קרדיט: שמעון מלול מבעד לעדשה

חברת דואר ישראל משיקה את מרכז הסחר המקוון לחבילות בהשקעה של כ-100 מיליון שקל עד 2020

מרכז הסחר המקוון לחבילות ערוך לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה בזכות מערכת טכנולוגית חדשנית שהותקנה במקום

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

שר התקשורת, ח"כ איוב קרא: "דואר ישראל הוא תשתית לאומית וגורם משמעותי בהורדת יוקר המחיה. ממשלת ישראל תעניק את כל התמיכה האפשרית לשיפור שירותי הדואר והחבילות לרווחת תושבי מדינת ישראל".

חזי צאיג, יו"ר דואר ישראל: "דואר ישראל עלה על פסי צמיחה

ואנו ממשיכים בישום הרפורמה. נמשיך למקד את החברה ברמה העסקית

ונשיק שירותים ומוצרים חדשניים שישתלבו עם צרכי הלקוחות".

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "בזכות הקמת מרכז הסחר המקוון יגיעו החבילות לנקודות החלוקה תוך 48 שעות מנחיתתן"; "העלאת תקרת הפטור מע"מ תגדיל את קצב ההזמנות ל-300 מיליון חבילות בשנת 2025"

 

חברת דואר ישראל השיקה השבוע  את מרכז הסחר המקוון במודיעין. זהו מרכז המיון הארצי לחבילות של דואר

צילום: שמעון מלול מבעד לעדשה

ישראל הפרוש על פני כ-18 דונם באזור התעשיה במודיעין, וערוך לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון חבילות בשנה. היקף ההשקעה במקום מוערך בכ-100 מיליון שקל עד 2020, כולל שכירות הנכס, ההשקעה בציוד ובטכנולוגיה במקום. מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל הוא אחד המתקדמים בתחומו בעולם, וערוך לטפל בעשרות אלפי פריטים בשעה, ויחליף את שיטת המיון שהתבצעה ברובה באופן ידני. במרכז המיון המקוון עובדים כ-250 עובדים.

מדובר בפרויקט הדגל של דואר ישראל, אשר בבנייתו הוטמעו יכולות חדשניות של קטלוג ופענוח חבילות, שיקצרו משמעותית את משך מסירת החבילות המוזמנות וקניות מחו"ל באיביי, משלב נחיתתן בישראל ועד הגעתן ללקוחות. במקום הותקנה בימים אלה מערכת לקריאת פריטים OCR)), המספקת פתרון היקפי לסריקה וקריאת מאות אלפי החבילות העוברות במקום מדי יום. מערכת המידע החדשה כוללת יכולות פענוח של המידע  הקיים על החבילה. פענוח המידע מבוצע לאחר צילום פני החבילה ונותן זיהוי של כתובת היעד ומספר הטלפון של הנמען. נתונים אלו משמשים את הדואר לשיפור תהליך ניתוב מסירת החבילות ויכולות מעקב מתקדמות. הפרויקט מבוסס על מוצרים בינלאומיים בתחום, בהם נעשה שימוש בטכנולוגית OCR, בשילוב מידע ולוגיקה הקיימת לגבי כתובות ומיקודים בישראל. המערכת תאפשר שיפור משמעותי בקריאת החבילות במרכז הסחר המקוון ותקטין משמעותית טעויות אפשריות. המערכת הותאמה ופותחה על ידי חברת מלם תימ בשיתוף TIS, הפרויקט נוהל ומופעל על ידי אגף מערכות מידע בדואר.

צילום: שמעון מלול מבעד לעדשה

שר התקשורת, ח"כ איוב קרא אמר: "דואר ישראל הוא תשתית לאומית וגורם משמעותי בהורדת יוקר המחיה. הדואר הוא אחד הגופים המשמעותיים במדינת ישראל שמספק שירות אוניברסלי ונוגע ב-8 מיליון תושבים, מדן ועד אילת. החברה עברה בשנתיים האחרונות מהפכה עצומה בכל מה שקשור בשיפור השירות ללקוח. מחברה שקפאה על שמריה במשך עשור, לחברה שמציגה שיפור בתוצאות העסקיות, צמיחה בכל מדדי השירות וגם קידמה טכנולוגית בתחום העברת החבילות לציבור".

"הפעולות שננקטו על ידי הנהלת החברה נגעו במספר תחומים ונועדו לספק מענה לגידול העצום בהזמנות של חבילות מחוץ לארץ. ביחס לגודל האוכלוסיה, ישראל היא מעצמת קניות באינטרנט, וחובתה של ממשלת ישראל להוריד את יוקר המחיה ולאפשר ליותר לקוחות מהשכבות החלשות לקנות בזול מוצרים. חברת דואר ישראל היא החברה הממשלתית שביצעה את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר, גם אם הדרך עדיין ארוכה. אנו נתמוך בחברה על מנת שהיא תמשיך ביישום תוכנית הרפורמה לרווחת תושבי מדינת ישראל".

"חוד החנית בשיפור  השירות לאזרח הוא פתיחת מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל שאנו משיקים היום. מרכז זה הוא מהמתקדמים בעולם בתחום העברת החבילות, ויקצר משמעותית את זמני הגעת החבילות ללקוחות, כך שיגיעו ליחידות הדואר תוך 48 שעות ממועד נחיתתן. אני מאחל הצלחה לחברת הדואר ומתחייב לתמוך בחברה, על מנת שתמשיך לשפר ולהשתפר גם בשנים הקרובות לטובת הציבור". אמר השר קרא.

חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, אמר היום: "הקמת מרכז הסחר המקוון לצד המשך פתיחת מרכזי מסירת חבילות, יאפשרו לנו לממש את האסטרטגיה העסקית של החברה, לקצר את זמני המסירה וההמתנה לחבילות, לשפר את השירות ולהשלים את הרפורמה בחברה. בנוסף לתחום הסחר המקוון, בשנים הקרובות, אנחנו נפעל ביתר שאת לפתח מנועי צמיחה נוספים לחברה כגון תחום השירותים הפיננסיים באמצעות בנק הדואר ושירותים לוגיסטיים שונים. אני מאמין כי הפרטה של החברה, בהתאם לתכנית הרפורמה, עשויה לסייע מאוד לצמיחה וההתרחבות של החברה כגורם עסקי מוביל במדינת ישראל ואנו נבצע את המהלכים הנדרשים כדי לקדם זאת".

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "אחד האתגרים המרכזיים שלי ושל הנהלת החברה בשנתיים האחרונות היה להחזיר את אמון הציבור בדואר ישראל ולפתח את מנועי הצמיחה של החברה. הסחר המקוון הוא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, אשר יפצה בעתיד על הירידה בתחום המכתבים. בתוך עשור ירדה כמות דברי הדואר לנפש ב-54%. אם בשנת 2006 קיבל כל תושב בישראל 112 מכתבים בממוצע בשנה, הרי שב-2016 קיבל בממוצע 52 מכתבים בשנה. דואר ישראל הוא גוף הריטייל הגדול בישראל כיום עם מעל 1,000 נקודות מסירה, מה שאומר פוטנציאל עסקי רב. אנו רואים שיותר ויותר לקוחות פרטיים ועסקים חזרו לעבוד איתנו ויותר מזה אף הרחיבו את פעילותם איתנו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קודם שיעשו מה שהם חייבים, ורק אח"כ שיתקדמו לפרוייקטים חדשים. בושה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture