מהפכה: מהיום לקוחות מאוחדת פוגשים את הרופאים מבלי לצאת מהבית • צפו

במסיבת עיתונאים מיוחדת נחשפה המהפכה "ההיברידית" של מאוחדת, שמאפשרת לכם פגוש את הרופא בשיחת וידאו, להעיר לו ולקבל ממנו מסמכים, הכל מהספה בית • נחשף: 45% מהמגזר החרדי - לקוחות מאוחדת • הרב משה ברים וד"ר דוד מוסינזון בראיונות

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל, ומביאה ללקוחותיה את הדור הבא של שירותי הרפואה: רפואה מאוחדת היברידית, כך נחשף במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע בלוד. על פי הנהלת מאוחדת, כבר בימים הקרובים השירות ייחל לפעול לשימוש כלל לוקחות הקופה, ויחסוך זמן ומאמץ למאות אלפי אנשים.

בחברה החליטו לקרוא למהפכה הטכנולוגית, "היברידי", מאחר ושירותי מאוחדת הקיימים יישארו ללא שינוי, אך עם תוספת דרמטית שצפויה להוריד תוך שנים בודדות בעשרות אחוזים את הצורך בביקור פיזי במרפאה. כך שמי שייבחר בכל זאת יוכל להיכנס למרפאה לקבל את השירותים הרגילים, ומי שייבחר יוכל להנות מקדמה טכנולוגית בלעדית.

משה ברים, מנהל המגזר החרדי במאוחדת מוסיף במדגיש בראיון כי, "האתר של מאוחדת מקובל ומאושר ע"י כל הוועדות והסינונים , אנחנו מציגים היום במסיבת עיתונאים את השירות הזה שהוא ראשון מסוגו בישראל ואולי בעולם כולו שכל לקוחו מאוחדת יוכל לשוחח דרך האתר הכשר שלנו עם כל רופא במאוחדת", הוא מדגיש לטובת גולשי JDN הנשמעים לגדולי ישראל ומחזיקים באינטרנט מסונן לצורכי עבודה.

"ראיתם פה היום הפגנת כוח של ארבעים מנהלי קשרי לקוחות מכל הארץ", מוסיף ברים בראיון על הפעילות הנרחבת של הקופה במגזר החרדי, "אנחנו פעילים מול הציבור החרדי מנהלי קשרי לקוחות, כי זאת התרבות של הציבור החרדי, הלקוח החרדי אוהב לפנות למישהו שהוא מכיר מתוך המערכת".

בנאומו מספר ברים כי גם לאלה שאין בכלל אינטרנט מתכוונים במאוחדת למצוא פתרון, הכלל בכפוף לאישור גדולי ישראל. "אלה המרפאות הדיגיטליות שלנו, מרפאה ללא כ"א רק עם מחשבים, כל מבוטח שלנו יוכל להכנס בחדר לשוחח עם רופא שלו שיושב באיזה מרכז רפואי כלשהו ולקבל את כל הפתרונות, כמו"כ השקת טאבלט שבתוכו רק אפליקציה של מאוחדת ללא שום שימושים אחרים ודרכו הלקוחות שירכשו אותו במחיר סימלי יוכלו לתקשר עם מאוחדת, עם הרופאים ועם המזכירות בקרוב גם עם אחיות , דיאטניות , ועוד".

"ראוי אף לציין פה את הקשר שלנו עם הרבנים ונציגי הקהילות", אומר מנהל המגזר החרדי במרפאת הענק, "החיבור שלנו הוא אמיתי ממקום של שירות אנחנו קשובים באמת לצרכי הציבור מתייעצים עם העסקנים שמרגישים אצלנו כשותפים וזה לא בשביל התמונה בעיתון, וזה בדיוק המתכון, השירות, הזמינות, והמקצועיות".

במהלך מסיבת העיתונאים נחשפו נתונים מדהימים על כמות הלקוחות החרדיים של מאוחדת. 45% מכלל המגזר החרדי הם לקוחות הקופה, 40% מכלל לקוחות מאוחדת. "בירושלים כמשל 60% מהציבור החרדי מבוטח במאוחדת. כלומר מתוך כל שלשה תושבי ירושלים שנים מהם במאוחדת. כך גם בביתר כך בבית שמש מאוחדת מובילה בכ 50% , בסה"כ בירושלים והסביבה כ -360.000 מהמגזר החרדי נמנים על לקוחתינו", אומר ברים.

מרפאה בתוך המחשב

הפיתוח המהפכני מציע שלושה ערוצים עיקריים להתקשרות עם הרופא. פנייה מקוונת לרופא, כאשר מה שאתם צריכים הוא מרשם לתרופה (דבר שקיים מזה כשנה וחצי ונשעה בו שימוש כמיליון וחצי פעם), הפניה לרופא מומחה או אישור מחלה. מבקשים ומקבלים מהרופא מסמכים חתומים דיגיטלית, באמצעות האמצעים הדיגיטליים.

אבל החידוש האמתי פרויקט, שצפוי לחולל מהפכה של ממש, הוא "ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו". השירות פורץ דרך ומאפשר לכם להתייעץ עם הרופא שלכם בלי להגיע למרפאה. הביקור הדיגיטלי מתקיים אצל הרופא הקבוע והמוכר שלכם ומתועד בתיק הרפואי – בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי להגיע אליה.

הרופא שאיתו איתם משוחחים בווידאו הוא הרופא שלכם (ילדים, משפחה, נשים ועור. בהמשך יצטרפו כל שאר התחומים), שאתם מכירים, שיודע מי אתם. הביקור, כמו כל מערכות הקופה, מאובטח היטב והפרטיות שלכם נשמרת בקפדנות. בקיצור: בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי לפנות חצי יום להגעה ולהמתנה בחדר ההמתנה.

אם לוותר על השם המקצועי בכדי להסביר את המהלך, מדובר ב"שיחת סקייפ", אבל ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת, ממובילי המהפכה ההיברידית של הקופה, ממהר להבהיר בראיון ל'חדשות JDN' שזה ממש לא רק זה. "ממש לא, היכולת שלנו לשלב בתוך התיק הרפואי טכנולוגיה מאוד רגישה ומאובטחת", אומר מוסינזון, "בנינו פה מערך שלם שלוקח אותך החל מזימון הטור, חדר המתנה וירטואלי שבו אפשר לחכות בבית לביקור ובמהלכו אפשר להוסיף חומרים שנדרשי לביקור ולרשום ממה אנחנו סובלים, אפשר תוך כדי הביקור להעביר חומרים רפואיים שנכנסים ישירות לתיק הרפואי".

במסיבת עיתונאים בוא הסביר בהרחבה את התוכנית החדשנית אמר מוסינזון כי, "המודל ההיברידי מאפשר גם מעקב אחרי חולים כרוניים, שלא חייבים להגיע למרפאה לשם כך. יש מטופלים שיגיעו למרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זוהי ההיברידיות במיטבה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן. אכן. אכן
הרב ברים, את המשפט האחרון שכחת לומר 'אכן'

מה המעלה של שיחת וידאו על פני שיחה טלפונית רגילה? האם האבחנה תהיה דרך ראיית החולה בוידאו?

סליחה על הבורות, אבל מה הפירוש המילולי של 'היברידי'?

במילה אחת 'מדהים' לא פעם קורה שאנחנו באים עד לרופא כדי לשמוע חוות דעת ללא צורך בבדיקה פיזית אחלה רעיון לדעתי המון יעברו למאוחדת רק בגלל זה

בלאומית יש את זה כבר מזמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture