למעלה מאלף בנות 'זה לזה' השתתפו במחנה הקיץ ייחודי ומרגש במושב חיספין שבגולן

מחנה הקיץ של בנות זה לזה, פועל מזה שנים מספר, ומשנה לשנה הולך ומתעצם, הארגון הלוגיסטי מורכב מאד. שבועות ארוכים לפני המחנה כבר עוסקים בזה לזה בארגון המחנה.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

המושג 'חופשת הקיץ' מוכר לכולנו. היא הזדמנות מצוינת לצאת עם המשפחה, לשנות אווירה ולאגור כוחות עבור שנת הלימודים הבאה. גם במשפחת 'זה לזה' ארגנו השנה כבכל שנה, פעילויות קיץ מיוחדות כאשר גולת הכותרת של הפעילות הייתה ללא ספק מחנה הקיץ במושב חיספין שבגולן, שבה השתתפו למעלה מאלף בנות המתמודדות עם אובדן הורה ל"ע, ואשר ארגון זה לזה מהווה עבורן 'משפחה'.

הילדות שוכחות מהעבר ומהעתיד, ולמשך שלשה ימים מלאי כל טוב הן מבלות במחנה, נהנות מאוכל טוב, ושוהות במלון מפנק בדרגת 5 כוכבים. הן משתתפות בשלל פעילויות ואטרקציות מרתקות ומסיבות רבות עוצמה. במשך ימי המחנה הן מרגישות משפחה של ממש, חמה ומלוכדת, בראשות הרבנית רוטנברג תליט"א נשיאת הארגון המהווה עבורן מעין ראש המשפחה.

במהלך השנה הן נמצאות בין חברותיהן שאינן מתמודדות עם מצב דומה שלהן ואינן מבינות את מה שעובר עליהן, כאן במחנה הן זוכות להזדמנות של פעם אחת בשנה, להיות במשך שלשה ימים עם בנות במצב דומה לשלהן, לדבר על הכול, לפרוק את הכול, לצחוק על הכול, בשפה שרק הן מבינות.

נקודת הכוח הנוספת והעיקרית במחנה היא שעת הרוממות עם הרבנית. מפגש עוצמתי הנוסך בהן כוחות נפש אדירים. היא משוחחת ומעודדת אותן במשך שעה ארוכה, בשילוב שירי נשמה, באהבה אימהית שממיסה את הקשיים וממלאת אותן בכוחות לחודשים ארוכים. את החוויה העוצמתית של אירוע זה לא ניתן לתאר במילים. כאשר בסיומה של אותה שעה קסומה, זוכות הבנות כל אחת בתורה לחיבוק אישי ואוהב עם הרבנית. הדמעות נשפכות שם כמים ומגיעות היישר עד כיסא הכבוד אל אבי היתומים.

יחס אנשי צוות 'זה לזה' הוא חם ודואג לכל משתתפת, זאת בנוסף לקבוצה של אנשי צוות טכני הדואגים לכל הצדדים הלוגיסטיים, הנוכח בכל עת, על מנת שהמחנה יהיה מושלם ובטוח מכל הבחינות. במהלך המחנה נוצרים אינספור חיבורים בין הבנות, שיחות עמוקות המנווטות בידי אנשי מקצוע המלווים את המחנה, ואף סדנאות יזומות. האווירה במחנות של זה לזה ידועה באנרגיה הממגנטת שלה, והבנות חוזרות "כמו חדשות"!

מחנה הקיץ של בנות זה לזה, פועל מזה שנים מספר, ומשנה לשנה הולך ומתעצם, הארגון הלוגיסטי מורכב מאד. שבועות ארוכים לפני המחנה כבר עוסקים בזה לזה בארגון המחנה.

חרף המצוקה התקציבית וסכום העתק שעולים המחנה ושלל הפעילויות, נטל על עצמו ארגון 'זה לזה' גם השנה את המשימה הקשה של הפקת המחנה הגדול והמיוחד, כדי לאפשר לכמה שיותר בנות להינפש ולהתמלא בכוחות התמודדות עם הקשיים הרבים, ולא להתמוטט ח"ו, עם כל המשמעויות הקשות שנלוות לכך. אין ספק שהמחנה מילא את נפשן בהרבה אושר ושמחה. בארגון זה לזה מאחלים לכל בנות 'זה לזה' הצלחה רבה בתחילת שנת הלימודים החדשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה אמור לענין אותנו בכתבה הזאת?לא מענין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture