המירוץ של המתכנתים ויזמי ההיי-טק למציאת פתרונות לחיסול נגיף הקורונה

מאות מתכנתים ויזמי היי-טק חרדים יתמודדו במשך 48 שעות מרתוניות במסגרת ההאקתון החרדי שיזמה קמא טק בשיתוף ענקיות ההיי-טק ועולם הרפואה במסגרת ההאקתון יתבקשו המתכנתים החרדים למצוא פתרונות לאתגרים שמציב נגיף הקורונה והזוכים יזכו בפרסים יקרי ערך ולשיתוף פעולה עם גופי הרפואה המובילים בישראל

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

כבר שנה שלמה שנגיף הקורונה מעסיק את העולם הרפואי. השבוע, ייתכן שחלק מהפתרונות להתמודדות עם הנגיף, יגיעו ממוחם היצירתי של מתכנתים ויזמי היי-טק חרדים.

השבוע ,בימים רביעי וחמישי ט"ז-י"ז כסלו (2-3.12.2020), יתקיים במתחם אמפרסנד בבני ברק, האקתון ייחודי למתכנתים ויזמי היי-טק חרדים, שישתתפו בתחרות מאתגרת במיוחד, אל מול שורת אתגרים שיציבו בפניהם בכירי עולם ההיי-טק והרפואה בישראל.

ההאקתון מתקיים בשיתוף עם עיריית בני ברק ומרכז הכוון, חברות טכנולוגיה מובילות, גוגל, פועלים טק וקרן ההון סיכון פיטנגו וכן בשיתוף עם גורמי רפואה מובילים, בית החולים שיבא וקופת חולים מכבי.

למי שלא מכיר, פירוש המילה האקתון זה שילוב של "האקינג" ו"מרתון", כלומר זהו מרתון של תכנות. קבוצות של מתכנתים חרדים ישבו ויפתחו מוצרים סביב אתגר שיוגדר מראש באמצעות כל רעיון חדשני ויצירתי שיעלה על דעתם, כאשר המטרה היא למצוא פתרון לאתגר המוצב בפניהם בפרק זמן מוגבל שהוגדר מראש. בסוף מרתון התכנות, הקבוצות תצגנה את מה שהם פיתחו וצוות של שופטים יבחר את הקבוצות המצטיינות, שתזכנה בפרסים, ובנוסף הקבוצות יזכו באפשרות ליצירת שיתופי פעולה עם גופי הרפואה המובילים בישראל שייטלו חלק בהאקתון.

למעלה מ-300 מתכנתים ויזמי היי-טק נרשמו עד כה, ובענף ההיי-טק הישראלי האקתון החרדי מעורר עניין רב.

לאור המצב האירוע יתקיים בעזרת ה' במודל היברידי (משולב), ניתן יהיה להגיע למתחם 'אמפרסנד' ברח' בר כוכבא 21, קומה 18 בני ברק וכן תהיה אפשרות להצטרף מרחוק.

ההאקתון החרדי מהווה המשך ישיר להצלחה של ההאקתונים הקודמים שקיימה קמא-טק בשנה שעברה עם חברות טכנולוגיה מובילות כגון מייקרוסופט, חברת IBM וחברות נוספות.

כאמור, ההאקתון יתקיים בימים רביעי וחמישי ט"ז-י"ז כסלו (2-3.12.2020), במתחם אמפרסנד ברחוב בר כוכבא 21 קומה 18 בני ברק. מתכנתים ויזמי היי-טק המבקשים ליטול חלק בהאקתון מתבקשים להירשם לראש על מנת שיוכלו להבטיח את השתתפותם. גם מי שמבקש להצטרף להאקתון מרחוק באמצעות הזום, נדרש להירשם מראש וקישור יישלח רק למי שנרשם מראש.

עד יום ראשון בערב ה-29.11  יגובשו הקבוצות + מיקום והאתגר שכל קבוצה לוקחת על עצמה לפתור. ביום שני ה-30.12 יתקיים תיאום שעות והצמדת מנטורים לכל קבוצה לפני נושאים, ובימים שלפני האקתון ימי שלישי ורביעי 1-2.12 תתקיים פגישות זום עם המנטורים לכל קבוצה.

ביום רביעי ה-2.12.2020 בשעה 19:00 יתקיים אירוע הזנקת ההאקתון שיחל בדברי ברכה מפי אישי ציבור וכן נציג מכל קבוצה יציג את האתגר איתו מתמודדים. מיד לאחר מכן תצא לדרך התחרות שתסתיים למחרת ביום חמישי בשעה 19:00.

עם סיומה של התחרות, כל קבוצה תציג את הפתרונות שלה לועדת שופטים שמורכבת מנציגי ממשל, נציגי עולם הרפואה ונציגי ענף היי-טק אשר ידרגו את עבודתם של המתכנתים והיזמים. בסיום הדירוג יוכרזו המנצחים שיזכו בפרסים יקרי ערך.

משה פרידמן, מנכ"ל קמא טק: "ההאקתונים שקיימנו בשנים עברו עוררו עניין רב והעלו למודעות של ענף ההיי-טק את המהפכה האדירה שמתחוללת בקרב הציבור החרדי. מאות מתכנתים ויזמי היי-טק מוכשרים וחרוצים הוכיחו את עצמם בהאקתונים הקודמים שקיימנו וב"ה נחלו הצלחה גדולה. חלק ממשתתפי ההאתקונים הקודמים עשו קפיצת מדרגה משמעותית וייצרו שיתופי פעולה מבורכים עם ענקיות הטכנולוגיה וחברות ההיי-טק בארץ. ההאקתון השנה הוא אתגר נוסף שלקחנו על עצמנו וב"ה אנחנו עומדים בו בהצלחה".

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture