כניסתו לתפקיד הגיע מנהל מד"א מרחב דן מר איציק בן אהרון יחד עם משלחת של הנהלת ארגון הצלה בראשות יו"ר הארגון הרב אשר שלומוביץ, להתברך אצל רבני ואדמו"רי העיר.
בין היתר ביקרה המשלחת והתברכה אצל המרא דאתרא רב העיר הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא שליט"א וכן אצל חבר מועצת גדולי התורה כ"ק מרן האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א.מודזיץ
במהלך הביקורים הדגישו חברי המשלחת את שיתוף הפעולה ההדוק שיש בין הנהלת מד"א לבין ארגוני ההצלה הפרוסים בכל רחבי הארץ, כאשר מד"א מעניק את כל הליווי המקצועי רפואי ורבני ארגוני ההצלה קובעים בכל הנושאים ההלכתיים.
רבה של בני ברק הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא שיבח את שיתוף הפעולה ההדוק בין מד"א לארגוני ההצלה ואמר כי למד"א יש זכות גדולה בעקבות שיתוף הפעולה עם ארגון 'הצלה'.
"הצלה שומרים על בני ברק" אמר. הרב לנדא הזכיר את הקמת הארגון על ידי מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל החוגים והעדות בבני ברק לפני 30 שנה ועל כך שזכו להציל אלפי אנשים ויש להם זכויות רבות.
יו"ר הארגון הרב אשר שלומוביץ הרחיב במהלך המפגש כי כיום תחת ארגון הצלה בלבד יש כ- 800 מתנדבים שפרוסים ברחבי הארץ וכי רק לאחרונה נפתחו סניפי הצלה נוספים בדרום ובצפון. עוד הרחיב הרב שלומוביץ על שיתוף הפעולה ההדוק שיש להצלה יחד עם שאר ארגוני ההצלה החרדים ביניהם עם צוות הצלה, הצלה פ"ת, הצלה אלעד, הצלה בית שמש, הצלה מודיעין עילית, הצלה כפר חב"ד, הצלה צפון, הצלה דרום, הצלה יבניאל, הצלה רחובות, הצלה ביתר, הצלה מירון ועוד.
במהלך הביקור אצל כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ התפתח דיון הלכתי מרתק על הנושאים המורכבים סביב שבתות וחגים. מנהל מד"א מרחב דן הנכנס איציק בן אהרון הדגיש כי בכל הנושאים הללו מקבל מד"א את הנחיות הרבנים ופועלים אך ורק על פי דעת רב ארגון הצלה הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן.
הרב לנדאוגם בפגישה זו הרחיבו יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ וחברי ארגון הצלה על כך שמבחינה מקצועית הם מקבלים ממד"א את כל המעטפת המקצועית הכוללת ציוד מקצועי קורסים הדרכות ושיתוף פעולה מלא לכל הדבר הקשור בהצלת חיים. בנוסף הזכירו ראשי הצלה את שבת ההתאחדות המיוחדת שארגן עבורם מד"א בשבוע שעבר בהשתתפות מאות המתנדבים ובני משפחותיהם – שבת שכולה רוחניות בה נמסרו שיעורי תורה ושיחות מוסר וחיזוק למאות המתנדבים שמתמודדים מידי ביום במקרים קשים וזקוקים לשבתות כאלו. בשבת נכחו מלבד רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן גם יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני. לפני שבת הגיע לברך את המתנדבים מנכל מד"א רמ"ג אלי בין.
כזכור רק בשנה האחרונה חנכו במד"א תחנה חדשה בעיר בני ברק, הודות לפעילותו של ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט. בטקס מיוחד שהתקיים חנך את התחנה החדשה שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.
במהלך הביקורים אצל מרנן ורבנן רבני ואדמו"רי בני ברק הזכירו נציגי מד"א והצלה את שיתוף הפעולה המתקיים בימים אלו בין מד"א והצלה לעיריית בני ברק שבו מאות לומדים קורסים מצילי חיים במהלך חופשת בין הזמנים כשהכול מתנהל על פי דעת תורה ובהכוונת ופיקוח משמרת הקודש והחינוך. הרבנים בירכו את מנהל מד"א הנכנס מר איציק בן אהרון שיזכה להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture