איך מגשימים חלום? אחת שתיים

אז מה למתנדבי "איחוד הצלה" ולמיזמים סיניים? כיצד פועלת ההגרלה הגדולה? שגיא אבידור יצא לבדוק וחזר עם ממצאים מרתקים: הצלת החיים הנרחבת של "איחוד הצלה", היא מטרה כבירה שעלותה עשרות מילוני שקלים בשנה. המכירה הסינית היא כלי חשוב להמשך הפעילות העצומה, יחד עם הזדמנות מיוחדת לזכות בפרסים יוקרתיים על פי בחירתו של כל משתתף. להגשים חלום ולהציל חיים - עכשיו זו ההזדמנות של כולנו

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

"מכירה סינית? והרי היום אין לך מוצר במדינה ישראל ששיווקו אינו מהווה סוג של מכירה סינית" חשבתי לעצמי כשנחשפתי לקטלוג המרשים של 'מגשימים חלום ומצילים חיים – אחת שתיים' מבית "איחוד הצלה".

אז את "איחוד הצלה" – בוודאי שאני מכיר. מי מאיתנו לא נתקל באפודים הכתומים בכל תיעוד של זירת חירום או אסון, שלא לומר: נעזר בהם בעצמו בהזדמנות כזו או אחרת. המלאכים בכתום הפרוסים בכל הארץ ומוזנקים לכל קריאת מצוקה רפואית, מצעידים יום יום את הפלא העצום שעברו אפשרויות הצלת החיים בארץ עד להרחבתם להיקפים בלתי נתפסים.

מכאן זה כבר היה יותר קל להבנה. אלפי המתנדבים המצילים חיים בכל מקום, זקוקים לרכישה מאסיבית של ציוד רפואי וסיוע בתפעול המערך הכביר הפרוס ברחבי הארץ. המילים "רכישה" ו"תפעול" ועוד שלל מילים מערכתיות, מתורגמות בסוף למילה אחת, חשובה ומשמעותית לקיומו של הארגון הגדול: כסף. כן. הרבה כסף. להציל חיים עולה הרבה כסף, גם אם יש ל"איחוד הצלה" 3500 מתנדבים מסורים, מישהו צריך לקנות להם ציוד רפואי שוטף, דפיברלטורים, אופנולנסים, להחזיק את מוקד החירום 1221 הפעיל 24/7, ועוד ועוד משאבים אדירים המוקדשים לשלומם ובריאותם של אזרחי ישראל.

עולם ומלואו של הזדמנויות חלומיות

אוקי, אז מדובר על סיוע למלאכת הקודש הנעלה ביותר: הצלת חיים.

עכשיו עברתי שוב על הקטלוג, במטרה למצוא את השלב שבו הסינים נכנסים לתמונה.

תקשיבו, זה גאוני!

ראשית, מדובר בהגרלה לכל דבר.

מה שהופך את העניין למרתק, זו העובדה כי מכירה סינית היא הגרלה גדולה על עשרות פרסים יקרי ערך, בשווי כולל של מאות אלפי שקלים, כמו מיצובישי אאוטלנדר 2017 בחסות 'שמש רכבים', חבילת שיפוץ מושלמת מבית 'פורצלנו', מטבח אקסלוסיבי מבית 'אורכיד מטבחים'. הפרסים הושגו כולם בתרומה מיבואנים, מחברות, מחנויות קמעונאיות ומידידי "איחוד הצלה" ברחבי הארץ והעולם שנרתמו לסייע להמשך המלאכה החשובה ביותר – הצלת חיים בכל זמן ובכל מקום.

'על מה ההגרלה', תשאלו? על מה לא. חבילות נופש מדהימות ומוצרי ריהוט יוקרתיים, מיטב הצעצועים ומשחקי הילדים הקיימים בענף ומוצרי חשמל שווי ערך רב. ביגוד והנעלה, אופנה וטיפוח, דיגיטל וספרי קודש וחול. עולם ומלואו של הזדמנויות מרתקות שזכייה בהם אכן תגשים לכולנו חלומות רבים.

בשלב זה מגיע העניין הסיני המדובר. מכירה סינית – כך אני לומד מהקטלוג המושקע – משמעותה, שזכות הבחירה ביד כל אחד להחליט במה הוא מעוניין לזכות מתוך מגוון רחב של מאות פרסים. התמחור לכניסה לכל הגרלה משתנה מפרס לפרס.

בנוסף, הקטלוג מציג שורת אפשרויות מרשימות לשילוב ורכישת חבילות משתלמות המשתתפות בהגרלה על מספר רב של פרסים, במחירים משתלמים במיוחד לחבילות אלו.

החלום של כל אחד

הרעיון שובה הלב מוכתר בשם קולע לא פחות: "מגשימים חלום, מצילים חיים". אכן, מכירה סינית היא ההזדמנות של כל אחד להרוויח פעמיים: גם בזכייה במגוון פרסים יוקרתיים במיוחד, על פי זכות הבחירה והחלום של כל אחד, כאשר בנוסף כל משתתף זוכה בזכות שאין שניה לה – להציל חיים וליטול חלק בכל פעולות המתנדבים.

פרסי ההגרלה מוצגים בקטלוג המכירה הסינית המחולק בימים אלו בכל רחבי הארץ. אתם בוחרים את הפרסים שבהם תרצו לזכות, ורוכשים עבורם כרטיס. דמי הכרטיס הם תרומה שתסייע ל"איחוד הצלה" להמשיך בפעולותיה הברוכות להצלת חיים.

אין נפלא מזה

דומני שנדירים המקרים בהם זכויות לעולם הבא ופירות המצווה הנאכלים בעולם הזה – צועדים שלובים באופן כה מובהק כבהגרלה זו. המכירה הסינית של "איחוד הצלה" מנגישה לכולנו את הזכות והסיפוק בהצלת חיים, היות וכל הכסף שייאסף ממכירת הכרטיסים ישמש לקניית ציוד רפואי מציל חיים – ממערכות החייאה לילדים ועד לאופלנסים ליחידת האופנועים של איחוד הצלה.

כך למשל הכספים מרכישת הכרטיסים שיהודה בן ה-30 מירושלים בחר עבור חופשה חלומית במלון, יצילו את יואב בן ה-5 מפתח תקווה שנפגע בתאונת דרכים מרכב חולף, ונזקק לטיפול ראשוני מציל חיים.

יש יותר נפלא מזה?

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture