אחרי חצי שנה של הכשרה עסקית, כלים מעשיים, מיט-אפים והרצאות מרתקות, יצאו משתתפי חממת ביז-אפ לשטח, כדי להכיר מקרוב את החברות המובילות בתעשיית המדיה והעיצוב בישראל ובעולם

מה עצמאים צריכים? אקו-סיסטם איכותי שיתאים לצמיחה של עסקים קטנים, כך למדו היוצרים החרדים משתתפי המחזור הראשון של ביז-אפ – החממה לעיצוב ומדיה, ביום סיור שערכו בגוגל, אלמנטור ובמשרד הפרסום החרדי גל אורן.

אחרי חצי שנה של הכשרה עסקית, כלים מעשיים, מיט-אפים והרצאות מרתקות, יצאו משתתפי חממת ביז-אפ לשטח, כדי להכיר מקרוב את החברות המובילות בתעשיית המדיה והעיצוב בישראל ובעולם. הסיור התחיל בביקור במתחם גוגל בתל-אביב, עם הרצאה על חשיבותן של קהילות מקצועיות ועל תרומתן ליזמים עצמאיים גם בתחומי המדיה והעיצוב.

בהמשך ביקרו במשרדי אלמנטור, חברה שהוקמה על ידי היזמים חרדים אריאל קליקשטיין ויוני לוקסנבורג, ומספקת מערכת לעיצוב אתרי וורדפרס. מנכ"ל אלמנטור שוחח עם היוצרים על יזמות, על עיצוב, על תחום הפרסום ועל הממשק שבין התחומים בעידן הדיגיטל.

הסיור הסתיים במשרד הפרסום החרדי הגדול, גל אורן. את הידע המעשי והמקצועי שרכשו כיוצרים בתחומי המדיה והעיצוב, הם פגשו במחלקות השונות של המשרד. במהלך הסיור התעורר דיון מרתק עם בכירי המשרד על אסטרטגיה, קריאייטיב, רכש מדיה, נבכי עולם הפרסום, ומקומם של יוצרים עצמאיים אל מול משרדי הפרסום הגדולים.

חממת ביז-אפ פועלת במתחם ביזמקס בירושלים, בשיתוף קרן אחים גלובל, קרן קמ"ח, הרשות לפיתוח ירושלים וג'וינט תבת, במטרה להפוך יוצרים חרדים מתחומי המדיה והעיצוב לעצמאיים טובים יותר. בימים אלה מסיים המחזור הראשון את פעילותו, ונערך הרישום לקראת המיונים ופתיחת המחזור השני.

אליהו דינוביץ מנהל תכנית ביז-אפ: "אתה יכול להיות איש קראייטיב מוכשר, או אמן גדול בתחום שלך, אבל תתקשה מול לקוחות ולא תדע להתנהל כעצמאי. בביז-אפ אנחנו נותנים להם את כל הכלים והליווי האישי שמעבר להכשרה המקצועית בתחום שלהם. אצלנו הם הופכים להיות עצמאיים טובים יותר"

להרשמה למחזור הנוסף לחץ כאן