פעילות חסרת תקדים בארגון 'זה לזה'

בחורי 'בני העלייה - זה לזה' התכנסו ליום עיון מיוחד עם מגוון הרצאות ופעילויות ● מאות ילדי 'בני מלכים - זה לזה' יצאו אתמול ליום כיף מיוחד ● מאות נשות 'זה לזה נהנו מנופש קסום ומוצלח במיוחד ● מעל אלף בנות זה לזה יצאו למחנה קעמפ מיוחד במושב חיספין בצפון

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בארגון 'זה לזה' לא שוקטים על השמרים. ומיד עם חזרתם ארצה של עשרות נשות זה לזה מנופש קסום בהרי האלפים בצרפת. וסיומו של הנופש במלון נירוונה ים המלח בו נטלו חלק מאות נשות זה לזה. ממשיכים בזה לזה בפעילות חסרת תקדים עבור בני העלייה, בני המלכים, ובנות זה לזה. פעילות שהחלה אתמול ונמשכת עד סוף השבוע.

מאות בני מלכים ובני העלייה של זה לזה, זכו אתמול ליום פעילות מיוחד. הפעילות נחלקה לשתיים כאשר בני העלייה, בחורי זה לזה, התאספו ליום עיון וגיבוש מיוחד בבית הכנסת העתיק במוצא. במהלכו נהנו הבחורים מהרצאות מרתקות הנותנות את הכלים הדרושים להם לקראת הזמן הבעל"ט: הרב משה לייב הגר שליט"א דיבר על התועלת הגדולה שבקביעת יעדים בכל עניין ובמיוחד כשנכנסים לזמן חדש בישיבה. דבר היכול לעזור בהשגת המשימות שמוטלות עלינו. הרב מאיר שטיין שליט"א הלהיב את הבחורים כאשר דיבר על כוחות הנפש הטמונים בכל בחור ובחור ועליהם לנצלם לקראת תחילת הזמן. הרב פנחס ברייער שליט"א ניהל את כנס 'שמחים בצאתם' לרגל סיום הזמן להנאתם המרובה של הבחורים, הוא גם חילק לבני העלייה את ספרו החשוב 'להתבונן' ובתוכו ציפתה הפתעה קטנה מכתב אישי מאחד מאנשי הצוות בישיבה בו הם לומדים. כמו"כ עודד את הבחורים להשלים את הקבלה שכל אחד קיבל על עצמו בכנס הקודם. הרב יוסף נחום שטרום שליט"א, נתן הרצאה מרתקת על התמודדותו של בחור בישיבה ונתן כלים ורעיונות איך להתמודד בצורה נכונה עם בעיות והתמודדויות שנתקלים בחיי היום יום בישיבה.

גם בני המלכים – ילדי זה לזה מגיל 8 עד 13 זכו אתמול לפעילות מיוחדת ומהנה.  הם יצאו אתמול ליום כיף מיוחד מהבוקר עד הערב, ונהנו ממסלול מרתק ומגוון אטרקציות מהנה במיוחד, שתוכנן בקפידה ע"י אנשי מקצוע, על מנת לתת הנאה מירבית לילדים היקרים.

בנוסף, מעל אלף בנות זה לזה יצאו אתמול למושב חיספין שבגולן לקעמפ – מחנה מיוחד. ההכנות הלוגיסטיות של הקעמפ היו מורכבות ביותר. מספר שבועות של היערכות מוגברת ב'זה לזה' למבצע זה. הבנות ישהו במחנה יחד עם הרבנית רוטנברג נשיאת הארגון למשך ארבעה ימים, ויהנו מתכנית עשירה ושלל אטרקציות מגוונות. ימי הקעמפ מתקיימים בלווי צמוד של צוות זה לזה ונשות מקצוע המפעילות את התכניות עבור הבנות במשך ימי הקעמפ.

כל התכניות ומגוון הפעילויות נבחרו בקפידה, כולן מהשורה הראשונה, מוקפדות ומותאמות בערכים וברמה ביצועית. ובארגון 'זה לזה' מקווים שבע"ה התכניות יצליחו לצאת אל הפועל על הצד הטוב ביותר, עבור בני המלכים ובנות זה לזה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture