דווקא עכשיו יש מי שעובד בשבילכם

לא תידרשו לעמוד בתור ולהמתין במשרדי רשות המקרקעין, רשות המיסים או הרשות המקומית. לא תידרשו לכתת רגליים מנכס לנכס. מישהו יעשה זאת במקומכם ויאפשר לכם לרכוש נכס מכינוס נכסים במינימום סיכון ומאמץ • הכירו את 'המכרזן' – המיזם שמחפש עבורכם הזדמנויות שיאפשרו לכם הכנסה נוספת

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

המשבר הכלכלי שנלווה למגיפת הקורונה פוגע ברבים וטובים. ענף התעופה, ענף התיירות, ענף המסעדנות וענף ההסעות כבר ספגו מכות קשות שבאו לידי ביטוי בפיטורים, בהוצאה לחופשה ללא תשלום, בצמצום או ביטול שעות נוספות והורדות או הקפאת שכר. בשלב הבא, היות שישראל מדינה קטנה, עשויים ענפים נוספים לספוג פגיעה כזו או אחרת, מה שמחייב חשיבה על דרכים יצירתיות שיאפשרו לייצר הכנסה נוספת. לפרטים נוספים לחצו כאן
ישנן דרכים שונות לעשות זאת, אחת מהן היא לתת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם במקום להשאיר אותו בחשבון הבנק כאבן שאין לה הופכים, או במוצרים פיננסיים שחשופים לתנודתיות היתר של שוק ההון בעיתות משבר. אחת הדרכים הוותיקות ביותר ליצירת ערך מהשקעה כספית נמצאת בנכסים מכינוס. דהיינו, נכסים שנרכש מעורכי דין שמונו ככונסי נכסים של בעלי חוב ועיזבונות. נכסים מכינוס נמכרים בדרך כלל במחירים נמוכים ממחירי השוק ובתקופות משבר נמוכים משמעותית.
נניח דירות ששוויין בשוק עומד על מיליון שקלים יימכרו ע"י כונסי נכסים ב־5 עד 25 אחוזים פחות. בתקופות משבר עשוי הפער להתרחב עוד יותר ולהגיע ל־30-40 אחוזים. אך אליה וקוץ בה, רכישה מכינוס נכסים צופנת בחובה מספר סיכונים כאשר המרכזי שבהם היא העובדה שהקונה רוכש את הנכס 'אס איז'. כמו שהוא עם החובות הרובצים עליו ובמצבו המשפטי הקיים. כך ש"מציאה" שנרכשה ב־25% ממחיר השוק עשויה להתגלות כבור ללא תחתית שכן רובצים עליה הגבלות משפטיות, חובות לרשויות, שעבודים שונים ושורה ארוכה של יורשים שמערערת על עצם קיום המכירה.
הרכישה מעורך דין אינה מבטיחה לקונה דבר. תפקידו של עורך הדין במקרה הזה הוא למקסם את התשואה מהנכס הנמכר. זו חובתו לקופת הכינוס והוא אף מתוגמל עבורה. חובתו של הרוכש לערוך את כל הבדיקות בעצמו ולשקול היטב אם מדובר בעסקה כדאית. זו הסיבה שמרתיעה אנשים רבים מהשקעה בנכסים מכינוס. ובדיוק לשם כך, במיוחד בתקופה הזו שמחייבת פיתרונות השקעה יצירתיים, גילינו מחדש את מיזם 'המכרזן' של קבוצת 'בסדנו' שמציעה שורה ארוכה של קרנות השקעה בתחומים שונים מנדל"ן בעיקר בחו"ל ועד הייטק בעיקר בארץ.
המכרזן הוא מיזם שלוקח על עצמו את כל הבירורים והבירוקרטיה הכרוכה ברכישה נכסים מכינוס. הוא גם סורק ומחפש את ההצעות מכינוס נכסים ומדרג אותם בהתאם לרמת הסיכון וההתאמה לצרכי המשקיעים שנרשמו לשירות. בתמורה, ואפשר בהחלט להבין זאת, הוא גובה עמלה לא גבוהה במיוחד מהתשואה לאחר מכירת הנכס. תנאי הסף לכניסה למיזם אינם גבוהים במיוחד היות והוא מחפש או מציג נכסים משווי של חצי מיליון שקל ומעלה.
בעידן של בידוד מהווה 'המכרזן' פיתרון אידיאלי שכן הוא חוסך מהמשקיע את הצורך לבקר ברשות המקרקעין, בעירייה, במשרדי רשויות המיסים והרשויות העירוניות. הוא אינו מאלץ את המשקיע לכתת את רגליו מנכס לנכס ומעורך דין למשנהו. הוא זה שעובד בשביל המשקיע ומאתר עבורו הזדמנויות שבתקופה הזו נחוצות יותר מאשר בעיתות שגרה.
לפרטים נוספים לחצו כאן או חייגו 076-599-3580

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture