עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום הפורש, נאם בכנס סלקום מדיה בת"א > "כשהגעתי לסלקום חשבתי שעלי להיפרד מהאמיתות שאיתן הגעתי"

"כניסת סלקום לתחום הנייח באמצעות רכישת 013-נטוויז'ן פותחת עבורנו דרך חדשה, ותאפשר יצירת עולם תקשורת אינטגרטיבי לצרכנים". כך אמר מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בפתיחת כנס סלקום מדיה הרביעי שהתקיים בתל-אביב.

לדבריו: "המיזוג יאפשר לסלקום לממש את יתרונותיה בסלולר ובבית הלקוח בצורה הטובה ביותר".

בהתייחס לנושא הכנס ציין שפירא: "אני מאמין, כי השלב הבא בהתפתחות התקשורת והמדיה יהיה בשילוב בין יכולות המדיה השונות וביצירת חווית לקוח חדשה לחלוטין".

שפירא הוסיף כי השינויים הללו טומנים בחובם אתגרים משמעותיים, "לא רק עבור מפעיל הסלולרי, אלא גם לגופי התקשורת, וכן לגופים מסחריים, שעבורם הסלולר עשוי להוות פלטפורמה משמעותית בעשייה העסקית שלהם".

שפירא לא פסח גם על התייחסות לעזיבתו הקרובה את החברה: "כשהגעתי לסלקום לפני כשש שנים", סיפר, "חשבתי שאת האמיתות שאיתן הגעתי עלי לשים בצד ושהן לא רלוונטיות יותר בעולם ההיי-טק. היום, לאחר שש שנים, כשאני עוד מעט נפרד מסלקום, רציתי לומר לכם, שעם האמת שאיתה הגעתי, איתה אני גם עוזב. זה לא הטכנולוגיה, אלו האנשים".

בהתייחס למחליפו הצפוי ציין שפירא: "אני בטוח שניר שטרן הוא האדם הנכון, אשר יוכל להוביל את סלקום ואת 013-נטוויז'ן בצורה הטובה ביותר בהתמודדות עם האתגרים השונים, ולהפוך אותם להזדמנויות עסקיות".