תכנון מרשים מתגשם למציאות מופלאה

הפאר מתחיל מהיסוד כידוע, ולכן היה חשוב לראות גם את התגשמות הדירות עצמן, העולות מן השרטוטים והופכות לפנינות חמדה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

סיור מקצועי שהתקיים בימים האחרונים במתחם ג'רוזלם אסטייטס בשנלר גילה כי התכנון שעל הנייר התגשם למציאות מופלאה. אנשי השיווק והפרסום של ג'רוזלם אסטייטס, ערכו סיור בשטח, אותו ליוו אנשי המקצוע האמונים על המלאכה, כדי להתרשם בצורה בלתי אמצעית מהתקדמות הבניה, ולראות בעיניים מה עומד מאחורי משפטים כמו "מתחילים לראות את היוקרה בעיניים" ו"מיטב האמנים מבצעים בימים אלו את פאר היצירה בשנלר". אמירות הנושאות בחובן הבטחות גדולות מאוד.

ואכן מי שעוקב אחרי פרויקט ג'רוזלם אסטייטס בשנלר, מכיר כבר את השדרה המרכזית בין הבניינים, שדרה מרהיבה, מרווחת ומוארת. יחד עם הצמחים והפרחים תרחיב השדרה דעת כל אדם שיבקר בה, והיא ליבת הפרויקט, אות ומופת לתכנון אורבני מרשים. כעת, מששלדי הבניינים כבר בנויים ועומדים עד הקומה החמישית, ניתן לראות את עוצמת החלל המרכזי שיוצרת השדרה בין הבניינים (בין 25 ל-45 מטרים רוחבה). זהו מרחב פסטורלי המספק אור, אוויר ונוף פנימי גם לחזיתות הפנימיות של ג'רוזלם אסטייטס, בנוסף כמובן, לחזיתות החיצוניות מהן נשקף נופה של ירושלים במלא הדרה בשל המבנה הטיפוגרפי הגבוה של מחנה שנלר במרכזו ממוקם המיזם.

הדבר המרהיב הבא שפגשו אנשי החברה בסיור, הם הלובאים המפורסמים, שהרשימו מאוד בשלב ההדמיות וכעת מרגש לראות כיצד הן מתגשמות אל המציאות אחת לאחת. למעשה, גם כאן ניתן לראות שההשקעה הרבה החלה כבר בשלב התכנון, כאשר משרד האדריכלים פייגין נטל השראה מעולם המלונאות הבינלאומי ויצר חללים גבוהים, כשישה מטרים המקבלים את פני הבאים עם גלריה מסוגננת, ופתחים ענקיים מקושתים המכניסים פנימה את האור והאווירה המיוחדת מהשדרה החיצונית.

הפאר מתחיל מהיסוד כידוע, ולכן היה חשוב לראות גם את התגשמות הדירות עצמן, העולות מן השרטוטים והופכות לפנינות חמדה. התכנון המתקדם שהתבטא בחללים גדולים ללא עמודים וקירות יסוד, מאפשר גמישות מרבית בעיצוב פנים אישי בכל דירה לפי צרכי הרוכש. מנהל הפרויקט מתגאה ביציקות בניה שנעשו בתבניות ייחודיות ובמחשבה תחילה, וכוללות הכנה לכל הצנרת והתשתיות האמורות לעבור בין קירות הדירה, בדייקנות מקצועית על מנת להפחית למינימום קידוחים שלאחר מעשה. כעת, כשהשלד עדיין במערומיו, זה הזמן הטוב ביותר עבור מביני עניין לראות את רמת הבנייה ומרכיביה הפנימיים עוד לפני שמחפים הכול בגימורים יפהפיים…

וכך, אי אפשר שלא לראות סימנים מובהקים לבניה איכותית שמתחילה מן היסודות. מעמודי החניה הבוהקים בלבן כאילו הוצבו בסלון דרך חיבורי הצנרת המהודקים והמבודדים. בהתייחסות מראש לתכנון המשקופים והמסגרות עוד בשלב יציקת הבטון, כולל משקופים ייחודיים חתוכים בלייזר דייקני, ארונות חשמל מהרמה הגבוהה ביותר, ועד לחומרי איטום תלת שכבתיים הנפרשים ברוחב לב גם במקומות שלא מקפידים על כך בפרויקטים רגילים למגורים שאינם בית פרטי יוקרתי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture