צילום: פלאש90

"על פי נתוני הביטוח הלאומי מכבי הקופה היחידה שצמחה באופן חיובי"

זו השנה השלישית שמכבי מסיימת עם למעלה מ-21,000 מצטרפים חדשים נטו# בגלל השירות, בגלל הקדמה והאיכות הרפואית

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

במהלך אירוע שנערך בירושלים נחשפו המשתתפות לפעילות הענפה של מכבי לקידום אורח חיים בריא במשפחה, כאשר היא דואגת להנגשת כלל שירותי הרפואה לכלל החברים תוך התאמה לאורח החיים של הקהילה, וכן מגבירה מודעות לקיום חיים בריאים.

השתתפות מכבי באירוע עמדה השנה בסימן ההצלחה הגדולה של מכבי בהצטרפות עשרות אלפי חברים חדשים והתפתחות והתרחבות משמעותית של מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ, במרכזה פתיחת סניפי מכבי חדשים תוך הנגשת שירותי הרפואה והתאמתם לאורח חיי האוכלוסייה בכל המחוזות.

מכבי שירותי בריאות הינה הקופה המובילה בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, הודות לפריסה מלאה של רופאים, מרפאות, מכונים ונגישות מרבית לכלל שירותי הרפואה הנדרשים ונתפסת כהכי טובה בשירות הרפואי, הכי מתקדמת והכי טובה למשפחה", אומרים בהנהלת מכבי. "מכבי מעניקה את שירותי הבריאות הטובים בישראל והיא הקופה המובילה בשיעור הרופאים המומחים העובדים בה, פריסת רופאים ומרפאות מותאמות למגזר החרדי, מוקדי חירום המופעלים בשעות הערב, מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים שאינם יהודים ועוד".

באירוע המרכזי שנערך מול אלפי המשתתפות, הרצתה על תנופת ההתפתחות של מכבי, מנהלת השיווק הארצית במכבי שירותי בריאות הגב' נירית בן קיש שנכנסה לתפקיד לאחרונה לאחר שהגב' טוני כהן מונתה לתפקיד ראש אגף שירות ושיווק של מכבי.

את דבריה פתחה "לאחר שנה מוצלחת ביותר במכבי, הגענו להישגים גבוהים במיוחד. רק לאחרונה התפרסמו נתוני משרד הבריאות המצביעים על כך ששוב זכתה מכבי למספר המצטרפים הגבוה ביותר מקרב כל קופות החולים בישראל. מדובר ב-21,000 חברים חדשים שהצטרפו אלינו רק בשנה האחרונה. הציבור הצביע שמכבי מובילה את מערכת הבריאות בישראל. אין ספק שנתונים אלו מוכיחים על השקעה רבה ברפואה למען החברים".
בנאומה הדגישה הגב' בן קיש את ההצטרפות הגדולה של החברים בירושלים ואת תנופת הפיתוח של מחוז זה בניהולו של ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ. "כשאנו מדברים באירוע הנמצא בירושלים, חשוב לעדכן מה שקורה במכבי גם בירושלים. על פי נתוני המעברים בין קופות החולים בירושלים, תושבי העיר בוחרים במכבי שירותי בריאות כקופה המובילה בעיר. בשנתיים האחרונות נפתחו עשרה מרכזים רפואיים חדשים בעיר, לצד שיפור מתמיד של המרכזים הקיימים. עשרות מכשירי אולטרסאונד מהמתקדמים ביותר בעולם, הוכנסו לסניפי מכבי ברחבי ירושלים. למכבי שיתוף פעולה עם בתי החולים בעיר, מוקד לילה ומוקד שבת על מנת שחברי מכבי יוכלו לקבל שירות זמין בכל עת. כמו כן נפתחו 10 מרכזים רפואיים, עם שירותי רפואה איכותיים ומקצועיים ביותר, וטכנולוגיה מתקדמת ביותר.
בבני ברק המחוז שבניהולה של ראשת המחוז הגב' דבורה חסיד, אנו הקופה המובילה בעיר עם למעלה מ- 91,000 חברים ומרכז רפואי ענק, עם פריסת שירותים רחבה ביותר של כ-200 רופאים במגוון תחומים בכל רחבי העיר, וכידוע לפני מספר שנים היינו הראשונים שחתמו על שיתוף פעולה מלא עם מעייני הישועה".

ואם מדברים על ההתפתחות המקצועית בל נשכח את אשדוד, בו פתחה אסותא מקבוצת מכבי את בית החולים החדיש והמתקדם בארץ.
בהמשך דבריה אמרה הגב' בן קיש "הדבר הכי חשוב לכולנו כאימהות זה הבריאות של הילדים שלנו. יש דברים של יום יום כמו צינון קל, יש דברים שקשורים בצרכנות של בריאות כמו משקפיים שכל אמא לילד או ילדה שמרכיבים משקפיים יודעת באיזו תדירות צריך לקנות זוג חדש. רק בבני ברק 13,000 ילדים קבלו בזכות "מכבי שלי" משקפיים השנה.
גם רפואת השיניים במכבי היא המובילה בתחום והזולה ביותר, טיפולי שיניים במכבי שלי ניתנים ב-22 שקל בלבד אין דבר כזה בשום מקום אחר.
אני ממליצה לכל אחת ואחת מכן לבדוק מה הכי טוב למשפחה שלה. אני בטוחה שאחרי שתבדקו את הדברים החשובים באמת, לא את הגימיקים השיווקיים… אף אחת מכן לא תתפשר על פחות ממכבי, כי יש קופות חולים ויש מכבי".
הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי ציין כי אירועים חשובים מעין אלו מהווים פלטפורמה מצוינת מבחינת מכבי לקיים פעילות קידום בריאות ולהביא להגברת המודעות לקידום נושאי בריאות בקרב חבריה, ומכאן נבעה ההחלטה להשתתף בכנס מיוחד זה.

מכבי שירותי בריאות הינה הקופה המובילה בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, הודות לפריסה מלאה של רופאים, מרפאות, מכונים ונגישות מרבית לכלל שירותי הרפואה הנדרשים ונתפסת כהכי טובה בשירות הרפואי, הכי מתקדמת והכי טובה למשפחה", אומרים בהנהלת מכבי. "מכבי מעניקה את שירותי הבריאות הטובים בישראל והיא הקופה המובילה בשיעור הרופאים המומחים העובדים בה, פריסת רופאים ומרפאות מותאמות למגזר החרדי, מוקדי חירום המופעלים בשעות הערב, מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים שאינם יהודים ועוד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

21,000 מצרפים חדשים זה נשמע עלוב. במכבי 2.2 מליון מבוטחים כלומר מספר המבוטחים שנוספו זה פחות מהריבוי הטבעי של מבוטחי הקופה או במילים אחרות יש יותר מבוטחים שנטשו את הקופה מאשר כאלה שהצטרפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture