גלידות "נסטלה" פותחת את עונת הקיץ ומתמקדת בחדשנויות ובהובלת מגמת ה- Wellness עם מוצרים חדשים ומגוונים. במהלך העונה החברה תשיק מוצרים ייחודיים המיועדים לבני נוער ולילדים

גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה – פירות אדומים. בנוסף יושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה.
מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל שלגון כ- 67-90 קלוריות בלבד.

וחדשנות גם בקטגוריית הילדים PUSH IT – מזרק גלידה לילדים אותו השיקו בגלידות נסטלה מדובר על פיתוח ישראלי הנחשב לחידוש עולמי בתחום הגלידות. הגלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה ופקק אכיל משוקולד.
בנוסף, סדרת La- Frutta הפופולארית מתרחבת לשלגוני הילדים עם שלגון מפנק בטעם תות-בננה בשילוב מגוון מדבקות של פירות, שיסייעו להורים לעודד את ילדיהם לצרוך שלגונים על בסיס פירות.
גלידות נסטלה חוזרת עם להיטי הילדים: שלגון "צומצום" ושלגון "מיניונים", אליהם יצורפו בובות חדשות. שלגוני הילדים של גלידות "נסטלה" עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים": הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, אחוזי השומן, השומן הרווי והנתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים.

לדברי גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: "ההצלחה המרשימה של סדרת La Frutta מאז השקתה ב- 2016, הוכיחה לנו שהצרכן הישראלי מעוניין לצרוך מוצרים טובים יותר תזונתית, אך לא מוכן להתפשר על הטעם. גלידות נסטלה מחויבת להמשיך לחדש ולהוביל את הצמיחה בשוק הגלידה כולו, עם מיקוד מיוחד בעולם הWELLNESS -". בר מוסיפה: "כמי שמובילה את שוק הילדים ובני הנוער, גלידות נסטלה תמשיך להציע את הטרנדים והגימיקים הכי מעודכנים והכי מדליקים שיהפכו את עונת הקיץ הקרובה לשמחה וטעימה יותר."

המוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית