טקס חגיגי של הענקת תעודות ל-80 בוגרים התקיים ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' שלוחת ירושלים

"הלימודים שהיו ברמה גבוהה ומכווני פרקטיקה מקצועית העניקו לנו את האפשרות הזו - לימודים לשם עבודה. הלימודים היו חווייתיים, האווירה הייתה מיוחדת ומעל הכל - מקצועיים ברמה".

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

ב'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' מלווים את התלמידים מתחילת הדרך, החל משלב הלבטים בבחירת המקצוע ומבחני ההתאמה האישיים, דרך עזרה במימון וסבסוד, סיוע וקשב רב במהלך הלימודים, ועד להשמה בפועל. לכן, יום בו מעניקים תעודות גמר ל-80 בוגרים, זהו בהחלט יום מרגש.

טקס הענקת התעודות התקיים בשבוע שעבר לבוגרי מגמות הנדסאי אדריכלות בניין וחשמל, ניהול רשתות מחשבים והנהלת חשבונות. באירוע הוגש כיבוד עשיר ונכחו בו צוות ההנהלה והמרצים, בוגרים ובני משפחותיהם. טקס הענקת תעודות מרגש בכל פעם מחדש, עת בו נראים הבוגרים צועדים לקבלת התעודות, קוצרים באושר ובסיפוק רב עמל של מספר שנים שחרשו ביגיעה – בדרך לפרנסה בכבוד.תמונות טקס

התרגשות מיוחדת נחוותה בקרב בוגריה הראשונים של מגמת הנדסת חשמל, אשר אך לפני כשלוש שנים פתחו את מגמת חשמל במכללה וכיום מרביתם עובדים בתחום כעצמאיים או כשכירים.אחד מבוגרי מגמת הנדסאות בניין שפתח לאחרונה משרד מצליח העוסק בתכנון מבנים סיפר בהתרגשות כי הוא חב הכרת הטוב להנהלת המרכז החרדי: "הלימודים שהיו ברמה גבוהה ומכווני פרקטיקה מקצועית העניקו לנו את האפשרות הזו – לימודים לשם עבודה. הלימודים היו חווייתיים, האווירה הייתה מיוחדת ומעל הכל – מקצועיים ברמה".

את הטקס הנחה ר' אריה פטרבורסקי, מנהל שלוחת גברים בירושלים, אשר בדברי הפתיחה ייחד מספר דקות להיבט הרוחני שבלימודי המקצוע ובתעסוקה: "נכון שעל כל תלמיד ותלמיד להשקיע בפן המקצועי ובשביל זה אנחנו כאן. אך כיהודים מאמינים יש לזכור כי המפתח להצלחה טמון בייחוסה לבורא עולם. שם שמים היה שגור בפיו של יוסף הצדיק, ולכן כל מה שעשה – ה' הצליח. אל נא תשאירו את אלוקים בבית הכנסת: עלינו 'לשתפו' גם בעולם העבודה, על ידי משא ומתן באמונה, נתינת צדקה כדבעי, קיום שיעורי תורה עם עמיתים לעבודה וכדומה".

בהתייחסו למרכז החרדי אמר: "המרכז החרדי חרת על דגלו חתירה להישגים והצטיינות. 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' הינו חרדי ללא פשרות ומקצועי ללא פשרות. אתם ההוכחה לכך שאפשר להשלים הכשרה מקצועית איכותית גם ללא לימודי ליב"ה במוסדות התורניים. רמת הלימודים במקום מאפשרת לכם להדגיש בקורות החיים בגאון את היותכם בוגרי המרכז החרדי להכשרה מקצועית.

בקשב רב האזינו הנוכחים לדבריהם של ראשי המגמות: המהנדס יוחאי אקדע – ראש מגמת הנדסאות בנין, האדריכל עמוס גידרון – ראש מגמת אדריכלות, המהנדס מיכאל שפרנסקי – ראש מגמת חשמלאות, ור' מיכאל וידל – ממגמת הנהלת חשבונות. אנשי סגל ההוראה תיארו את רצינותם של התלמידים במהלך כל שנות הלימודים וחלקו שבחים להתנהגותם הנאותה ולאופן בו ניגשו ללימודי המקצוע לצד ההשקעה המיוחדת מצד הנהלת המכללה.

אברהם מרדכי הורן, מנכ"ל המרכז החרדי, ברך את הבוגרים להצלחתם וייחל להם סייעתא דשמיא  בהמשך הדרך. עו"ד אריאל פוס, חבר הנהלת המרכז ובנו של המייסד, ייצג את משפחת פוס הנכבדה ותיאר בדבריו את התגשמות חלומו של אביו  – ד"ר אברהם פוס ז"ל.

בימים אלו נמשכת ההרשמה למגוון קורסים בשלוחות המרכז החרדי, הפרושות בירושלים, בני ברק, אשדוד, בית שמש, מודיעין עילית וחיפה. הנכם מוזמנים להירשם לקורס המעניין אתכם ובעזרת השם בוקר אחד גם אתם תקומו בעלי מקצוע מבוקשים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בתור אתר שנקי ממחלוקת ולה"ר, יתכן והיה צריך לסקר את האירוע בצורה פחות מרשימה, שאנשים יזכרו שהעיקר זה ללמוד תורה, ומי שלא זכה…..כמובן בצורה מכבדת ועדינה,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture