מהמטוס לסניף הדואר תוך 48 שעות

דואר ישראל השיק מרכז מיון ארצי לחבילות מחו"ל: יוכל לקלוט ולשנע מעל 100 מיליון חבילות בשנה ולקצר משמעותית את זמני מסירת החבילות

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מר חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "הציבור החרדי הוא אחד המגזרים החשובים לדואר ישראל ואנו מציעים לו מגוון פתרונות מותאמים לצרכיו, בשילוב פרישת הסניפים הרחבה בישראל. לציבור זה יש כח קניה אדיר ומודעות צרכנית עמוקה, ואנו מסייעים לו בהורדת יוקר המחיה".

 מר דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל: "אנו רואים את הציבור החרדי לנגד עינינו, ומציעים מגוון שירותים המותאמים לציבור זה, כמו שירותי בנק הדואר ללא חשש ריבית, המרת ורכישת מטבע חוץ, ויזה נטען ללא צורך בחשבון בנק, העברות כספים וכן העברות בעלות על רכב ורישיונות רכב ונהיגה והכל במקום אחד. מדי שנה חל גידול בהזמנת חבילות מחו"ל בקרב הציבור החרדי כאשר בשנה שעברה דורגו מודיעין, בני ברק וירושלים בין 20 המקומות המובילים בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל".

 מר איציק פלורנטין, סגן מנהל בנק הדואר: "בתקופה בה הבנקים סוגרים סניפים בכל הארץ, בנק הדואר מספק מגוון שירותים פיננסיים רחב בכ-700 סניפי דואר בכל מקום ברחבי הארץ והינו הרשת הגדולה בארץ לשירותי והמרות מט"ח. לציבור החרדי יש אצלנו מקום מרכזי, כאשר כל לקוח חמישי בבנק הדואר הוא חרדי".

כשנה מיום ההכרזה על הקמתו, פתח דואר ישראל את מרכז המיון הארצי שלו לחבילות מחו"ל בעיר מודיעין, המרכז אשר הוקם בהשקעה של כ-25 מיליון שקל. הוא פרויקט הדגל של דואר ישראל, אשר בבנייתו הוטמעו יכולות חדשניות של מיון, קטלוג ופענוח חבילות, שמקצרות משמעותית את משך מסירת החבילות המוזמנות מחו"ל, משלב נחיתתן בישראל ועד הגעתן ללקוחות. מרכז המיון הארצי לחבילות שוכן בפארק התעשיות במודיעין, ומשתרע על כ-18 דונם. זהו אחד המרכזים המתקדמים בתחומו בעולם והוא ערוך לטפל בעשרות אלפי פריטים בשעה ומעל 100 מיליון חבילות בשנה, ויחליף את שיטת המיון הקודמת שהתבצעה ברובה באופן ידני. במרכז המיון הארצי עובדים כ-250 עובדים, רבים מהם אנשים מסורתיים המגיעים מאזור מודיעין, מודיעין עילית, ירושלים והסביבה.

מר חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: ""הציבור החרדי הוא אחד המגזרים החשובים לדואר ישראל ואנו מציעים לו מגוון פתרונות מותאמים ועם פרישת הסניפים הרחבה בישראל, המונה 1,100 יחידות למסירת חבילות ודברי דואר רשום. לציבור זה יש כח קניה אדיר ומודעות צרכנית עמוקה, ואנו מסייעים לו בהורדת יוקר המחיה".

לדבריו "הקמת מרכז המיון המקוון במודיעין היא נדבך נוסף בשיפור השירות לטובת הציבור הרחב. בשנתיים האחרונות פתחנו 420 מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ, בשיתוף רשתות וחנויות פרטיות, זאת בנוסף ל-700 סניפי וסוכנויות הדואר שאנו מציעים, כך שאנו גוף הריטייל הגדול בישראל. פתיחת מרכז המיון הארצי לחבילות וכן מאות מרכזי מסירת החבילות, הם חלק מתוכנית הרפורמה מרחיקת הלכת של דואר ישראל, שמטרתה בראש ובראשונה שיפור השירות לטובת הציבור הרחב. הצלחת הרפורמה העסקית בדואר ישראל תוביל למימוש התכניות העסקיות של החברה בשנים הקרובות, ותאפשר הרחבת פעילותה לתחומי עיסוק נוספים ובכך תביא גם להמשך צמיחה בהכנסות וברווחיות החברה לאורך זמן".

מנכ"ל דואר ישראל, מר דני גולדשטיין: אנו רואים את הציבור החרדי לנגד עינינו, ומציעים מגוון שירותים המותאמים לציבור זה, כמו שירותי בנק הדואר ללא חשש ריבית, המרת ורכישת מטבע חוץ, ויזה נטען ללא צורך בחשבון בנק, העברות כספים וכן העברות בעלות על רכב ורישיונות רכב ונהיגה והכל במקום אחד. מדי שנה חל גידול בהזמנת חבילות מחו"ל בקרב הציבור החרדי, כאשר בשנה שעברה דורגו מודיעין, בני ברק וירושלים בין 20 המקומות המובילים בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל".

"בשנתיים האחרונות ביצענו מהפכה אדירה בשירות הלקוחות של דואר ישראל. טיפלנו בתהליכי המיון, המסירה והמידע ללקוחות, עם דגש על פתיחת יותר נקודות שירות מה שהוריד משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים, וכן אפשרנו לקבל יותר מידע בשירות עצמי דרך המחשב. אנחנו מאפשרים כיום הזמנת תור מראש, קבלת מסרון כאשר חבילה מגיעה ליחידת הדואר ומידע על מעקב החבילה. מאז פתחנו את מרכז המיון הארצי לחבילות ראינו שיפור משמעותי במשך מסירת החבילות ללקוחות – תוך 48 שעות בממוצע מהמטוס ועד סניף הדואר. מרכז המיון הארצי לחבילות מציע גם תנאי עבודה משופרים למאות עובדים. אנו נמשיך לפעול ולספק שירות מיטבי לכלל הציבור".

 

הציבור החרדי מזמין מוצרים מחו"ל וחוסך כסף רב

לדברי מר דני גולדשטיין, "מרבית החבילות הנוחתות מישראל נמסרות לציבור ע"י חברת דואר ישראל, כאשר בשנת 2016 חילקנו כ-52 מיליון חבילות שהגיעו מחו"ל ובשנת 2017 נחלק קרוב           ל-60 מיליון חבילות, מה שמעיד על קצב ההזמנות האדיר הגדל משנה לשנה. הציבור החרדי הוא ציבור בעל מודעות צרכנית גבוהה ביותר, וראינו שבשנים האחרונות הוא החל להזמין יותר מוצרים מחו"ל, כאשר בעיקר מזמינים בעיקר ביגוד לילדים, הנעלה, מוצרי אלקטרוניקה, קוסמטיקה וטיפוח. אנו מסייעים לציבור החרדי לחסוך ולהוריד את יוקר המחיה, שכן משפחה יכולה לחסוך מאות שקלים בכל קניה ואנו מאפשרים לה להזמין יותר חבילות מחו"ל ולקבל אותן תוך ימים ספורים".

בתהליך החדש החבילה נוחתת בישראל ומגיעה ישירות במכולה למרכז המיון החדש. שם היא עוברת תהליך שיקוף ביטחוני מחמיר ובדיקת מכס, צילום מדבקת הפריט ופיענוח נתוני הנמען ותכולת הפריט. לאחר מכן מופקת מדבקה ליחידה הסופית הקרובה לבית הלקוח. אז תשלח החבילה ליחידה הסופית והלקוח יקבל הודעה על הגעת הפריט. המנכ"ל גולדשטיין הדגיש שכדאי לציין מספר טלפון ומיקוד בן 7 ספרות בעת ההזמנה, על מנת שניתן יהיה לאתר את מיקום הלקוח בצורה מדויקת.

פתיחת בית המיון לחבילות מצטרפת למהלכים נוספים לשיפור השירות אותם מבצעת חברת דואר ישראל בשנתיים האחרונות במטרה לייעל את הליך מסירת החבילות, כדוגמת שירות זימון תורים מראש במוקד הטלפוני 171, באפליקציה בנייד ובאתר, פתיחת מאות מרכזי מסירה ייעודיים ברחבי הארץ, דוגמת מרכז חלוקת הדואר בסניפי מזון גדולים בבני ברק, שיתוף פעולה עם שירות שליחים, לצד הארכת שעות פעילות של מאות סניפים ברחבי הארץ עד השעה שמונה בערב, שלוש פעמים בשבוע ועוד.

מנכ"ל דואר ישראל, מר דני גולדשטיין, אמר שהוא עוקב מקרוב אחר שורת השיפורים וצעדי הייעול שננקטו על מנת להנגיש את שירותי הדואר לכלל הציבור ולהקל עליו ככל שניתן. המנכ"ל מבקר רבות בריכוזים חרדיים רבים, כמו בירושלים, בבני ברק, בביתר עילית ועוד, לאור העובדה שמדובר באזורים פעילים מאוד בדואר ישראל, לנוכח מספר הרכישות הגדול של משפחות רבות המבצעות קניות בחו"ל על מנת לחסוך בעלויות.

בנק הדואר

חשבון בבנק הדואר ללא יתרת חובה וללא ריבית!
בעולם שבו לקוחות רבים סובלים מאוברדראפט קבוע, בולט בנק הדואר בייחודו. בנק הדואר מעודד צרכנות פיננסית אחראית – שכן אין אפשרות להיכנס למינוס.  בבנק הדואר הלקוח צורך כפי יכולתו ולא מעבר לכך, לא מחויב בעמלות מיותרות ונהנה מתעריפי העמלות הזולים ביותר!

מר איציק פלורנטין, סגן מנהל בנק הדואר: "כל לקוח חמישי בבנק הדואר – חרדי"

בימים אלה, כשכולנו טובעים באוברדראפט, טוב לדעת שיש עדיין אי אחד של שפיות – בנק הדואר. לדברי איציק פלורנטין, סגן מנהל בנק הדואר: "בתקופה בה הבנקים סוגרים סניפים בכל הארץ הרי שבנק הדואר מספק מגוון שירותים פיננסיים רחב בכ-700 סניפי דואר בכל מקום ברחבי הארץ והינו הרשת הגדולה בארץ לשירותי והמרות מט"ח. לציבור החרדי יש מקום מרכזי אצלנו,  כאשר כל לקוח חמישי בבנק הדואר הוא חרדי. בנק הדואר מאפשר התנהלות פיננסית אחראית ללא הפתעות בחשבון, והעסוקים שבכם ישמחו לגלות כי בשלושה ימים בשבוע, אנו פתוחים משמונה בבוקר עד שמונה בערב, כך שלדוגמה אברך יכול לסדר את ענייני החשבון שלו גם בדרכו מ'סדר' בכולל בערב".

"בנק הדואר מונה כחצי מיליון חשבונות, ואנו מציעים פתיחת חשבון עו"ש ממנו ניתן למשוך כסף בכל הארץ ב-700 יחידות, עם כל האמצעים הבנקאיים המתקדמים דוגמת שיקים, הוראות קבע וכרטיסי חיוב, רק שאצלנו התשלום נעשה בכרטיס דיירקט שמחויב בחשבון באופן מיידי וכמובן ללא ריביות".

"בניגוד לבנקים המסחריים, בבנק הדואר לא צריך להפקיד משכורות או תזרים קבוע, ולקוחות בנק הדואר צורכים כמה שיש להם. הם יכולים להשתמש בשירותי כספומט של כל בנק וכן לעשות שימוש בכרטיסי ויזה או מסטארקארד נטענים משולמים מראש ('פריפייד') אותם ניתן לטעון בשקלים או במט"ח (יורו, דולר או ליש"ט), ולבצע באמצעותם קניות בארץ ובכל העולם. ראינו שרבים מהקונים מוצרים בחו"ל משתמשים בכרטיסים הנטענים כבר בארץ, לקניות בטוחות ברשת, כאשר 60% מהשימושים בכרטיסי המט"ח הנטענים שלנו נעשים מהארץ".

"עם מוצרים ששומרים לכם על הכיס, ושאינם מסתבכים עם נושא הריבית וחילול שבת, מה הפלא אם כך שחלק גדול מכלל חצי מיליון בעלי החשבונות בבנק הדואר הנם חרדיים? ובמיוחד עבור מי שזקוק לחשבון בנק לצורך קבלת קצבאות וגמלאות – בבנקים המסחריים הם נאלצים לשלם עמלות ודמי שורה וכדומה – ובבנק הדואר הם פטורים מכך, לכן חשבון בבנק הדואר מהווה עבורם מענה מושלם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture