תופעה: גם בחורי ישיבה מצטרפים להגרלה על דירה בטבריה

תופעה מסקרנת: בין אלפי המצטרפים להגרלה, נמנים מאות תלמידי ישיבות וסמינרים המבקשים להבטיח לעצמם סיכוי לדירה או נכס מניב משלהם • מה מייחד את ההגרלה השנה? ומדוע מדובר בהזדמנות שלא תחזור? כל הפרטים שאתם צריכים לדעת

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בישורת האחרונה לקראת הגרלת הענק של 'מבצר התורה' היא ממשיכה לעורר הדים נרחבים אצל אלפי משפחות בכל רחבי הארץ והעולם, המבקשים להבטיח לעצמם סיכוי לעתיד טוב יותר בעז"ה.

ההגרלה שתתקיים אי"ה בשבוע הבא, יום שלישי ראש חודש ניסן, נערכת כמידי שנה ב4 השנים האחרונות, על יחידת 3 חדרים בקריה החרדית בטבריה עילית, הכוללת 2 חדרי שינה סלון ומטבח, שירותים וחדר רחצה + מרפסת ענקית השוכנת מול נופה המרהיב של העיר טבריה, וצופה על ים הכנרת התכול, הרי הגליל והגולן.

המוניטין הרב שצבר לעצמו 'מבצר התורה' בהגרלה השנתית הגדולה בשנים עברו – שסחפו עשרות אלפי משתתפים מכל גווני הקשת של הציבור החרדי – בא לידי ביטוי גם השנה, כאמור, עם תנועה ערה של אלפי מצטרפים להגרלת הענק בכל שעות היממה.

בשיחה עם מוטי קליין, מנכ"ל 'קליין הפקות' המפעיל את מוקד ההצטרפות להגרלה הגדולה, הוא מספר על תופעה מסקרנת ביותר בולטת השנה במיוחד – על רקע המשבר ההולך ומחריף במצוקת הדיור, בעקבותיו נמצאים עשרות אלפי משפחות מהציבור החרדי בלחץ גובר ומתמשך מהמצוקה החריפה הפוקדת כל בית.

"אנו עדים בשבוע האחרון מאז פתיחת הקווים, לגל חזק מאד של בחורי ישיבות ותלמידות סמינרים, בעיקר כאלו המתקרבים לגיל שידוכים, המבקשים לרכוש כרטיסים להצטרפות להגרלה, בדבריהם הם מספרים על החלום לזכות בקורת גג משלהם, ולהגיע לפרק האיש מקדש, בצורה רגועה ובטוחה יותר", אומר קליין.

הנתון המפתיע, מספק לכולנו הצצה אל מאחורי הקלעים של המצוקה הגדולה בתחום הדיור, כשאלפי זוגות צעירים נאנקים במחסנים ויחידות דיור ומבזבזים הון עתק מדי חודש כדי לממן את המגורים בתת תנאים אלו.

ב'מבצר התורה' שמים איפה דגש על הסיכוי הגדול הגלום בזכייה בהגרלה, המעניקה לזוכה המאושר יחידה מרווחת ומפוארת, שצפויה להעניק לו קורת גג למגורים או חוסן כלכלי מנכס מניב לאורך ימים ושנים.

כאמור, ההגרלה השנתית נערכת זו השנה הרביעית ברציפות, מתקיימת על ידי ולטובת רשת 'מבצר התורה', כשברכישת כרטיסים להגרלה זוכים המשתתפים למעשה גם בהחזקת מאות עמלי תורה, הלנים בעומקה של תורה בארבעת סניפי רשת הכוללים של 'מבצר התורה' בעיה"ק ירושלים, עיה"ק טבריה, בית שמש ומאנסי נ"י, ומפארים את כותל המזרח של עולם התורה.

בהנהלת רשת 'מבצר התורה' אומרים, כי "מרגש לראות בכל שנה מחדש את עשרות אלפי המשתתפים הפונים מיוזמתם לקחת חלק בהגרלת הענק, כשהמטרה העיקרית היא החזקת תורה ורק המטרה המשנית היא האפשרות לזכות בעתיד כלכלי טוב יותר באמצעות הזכיה בהגרלה בעז"ה".

אם גם אתה חפץ בסיכוי טוב לעתיד טוב יותר, פנה כעת למוקד ההצטרפות והגדל את סיכוייך לזכות

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture