במעמד שר הבריאות: נחנך מיון 'טרם' בפסגת זאב

בהשתתפות שר הבריאות, בכירי קופות החולים, סגנית רה"ע ואישי ציבור התקיים טקס חנוכת הבית למיון 'טרם' בשכונת פסגת זאב בירושלים * רשת מיוני טרם ממשיכה לחדש ומפרסמת את מדדי איכות המקצועיים בתחום

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

אירוע רב רושם נערך בשכונת פסגת זאב, עת נחנך באופן פורמאלי מיון 'טרם' שמשרת את תושבי פסגת זאב והסביבה.

בטקס חנוכת הבית כיבדו בנוכחותם שר הבריאות חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן, סגנית ראש העיר הגב' יעל אנטבי, מנהלי קופות החולים, וראשי ומנהלי 'טרם'. resized_DSC_0487

במהלך הטקס שיבחו הנוכחים את יוזמת 'טרם' להקים סניף בפסגת זאב, דבר שמשפר באופן משמעותי את איכות הטיפול והזמינות הרפואית בעת מקרה חירום, בכל האזור כולו ומעניק איכות טיפול ושירות חדשני. 

מיון 'טרם' בפסגת זאב נפתח לאור בקשת העירייה באמצעות סגנית ראש העיר הגב' יעל אנטבי, ומעניק מענה לאזור צפון ירושלים וישובי בנימין. סניף זה מצטרף לסניפי 'טרם' ברחבי ירושלים ובהם ברוממה, טיילת והגדוד העברי.  רק לאחרונה הושק במיון 'טרם' ברוממה מיון נשים בשעות הערב אשר מעניק שירותי רפואת נשים דחופה, מוניטור ואולטרה סאונד בידי מומחי רפואה בתחום.

המיון החדש של 'טרם' ברחוב משה דיין 158 משרת את התושבים שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

המיון פתוח בימים א-ה מהשעה 18:00 ועד 23:30, שישי מהשעה 12:00 ועד 23:30, שבת מהשעה 09:00 ועד 23:30.

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שיבח את היוזמה ואמר: "אנחנו שומעים על העומסים בחדרי המיון בבתי החולים, והתשובה לזה היא היא פתיחת סניפים נוספים לרפואה דחופה ברחבי הארץ. הדבר הזה הוכח כמה שמפחית את העומסים בחדרי המיון ומעניק שירות מצוין למטופלים".resized_DSC_0496

בהתייחסו למהפכת המזון הבריא אותו הוא מוביל אמר שר הבריאות: "בניגוד למה שאומרים, לא אמרתי שלא לאכול סופגניות בכלל. אמרתי שלא יהיה כבית הלל שמוסיף והולך כל יום, זה לא צריך להיות כמו הנרות בחנוכיה, אלא כבית שמאי שהולך פוחת".

מנכ"ל רשת מיוני 'טרם' מר נתן אפלבאום אמר: "נגישות שרותי הרפואה דחופה הם אחד מהצרכים הבסיסים ביותר של כל חברה וחברה בכל עיר ועיר, ולפעמים לצערנו גם החסרים ביותר. השליחות שלקחנו על עצמנו בטרם, הוא לתת מענה לצורך זה, ולדאוג, שכל מטופל יכול לקבל שירותי רפואה דחופה מהירים ומקצועיים, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 יום בשנה".

"לפני שנה פרסמנו לראשונה 14 מדדי איכות מקצועיים בתחום הרפואה דחופה, המדדים בוחנים את האיכות המקצועי כגון זיהוי מידי ומוצלח של בעיות חריפות, שימוש מושכל בתרופות, דיוק באבחון ועוד. אנו שמחים שאנו עומדים בצורה מוצלחת ביעדים ומעניקים שירות מקצועי ובלתי מתפשר למטופלים הרבים שפוקדים אותנו"

המיון החדש של 'טרם' בפסגת זאב משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture