freepik

הזדמנות להשקיע בפלטפורמה למשקיעים

מתי הייתה לכם הזדמנות להשקיע בכלי שנותן למשקיעים כמוכם כלים מגוונים לבחינת השקעות ביסודיות וסודיות? ° פיתוח ישראלי עשוי להשתלט בקרוב על תחום ההשקעות בעולם וליצור מהפכה בדרך בה בודקים נאותות, סיכויי וסיכוני תשואה ° כשחכמת ההמונים פוגשת את הבינה המלאכותית

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

הסיפור של 'אינובסטה' (בי"ת רפויה) הוא סיפור הצלחה ישראלי שקשה להבין מדוע לא זכה עדיין לחשיפה תקשורתית ראויה. ייתכן שהדבר נובע מהאיום שמהווה הפיתוח החדש על ההגמוניה של יועצי ההשקעות. איום לכאורה כמובן.

במסגרת סקירת הזדמנויות השקעה בחברות הזנק טכנולוגיות שערכנו באחרונה, בדגש על חברות מתחום הפינטק, היה קשה להתעלם מנוכחותה של 'אינובסטה' שפיתחה פלטפורמה ידידותית, הגיונית והיברידית לבחינת השקעות ודירוגן בהתאם לאופי וצורכי המשקיעים.

למרות שנראה שהפיתוח הישראלי הזה אינו פונה לשוק המקומי, במיוחד לנוכח העובדה שעברית אינה שפה אופציונאלית בממשק המשתמש של פלטפורמת 'אינובסטה', היא בדיוק מה שמשקיעים ישראליים צריכים – כלי שיודע לאסוף ולתכלל ים של מידע רלוונטי, לסנן ממנו את כל "רעשי הרקע" ולתת למתעניינים בהשקעות את מקסימום המידע ש"הם" בוחרים לדעת על ההשקעה בה הם מתעניינים.

לפרטים נוספים ולהשקעה לחצו כאן>>>

השוק הישראלי קטן מדי למידותיה של 'אינובסטה'. המשמעות היא שהפוטנציאל שלה עצום ועשוי להחליף בסופו של דבר את מנהלי ההשקעות בהיותו משפך בו נאגרת כמות אדירה של מידע ממקורות גלויים שצריך פשוט לדעת לחפש. בדור עצלן שמתקשה להקליד ומעדיף להקליט, 'אינובסטה' הקדימה את זמנה והציגה פיתרון שעשוי להפוך סטנדרט בתחום ההשקעות.

כדי ללמוד עוד על אינובסטה, תוכלו ללחוץ כאן. הסטארט־אפ שנמצא בנקודת זינוק לקראת יציאה לשוק העולמי, מוצע כיום כהשקעה במסגרת קרנות ההשקעה של קבוצת 'בסדנו' הישראלית-אמריקאית. יוסי הרברט הנמנה על מומחי הטכנולוגיה של בסדנו שמלווה מיזמי הייטק רבים, אומר: "אינובסטה היא פיתוח שהבשיל ונמצא על קו הזינוק לשוק של מאות מיליונים. זו בהחלט הזדמנות השקעה שקשה למצוא בעידן רווי פיתוחים טכנולוגיים. מוזר שלא חשבו על זה קודם. זה יכול לשנות את תחום ההשקעות לתמיד".

נציין כי פלטפורמת 'אינובסטה' משרתת הן את המשקיעים והן את הזקוקים למימון. היא מאפשרת למי שזקוק למימון להעמיד את מרכולתו לבחינת ההמונים בפלטפורמה ולהעניק להם מידע ישיר, אותו יכולים המשקיעים לצרף ולהשוות למידע הרב הזורם בצינורות המידע שהפלטפורמה "שואבת". על כל אלה יש להוסיף את "חדרי הצ'אט" המאפשרים לבעלי עניין לנהל ביניהם שיחות פתוחות ולחלוק ביניהם תובנות שספק אם ניתן למצוא במקורות הגלויים.

הפיצ'רים שמוצעים בפלטפורמת 'אינובסטה' מצליחים ללקט את הטוב שבכל העולמות. לצד שימוש בטכנולוגית איסוף ואינדוקס מידע, הם מאפשרים מגוון עצום של כלי בחירה בשירות המשקיעים שאינם נדרשים לאתר "ציטוטים" בתקשורת, או לקרוא עשרות ומאות עמודי תשקיף ודוחות רבעוניים. ניתן להניח שהבינה המלאכותית המובנת בתוך הפלטפורמה שפותחה בישראל, תהפוך לברירת מחדל בשוק ההשקעות העולמי.

לפרטים נוספים ולהשקעה לחצו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture