אסתי לאודר REVITALIZING SUPREME+ – למראה עור מוצק, חלק וזוהר יותר

המחקר מצא שתמצית המורינגה הבלעדית של אסתי לאודר גם מגבירה את פעילותם של שלושה מרכיבי קולגן חשובים – תמצית אצות ים, חלבון מי חיטה ופפטיד. בדיקות מעבדה של תמצית המורינגה בשילוב עם קומפלקס הקולגן הראתה שהם פועלים יחדיו להגברת הקולגן ביותר מ-200%

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אחרי שנים של מחקר חדשני של הפעילות הטבעית של Nrf2, חלבון המצוי בעור באופן טבעי ותומך במספר רב של מנגנונים נוגדי הזדקנות, גילתה אסתי לאודר דרך חדשה וחשובה לשחרר את פוטנציאל הנעורים של העור.
הכירו את סדרתRevitalizing Supreme + Global Anti-Aging החדשה המתהדרת בתמצית מורינגה ייחודית ובלעדית התומכת בהפעלת ה-Nrf2 הטבעית של העוד על מנת ל"התניע" יתרונות רבים נגד הזדקנות, לרבות נוגדי גירויים ונוגדי חמצון. תמצית המורינגה גם מסייעת להגביר את היתרונות של קומפלקס הקולגן העוצמתי המקדם עוד את ייצור הקולגן הטבעי, בעור תמצית מצמח הצבר מזינה ומחזקת את מחסום הלחות של העור. סדרה רבת עוצמה זו מתמודדת עם המראה המקיף סימני הזדקנות רבים ומשפרת במיוחד את המוצקות, הדחיסות והגמישות הנראים לעין של העור תוך צמצום מראה הקמטוטים והקמטים. העור מתאושש במהירות מהסימנים הברורים של סטרס ועייפות יומיומיים ונראה ומרגיש מוזן לעומקו. עם הזמן, התועלות ממשיכות ומצטברות והעור חוזר לעצמו עם קפיציות חדשה וחיוניות זוהרת.
לשחרר את פוטנציאל הנעורים של העור עם תמצית מורינגה בלעדית.
מדעני אסתי לאודר חקרו את ה-Nrf2 ואת חשיבותו לעור במשך שנים רבות. חלבון זה, המוכר בשם "מגן הנעורים" הוא חלבון רב עוצמה התומך בעור הנתון לסטרס עם מספר רב של מנגנונים נוגדי הזדקנות הדרושים למערכת ההגנה העורית. ככל שהעור מתבגר, פוחתת רמת הפעילות הטבעית של ה-Nrf2 ומצמצמת את יכולתו הטבעית של העור להתנגד לנזק. התוצאה היא הזדקנות נראית לעין של העור.
ההבנה שלעור יש פוטנציאל נעורים פנימי דחפה את אסתי לאודר לגלות דרך מקיפה שתסייע לעור להתיר את הרסן מפוטנציאל טבעי זה בשיתוף עם ביולוג הצמחים הנודע בעולם, ד"ר איליה רסקין מאוניברסיטת רטג'רס בארה"ב, הורחב המחקר של אסתי לאודר בכדי לבחון את היתרונות שמציע צמח המורינגה. צמח זה, המוכר גם בכינוי "עץ החיים" הוא המקור הייחודי למולקולה קריטית המגבירה את ה-Nrf2. ד"ר רסקין פיתח תמצית מורינגה המופקת מזרעי המורינגה מזן Moringa Oleifera הדחוסים במרכיבים תזונתיים. תמצית זו הינה בלעדית לאסתי לאודר. תהליך המיצוי של ד"ר רסקין, הרשום כפטנט, מפיק ריכוז גבוה של מולקולה רבת און זו ושומר על יציבותה בכדי לשפר את פעילותה הביולוגית הטבעית. בדיקות מעבדה הראו שתמצית מורינגה מגבירה את ריכוז ה-Nrf2 בתאי העור ב-76% תוך 24 שעות. תהליך המיצוי גם מסייע להבטיח שהמרכיבים התזונתיים רבי הערך, הכוללים ליפידים וחלבונים של עץ המורינגה רב העוצמה יישמרו בכדי לספק לעור את היתרונות יוצאי הדופן.
"תמצית המורינגה האקסקלוסיבית איפשרה לנו להתמקד במנגנונים נוספים נגד הזדקנות, לרבות הדרכים הטבעיות של העור להתמודד עם גירוי וחמצון ולהתגונן מפני גורמים תוקפניים בסביבה ולנטרל את הרדיקלים החופשיים בתאים," אומרת ד"ר נאדין פרנודה, סגנית נשיא לביולוגיה של העור ומחקר ופיתוח של חומרים ביולוגיים פעילים באסתי לאודר.
תכשירי הלחות של Revitalizing Supreme + מסוגלים לשחרר את פוטנציאל הנעורים הטבעי של העור ולהחיות מחדש את מראהו..
אולטרה-מיצוק
המחקר מצא שתמצית המורינגה הבלעדית של אסתי לאודר גם מגבירה את פעילותם של שלושה מרכיבי קולגן חשובים – תמצית אצות ים, חלבון מי חיטה ופפטיד. בדיקות מעבדה של תמצית המורינגה בשילוב עם קומפלקס הקולגן הראתה שהם פועלים יחדיו להגברת הקולגן ביותר מ-200%
ה-Revitalizing Supreme + החדש מסייע בשיפור הייצור הטבעי של אלסטין וחומצה היאלורונית ומשקם את המוצקות הטבעית של העור, דחיסותו, גמישותו ואת הקפיציות המאפיינת עור צעיר. קמטים וקמטוטים פוחתים למראה חלק, צעיר וחיוני יותר. מוצקות העור משתפרת באופן מובהק תוך שבועיים בלבד.
הזנה נוספת
על מנת לעזור לעור לעמוד בפני סימני הגיל, מן ההכרח שהעור יהיה רווי, בריא ומוזן. Revitalizing Supreme + החדש מכיל תמצית צבר שהוכחה כמחזקת ומזינה את מחסום הלחות של העור ומאיצה את ייצור הקולגן. נוסחאות משייות אלו מרוות את העור בלחות לאורך זמן כך שהעור מרגיש נוח וחלק ורוכב גמישות צעירה ומגע תפוח ככרית. בשימוש מתמשך, מחסום הלחות של העור מתחזק ומשפר את יכולתו לאצור בתוכו את הלחות היקרה.
זוהר בריא
המרצת זוהר העור מקנה לו מראה בריא ונינוח. מהמשיחה הראשונה מתחילה העמימות להתפוגג והעור נראה קורן יותר עם זוהר תוסס ובריא יותר. עם הזמן, הנוסחאות המכילות גלוקוזמין, משפרות את מרקם העור וחושפות ארשת חלקה יותר, צחה יותר ומלוטשת יותר. העור נראה יותר רענן, חלק וזוהר באופן ברור. הנוסחאות מכילות נוגדי חמצון ונוגדי גירוי רבי עוצמה, לרבות ויטמין E, על מנת לשמור על העור רגוע, נינוח ומוגן כדי שיוכל להגן על עצמו טוב יותר מפני גורמים תוקפניים ומזקינים בסביבה ולמנוע את הופעת כתמי העור כתוצאה מגירוי.אסתי לאודר - סופרים
המוצרים בסדרה:
Global Anti-Aging Cell Power Creme – מרקם עשיר, מזין ומענג מאוד עוטף את העור בלחות ונוחות תוך שהוא מספק יתרונות רבי עוצמה במניעת הדקנות. כקרם אחד "שעושה הכל", תכשיר הלחות הרב-תכליתי הזה הוא המפתח הנכון לעור בעל מראה צעיר יותר. הוא מסייע בהתרת הרסן מעל פוטנציאל הנעורים של העור; העור חוזר ותופח עם קפיציות חדשה וקורן בחיוניות זוהרת. לשימוש: למרוח על הפנים והצוואר בבוקר ובערב. אידיאלי לשימוש אחרי סרום מתקן.
Global Anti-Aging Wake Up Balm – באלם רב תכליתי המשלב פנינים מחזירות אור להענקת זוהר עם טכנולוגיה עתירת ביצועים הנאבקת בסימני הגיל. מותיר את העור רענן וקורן באופן מידי וגם מוצק יותר, חלק יותר ועם פחות קמטים בשימוש מתמשך. קומפלקס ממריץ של תמצית עדעד ותמציות צמחי ים מסייע לעורר מחדש את אנרגיית הנעורים של העור, מטפח את האנרגיה האצורה בתאים ודרושה לעור בכדי להשתקם ולהגיב למתתחים היומיים. לשימוש: באלם רב תכליתי הניתן לשימוש בבוקר ובערב, לבדו או כשכבה נוספת מעל קרם, כל אימת שהעור זקוק להגברת זוהר מידית.
הניחוח הפרחוני-הדרי של REVITALIZING SUPREME
קולקציית Revitalizing Supreme Plus Global Anti- Aging החדשה מציעה גם את הניחוח הבלעדי הנהדר של Revitalizing Supreme המקורי. ניחוח זה – הדרי-פרחוני- אוריינטלי – כולל תווי מנדרינה וברגמוט שאותם הוא משלב בתווים פרחוניים יפהפיים של ורד כלאי-תה, יסמין וסיגלית והוא מתפתח עם תווי בסיס של וטיבר, סנדלווד ווניל פודרתי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture