איפה אוכלים בסוכות תשע"ח? מהדרין עם סוכה

• ושמחת בחגך: בשרי או חלבי, רק תשמחו •

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

קפה גרג נמל תל אביב

ארוחות חול המועד על רקע המים, זה דבר מקסים. "התפריט חגיגי במיוחד, נמל תל אביב הוא המקום המושלם לארוחת חג בחול המועד, מול הים, אוכל משובח וסוכה כשרה למהדרין", אומר לירן חבושה מגרג בנמל תל אביב.

לאירועים או לסתם יציאה משפחתית במרכז,  מחכים לכם בגרג בנמל תל אביב, עם תפריט עשיר, מנות ראשונות שכוללות הפתעות, מנות דגים מפתיעות, פסטות, קישים וכמובן הקינוחים, המשקאות, השייקים והקפה.

קיטשן ביי גרג – שרונה תל אביב

בימים אילו ממש הם הפכו לסניף מהדרין, זה מרגש מאד, כי תסכימו איתי שמצאתם את עצמכם במרכז הארץ חולמים על ארוחה בשרית גורמה מהדרין, אז הנה החלום התגשם עם מקום יפהפה ואוכל משובח. בואו לחגוג במתחם שרונה האקסלוסיבי עם מנות דגים, בשרים, קרפצ'ו, משקאות מיוחדים על בסיס סויה, אוכל חלומי.

ולא רק בסוכות.

 

קפה גרג – חולון

אם אתם באיזור המרכז אבל לא בתל אביב עצמה, סניף נוסף כשר למהדרין שמנוהל על ידי זוג חברות מקסימות מחכה לכם בחולון ברחוב המרכבה 38 שם תמצאו חניה בשפע, כשרות למהדרין, ובנוסף לתפריט המשובח של גרג מחכה לכן שירות פלוס פלוס.

 

ביגה ראשון לציון מתחם שבעת הכוכבים

מי שמחפש אוכל שהוא גם טעים בטירוף וגם בריא, הסוכה של ביגה בראשון לציון מחכה לו. מסעדה שתמצאו בה שייקים על טהרת הבריאות, אחד המשקאות המרעננים שם שייק פירות על בסיס חלב שקדים, סלטים נפלאים, מנות דגים עם תוספות מרנינות, ותוכלו גם לצאת משם עם צידה לסוכה שלכם, לחמי בריאות, עוגת כוסמין גזר, רטבים טבעיים, וריבות הבית. המקום מתאים גם לאירועים משפחתיים.

קיטשן ביי גרג – בקניון  יבנה

אחת המסעדות המפתיעות ביותר, מנות גורמה שמשאירות את הפה פעור, תנסו שם את מנת הקרפצ'יו, הפטה כבד על ריבת הבצל, מבחר תבשילי קדירה יחודיים, ומנות קינוח שלא תאמינו שהם פרווה. ומי שמנהל את המסעדה מעניק חוויה אישית אמיתית, ועם הסוכה החדשה שמחכה לכם תזכו לעונג חג אמיתי.

תפריט מושלם בסוכה הכשרה למהדרין של ריקוטה

לקראת חג הסוכות תקים ריקוטה, המסעדה האיטלקית חלבית הטעימה למהדרין, סוכה כשרה למהדרין בחזית המסעדה למרגלות הגן הטכנולוגי בהר-חוצבים ירושלים. במהלך ימי חול המועד תציע ריקוטה את התפריט הייחודי והמושלם שלה גם בסוכה המקושטת.

ריקוטה שוכנת בלב אזור ההיי-טק בהר חוצבים במקום שקט, נקי ואלגנטי ועם שירות אישי חוויתי ומנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד. תפריט הדגים של ריקוטה מציע שלל דגים אפויים בתנור לבנים, ובהם דניס, בס בתנור, פילה סלמון, ומגוון תוספות לבחירה

לצד זאת מציע התפריט של ריקוטה מגוון מנות פיצות ומאפים, כריכים וטוסטים, פסטות, מרקים, סלטים, מוקפצים, קינוחים, שתייה חמה וקלה, לארוחות בוקר וארוחות עסקיות או ארוחות ילדים. התפריט עשיר וייחודי ומוגש מכל הלב. והאווירה לבבית מיוחדת, היחס אישי ואכפתי, חם ומקצועי לכל אורח.

בואו לריקוטה ותגלו את ההבדל בין מסעדה איטלקית רגילה למסעדה איטלקית מעולה!

רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים.

מסעדת רודריגז הירושלמית

את רודריגז – המסעדה הבשרית המצויינת בהר חוצבים, כולם מכירים. עם הסוכה הגדולה  ניתן לקפוץ עם כל המשפחה וליהנות ממנות איכותיות בטעמים המופלאים של רודריגז. התפריט ברודריגז נבנה על ידי  השף המוביל אלי מנחם בהתאם לטעמים האהובים על החיך הישראלי והירושלמי.

ברודריגז  מציעים מנות נבחרות מתוך התפריט החדש הכולל מגוון עשיר של מנות בשרים ושיפודים, לצד תוספות חמות וסלטים טריים. כל הבשרים ברודריגז נצלים במקום ומוגשים מהגריל ללקוח. בין המנות המצויינות של 'רודריגז " תמצאו את המנה שהפכה ללהיט: אצבעות אסאדו ברוטב מתקתק

רודריגז מציעה מתחם בעיצוב נקי ואלגנטי המשרה אוירה רגועה נעימה ונינוחה, לצד שירות אדיב וחייכני. כשר למהדרין! רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים.

גרג גוש עציון קניון הרים

רבים מטיילים באזור גוש עציון ולא מודעים לסוכה מהדרין שמחכה להם עם סניף של רשת קפה גרג בקניון הרים, הסניף מרהיב ביופיו, ומבהיק מניקיון, ומנוהל ביד רמה על ידי סיגל, המנות שם מיוחדות, תפריט עשיר, ריח קפה באוויר, מרפסת ענקית שמשקיפה על נוף שנמצא רק בהרי יהודה.

ארוחות בוקר עשירות וטריות, ארוחות ילדים מושקעות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture