העיר אלעד זוכה זו השנה השניה ברציפות

יש לנו זוכה! העיר אלעד זוכה זו השנה השניה ברציפות, בפעילות 'ממחזרים וזוכים' 2 של תאגיד המחזור אל"ה

כתבות נוספות בנושא:

תאונה בדרך לאלעד: רוכב אופנוע נפצע באורח בינוני
שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים

אלעד שיאנית המיחזור (1)ילדי אלעד ותושביה ניצחו בפעילות "ממחזרים וזוכים 2" של תאגיד המיחזור אל"ה ויקבלו פעילות חג חווייתית בחנוכה – מתנה • במקום השני העיר ירושלים ואחריה בית"ר עילית
העיר אלעד עטורת פרסי היופי, זוכה זו הפעם השניה בפעילות 'ממחזרים וזוכים 2' של 'תאגיד המחזור אל"ה'. המבצע שהסתיים בימים אלו לאחר שלושה חודשי פעילות מסיביים, נערך בשת"פ עם העיריות החרדיות והביא לנתוני מיחזור חדשים, המלמדים על גידול ניכר בכמויות המיחזור באזורים החרדיים.

במסגרת פעילות 'ממחזרים וזוכים 2' התבקשו ילדי הערים והשכונות החרדיות לזרוק למיחזוריות את בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים הריקים, תוך ציון שמם ומספר הטלפון שלהם. בכל שבוע הגרילו הממחזרים אופניים יוקרתיות, ספרים רבים ואפילו נופש משפחתי. בנוסף זכתה העיר הממחזרת ביותר במענק לפעילות ייחודית לילדי העיר בחג החנוכה תשע"ז בגובה של 35 אלף ש"ח.

ראשי תאגיד אל"ה מסכמים בסיפוק את פעילות ממחזרים וזכים 2. לאורך כל הדרך נהנו מנהלי התאגיד מסיוע הדוק של ראשי הרשויות החרדיות שנחשפו למהלך באסיפה מיוחדת שהתקיימה במשרדי התאגיד טרום המבצע. בדיון השתתפו אישים נבחרים, סגני ראשי ערים, מנהלי מחלקות, חברי מועצת עיר ופעילי איכות סביבה חרדיים, אשר דנו בנושא החשוב כי מיחזור אינו רק מושג ירוק אלא חובה תורנית בגדר 'בל תשחית'. וכפי שהורה הגאון רבי יצחק זילברשטיין בשיחתו לראשי אל"ה כי מאחר ומייצרים מהמיחזור פריטים רבים, חובה למחזר בקבוקים ולא להשליכם לפח.

בתום הפעילות בדקו אנשי אל"ה את נתוני המיחזור ולאחר בדיקת כמויות האיסוף של הערים החרדיות שהשתתפו במהלך גילו, כי במהלך הרבעון השלישי של 2016, יולי, אוגוסט וספטמבר, הגבירה העיר אלעד את שעור המיחזור של בקבוקי המשקה המשפחתיים ב39.3% לעומת אשתקד, מה שמזכה אותה במקום הראשון.
בתאגיד ציינו לשבח את פעילות העירייה בראשות ראש העיר הרב ישראל פרוש והגברת לאה דוידוב מנהלת המחלקת לאיכות הסביבה בעיר, שפעלו ללא לאות בנושא ומציינים כי העירייה ותושבי העיר הצליחו לשנות את דפוסי המיחזור של בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים באמצעות המיחזורית ובכך הביאו לזכייה רצופה זו השנה השניה.מיחזור1 (1)

במקום השני בנתוני הגידול במיחזור הגיעה העיר ירושלים עם גידול מרשים של 11.3% בכמות מיחזור הבקבוקים. למקום השלישי הגיעה העיר בית"ר עילית עם שמירה על כמות האיסוף כמו בתקופה המקבילה אשתקד.

ראש העיר אלעד, הרב ישראל פרוש אומר כי "הפעילות שביצענו לאורך כל השנה ובתקופה האחרונה בפרט, בניצוחה של הגב' דוידוב ומנהל האגף הר' איזק לוי, הוכיחה את עצמה בהטמעת המודעות לשמירה על הסביבה וחשיבות המיחזור, כשילדי העיר שיתפו פעולה לא רק במבצע הנוכחי אלא גם בלמידה לאורך כל השנה במוסדות החינוך. אני מברך את תושבי העיר על הזכייה, וגם על המתנה שנקבל בזכותה, פעילות התרבות לתושבים".
מר חיים זרביב מנכ"ל תאגיד המיחזור אל"ה אומר כי בעקבות מבצע 'ממחזרים וזוכים 2' נרשם גידול במיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים במיחזורית, בערים חרדיות נוספות, אך אלעד עלתה עליהן בפער משמעותי של כ- 40% . "המבצע הצליח והסביבה ואיכות החיים ניצחו." הוסיף.
מנהלת השיווק של תאגיד המיחזור הגב' חגית חושן הגיבה לתוצאות באומרה: "שיתוף פעולה הדוק של ראשי הערים, אגפי איכות הסביבה והשפע יחד עם התושבים, הם הנוסחה המנצחת לגידול בשעורי המיחזור של בקבוקי המשקה המשפחתיים. שוב הוכחנו כי הסברה, חינוך וחוויות מיחזור (של פעילות נושאת פרסים לתושב ולעיר) יעילים ומאפשרים הישגי מיחזור משמעותיים. עכשיו צריך לשמר את ההישגים ולהמשיך ולמחזר את ההצלחה גם בהמשך תשע"ז.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture