צילום Pixabay

טיפים לעיצוב דף בית בחנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית מאפשרת לכם למכור מוצרים שונים באתר מעוצב וידידותי למשתמש, וליהנות מאפיק הכנסות נוסף לעסק ומשיפור משמעותי במכירות וברווחיות. כדי לבנות את החנות באינטרנט, מומלץ לפנות לחברת בניית אתרים לעסקים המציעה פלטפורמה ייעודיות ומתוחכמת, באמצעותה ניתן להקים חנות חדשה במהירות ובהתאמה לצורכי ולמאפייני העסק

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

כדי שחנות מקוונת תעבוד היטב וכדי להגביר את המכירות באתר, חשוב להשקיע בעיצוב מרהיב ומקורי, ויש לספק חוויית גלישה מלהיבה ומהנה כדי למנוע נטישה מהירה של לקוחות פוטנציאליים המבקרים בחנות שלכם. במיוחד, חשוב להשקיע בעיצוב מלוטש ואיכותי של דף הבית, הדף הראשי אליו מגיעים רוב הגולשים המחפשים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש מוצר או שירות שאתם מציעים בחנות שלכם. כדי לסייע לכם בעיצוב החנות האינטרנטית שלכם הכנו עבורכם טיפים חשובים לעיצוב דף הבית.

עיצוב רספונסיבי של החנות

בחנות האינטרנטית שלכם יבקרו גולשים המגיעים לאתר ממכשירים וממסכים שונים, כאשר כיום רוב הגולשים בארץ ובעולם מגיעים לחנויות באינטרנט באמצעות הסמארטפון המשוכלל שלהם. לכן, חשוב לבנות ולעצב חנות אינטרנטית המתאימה לכל המסכים ומערכות ההפעלה, כלומר עליכם לדאוג לעיצוב רספונסיבי.

אם יש לכם חנות פעילה באינטרנט שאינה מתאימה לגלישה מהנייד, אתם יכולים לבקש מחברה לבניית אתרים לעסקים לבנות עבורכם חנות נוספת המתאימה לגלישה מהנייד, אך מומלץ לעדכן ולעצב מחדש את החנות הקיימת כדי לחסוך בעלויות התחזוקה השוטפת ובעלויות קידום החנות באינטרנט.

התאמה למאפייני המותג

כאשר אתם נפגשים עם נציגי החברה לבניית אתרים חשוב לדרוש מהמחלקה הגרפית להתאים את צבעי דף הבית ושאר הדפים בחנות לגווני המותג, לחזון החברה ולמאפיינים ייחודיים של העסק ומוצריו. כמו כן, יש לוודא כי הגרפיקאים בוחרים גוונים ועיצובים המתאימים לאופי החנות באינטרנט, למאפייני העסק שלכם ובעיקר למאפייני קהל היעד אליו אתם פונים.

בחירה נכונה של גוונים ועיצוב נכון של החנות באינטרנט ישפיעו לטובה על הגולשים המבקרים באתר, והסיכוי שהגולש ירכוש בחנות האינטרנטית או ישאיר פרטים ליצירת קשר גדול יותר.

אין להעמיס בגירויים ויזואליים

זהו אחד הטיפים החשובים ביותר עבורכם – מומלץ לא להעמיס את דף הבית עם גירויים ויזואליים שונים, למשל אנימציות, סרטונים, מודעות קופצות וכדומה. דף הבית חייב להיות מעוצב בסגנון נקי על מנת להבטיח נראות גבוהה של המוצרים וכדי לסייע לגולש להתמקד במטרה לשמה הוא הגיע לאתר – כלומר לקרוא מידע אודות מוצרי החברה וכמובן לרכוש את הפריט בחנות.

עומס ויזואלי בדף הבית עלול לגרום לגולשים לנטוש במהירות את האתר ולחפש את המוצר בחנויות של המתחרים. לכן, אם תכננתם להוסיף לדף הבית בחנות האינטרנטית שלכם פלאש, אנימציות ואפקטים אחרים – כדאי לכם להימנע מכך וחשוב להקפיד על עיצוב אלגנטי ונקי.

תבנית קיימת או עיצוב מותאם אישית?

באפשרותכם להוזיל את עלויות בניית החנות האינטרנטית באמצעות בחירת עיצוב קיים, רוב החברות לבניית אתרים עסקיים מציעות מספר עיצובים בסיסיים המתאימים לחנויות שונות, לרוב כחלק מהחבילה. עם זאת, כדי לבנות חנות וירטואלית ייחודית ועל מנת לבנות מותג מנצח וליצור בידול מהמתחרים, מומלץ לבחור בעיצוב מותאם אישית לאתר החדש. אמנם, עיצוב מותאם אישית מייקר את בניית האתר, אך כך תוכלו לספק חוויית משתמש מלהיבה וייחודית לכל המבקרים בחנות שלכם.

חשוב להדגיש כי יש גם תבניות מוכנות באיכות גבוהה ובעיצוב מקורי ומרהיב, לכן כדאי להפעיל שיקול דעת ובהתאם למגבלות התקציב לקבל החלטה האם לבחור בעיצוב קיים או להשקיע יותר כסף ולעצב חנות באינטרנט בעלת עיצוב מקורי וייחודי.

עיצוב המתאים למאפייני הגולשים

אחת הטעויות הנפוצות בעיצוב דף הבית היא בחירת עיצוב המותאם לצורכי הלקוח, תוך התעלמות ממאפייני הגולשים המבקרים באתר. עיצוב מקצועי ואפקטיבי של דף הבית בחנות אינטרנטית חייב להתאים לגולשים כדי לספק עבורם חוויית משתמש ייחודית. לכן, חשוב לזכור כי דף הבית חייב להתאים לקהל יעד רחב, לפיכך יש להשקיע בעיצוב נקי ואלגנטי המתאים לכולם.

כמו כן, אין להרבות במלל מאחר והגולש ינווט את דרכו לדף  המוצר שהוא מעוניין לרכוש, ודף הבית נועד להשפיע עליו להישאר באתר, לגלוש בקטגוריות השונות, לבצע פעולה מסוימת ולהקנות לו תחושת ביטחון ואמינות כדי שהוא ירכוש מוצרים ללא חשש.

אגב, לפעמים כדאי לתכנן מספר עיצובים לדף הבית, כך ניתן לבדוק את ההשפעהשל כל עיצוב על הגולשים, ובהתאם לתוצאות תוכלו לקבל החלטה איזה עיצוב מתאים ביותר לחנות האינטרנטית שלכם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture