מרכז רפואי חדש של 'מכבי שירותי בריאות' יפתח בקרוב בירושלים

ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ: תנופת ההתפתחות תלך ותגבר בכל רחבי העיר ● צעד חשוב לשיפור השירות בתחום בריאות האשה: מכשירי US חדשים נרכשו ובימים אלה מועברים לשירות בכל המרכזים הרפואיים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

'מכבי שירותי בריאות' ממשיכה בעקביות לפתח את שירותי הרפואה שלה בירושלים ולהנגיש אותם לכלל תושבי העיר. במסגרת ההכרזה של ראש מחוז ירושלים מר גידי לשץ על המשך פתיחת מרכזים נוספים ועיבוי השירותים, יפתח בקרוב מרכז רפואי חדש "לב העיר" הנמצא על ציר שמואל בייט בצמוד למחלף גבעת מרדכי שבציר בגין. המרכז הרפואי נגיש לשכונות רבות בירושלים ובין השאר ניות, רסקו, גוננים, בית הכרם, בית וגן, גבעת מרדכי, הולילנד. עם גישה נוחה של תחבורה ציבורית, ומאות מקומות חניה בתעריף ציבורי.
מנהל המרחב מר טל בר אוריון מציין כי פתיחת הסניף מהווה נדבך נוסף לפריסתה הרחבה של מרכזי מכבי בירושלים, וזו מדרגה נוספת בדרך להשלים את שאיפתה של מכבי להביא את שירותי הרפואה שלה לכל חלקי העיר על מנת להנגישם לכל חבר וחבר. עוד ציין מר בר אוריון את פעילותה הברוכה של ראש המחוז מר גידי לשץ, אשר פועל רבות להרחבה ולהנגשת השירותים לכלל חברי מכבי ובמיוחד להתאמת השירותים לקהילה החרדית.
ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ, מדגיש את השינויים מרחיקי הלכת שמכבי חוללה בירושלים בתחום הבריאות. לדבריו מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה ביותר בהם מצטיינים רופאי מכבי בירושלים, נדרשת מרופאי מכבי ומכלל נותני השירות במכבי בראש ובראשונה יחס חם וחמלה כלפי החברים, מכבי מובילה תודעת שירות גבוהה ובדרך הזו נמשיך לתת את הטוב ביותר לכלל חברי מכבי. מר לשץ הדגיש, כי הנהלת מכבי לא חוסכת מאומה ופועלת בשיתוף מלא עם העירייה ועם בתי החולים להנגשת השירותים למען חברי מכבי בעיר, וכי תושבי העיר אכן זוכים לשירות מושלם ויעיל מהטובים ביותר בארץ. אנו רואים חשיבות רבה בהענקת שירות נגיש יעיל ומהיר לכלל חברי מכבי ובמיוחד לקהילה החרדית, וכי הוא שמח בפתיחתה של כל מרכז נוסף שישרת את תושבי האזור, ואלו יהיו נגישים למירב השירותים שמכבי מציעה לחבריה.
ראש המחוז מבשר לחברי מכבי כי תחום בריאות האשה מתרחב משמעותית כאשר מכשירי US חדשים יוכנסו לכל המרכים הרפואיים בירושלים, זה צעד חשוב לשיפור השירות, מדובר בהשקעה משמעותית של הארגון בטכנולוגיה חדישה בפריסה רחבה.
עוד ציין מר לשץ, כי נאמנותם של חברי מכבי מעודדת אותנו ומחייבת אותנו לפעול במלוא המרץ ובצורה מיטבית להרחבה והנגשת שירותי הרפואה לכלל תושבי העיר ולקידום הבריאות בעיר. התגובות של התושבים מעידות על שביעות רצון גבוהה מהשירותים הרפואיים של מכבי. לצד פתיחת מרכזים רפואיים חדשים ועם פתיחת מרכז רפואי נוסף בשכונת גבעת מרדכי, השירותים הרפואיים הנוספים של מכבי ברחבי העיר ימשיכו לעמוד לרשות עשרות אלפי חברי מכבי ולהעניק להם מגוון רחב של שירותים רפואיים איכותיים וזמינים ביותר.
עוד ציין מר לשץ כי ההחלטה על הרחבת השירותים ופתיחת מרכז רפואי נוסף לרווחת התושבים חברי מכבי נעשתה במסגרת שיפור השירות המתמיד בעיר, ובהתחשב באלפי המצטרפים החדשים שהתווספו למכבי במהלך השנה האחרונה, וזה הביא אותנו להחלטה על פתיחת המרכז הרפואי החדש.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture