צילום פיקסלס

הצעדים הראשונים בהקמת חנות וירטואלית

איזו התרגשות, החלטתם לפתוח חנות וירטואלית, זה לא דורש שכירות, ארנונה או מיסים אחרים, לא נדרש ריהוט ועיצוב מיוחד ומאפשר לכם למכור בכל שעה מסביב לשעון. אך האם מספיק רק להחליט וישר ללכת לבנות? התשובה כמובן שלילית וכמו כל צעד עסקי או שיווקי, יש לעשות את זה מתוכנן ונכון.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

הצעד הראשון בבניית חנות מקוונת הוא למצוא את אנשי המקצוע הנכונים, החברה שיכולה לספק לכם את האתר האיכותי ביותר, מעוצב יפה ואסתטי, עם חווית לקוח מעולה וממשקים נוחים לפעולה. ככל שהאתר יהיה מהוקצע, כך יהיה קל יותר למכור בו. חשוב לעשות סקר שוק בין חברות בניית אתרים ולמצוא את המתאימות חשוב מאוד לראות עבודות של אתרים במיוחד אתרי מכירה. לא כל מי שמציע לכם בניית חנות מקוונת באמת עשה זאת בעבר ויכול לספק את הסחורה.
בניית אתר עם חנות וירטואלית אינה עניין מסובך, אך נדרש ניסיון וידע על מנת לייצר אתר שישאיר את הלקוחות, יוביל אותם אל הרכישה הנכספת ויחזיר אותם אליו עוד ועוד. חברה לבניית אתרים המתמחה בחנויות אינטרנטיות תדע לספק לכם אתר אפקטיבי ובמחיר אטרקטיבי, מאחר וזאת התמחותם, הם יודעים לתמחר מלכתחילה את הפרויקט ללא הפתעות בהמשך הדרך. לאחר בחירת הספק המתאים גם מבחינה מקצועית וגם כימיה אישית ניתן להתחיל בעבודה.
כאשר ניגשים לבנות אתר, במיוחד חנות אינטרנטית חשוב לבדוק כמה סוגיות עסקיות ושיווקיות. בראש ובראשונה חשוב לבדוק היכן האתר נכנס מבחינת אסטרטגיית השיווק והפרסום של העסק, אילו פלטפורמות נוספות קיימות וכיצד הן עוזרות לקידום האתר. יצירת אסטרטגיה עסקית ושיווקית הכרחית להצלחה עסקית ומומלץ לגבש אותה כבר בשלבי העסק הראשונים ואם לא, אז חשוב לפחות עם ההשקעה הכספית של בניית אתר. אתר מכירה, יפה ומקצועי ככל שיהיה, לא יכול לעמוד לבדו בחוד המכירה ומחייב תכנון מוקפד של תהליכי שיווק ומכירה כוללים.
חשוב להגיע לשלב הבנייה לאחר שיש חשיבה ותוכנית של ניהול מלאים, אריזות ושילוח, תמיכה ושירות לקוחות. לא מדובר במכירה שהיא זבנג וגמרנו וחייבת להיות מתודולוגיית עבודה סדורה אשר תחסוך בעיות לוגיסטיות בשלבים המתקדמים
לפני תחילת העבודה וכדרך להפיק מסקנות קדימה מומלץ לדגום את המתחרים, לראות איך הם פועלים, את האתרים שלהם ואת פלטפורמות המכירה. הכרת השוק והמתחרים ואופן פעילותם, הנה חלק מכל אסטרטגיית בנייה נכונה ותמיד כדאי לנסות להיות טובים ואטרקטיביים יותר.
לשלב הבנייה חייבים להגיע גם עם רשימת המוצרים שרוצים למכור וגם עם תמונות איכותיות, מה שמכונה פקשוט, packshot "תמונת מוצר" . תמונות איכותיות הכרחיות להצגה בחנות מכיוון שהן מהוות את חלון הראווה. וכמו שחלון בחנות פיזית חייב להיות מעוצב ומרשים , כך גם החלון הוירטואלי המציג את המוצרים. מומלץ שהמוצרים יהיו מוצגים כמו שהם ולא מיופיפים עם פוטו שופ כדי לא להוליך שולל את הרוכשים.

במידה ולוקחים חברה מקצועית לבניית אתרים וחנויות וירטואליות, סביר להניח שהעבודה תיעשה במקצועיות והאתר יהיה מוכן לשיגור תוך הזמן שהוגדר. מומלץ עד אז לייצר אסטרטגיה ותוכנית פרסום וקידום האתר והחנות שבו. המטרה היא לייצר כמה שיותר טראפיק לחנות, לספק מוצרים בנראות טובה, לגרום ללקוח להרגיש בטוח ברכישה שלו ובהכנסת פרטי כרטיס האשראי למערכת הגבייה ולספק לו חווית לקוח קלה, יעילה ובעיקר מרגשת ונעימה. על כל השלבים האלה, חשוב לשים לב כבר בשלבי הבנייה הראשונים של החנות הוירטואלית, ומומלץ להיעזר בחברה המתמחה בדיוק בזה. לפרטים נוספים,

היכנסו: https://www.e-shop.co.il/article/איך-פותחים-חנות-באינטרנט

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture