למה חנויות לא מצליחות למכור בדיגיטל?

הקורונה הקפיצה אותנו קדימה במכונת הזמן של האונליין, זה הזמן ללמוד איך להשתמש בזה.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

 

לאחר שלושה סגרים, אין כמעט חנות שאין לה אתר קניות באונליין. בתחילה היה נדמה שהנה הצלחנו לקמבן את המערכת, (הרי מי אם לא המגזר החרדי הם אלופי הקומבינות?) ככל שעבר הזמן, התברר שמשהו במכונת הזמן הזאת השתבש, כי אם את האתר היא הצליחה להקים, תנועת הקונים אליו היא בטפטופים, וממש לא ההצפה שציפינו לה.

מה השתבש בדרך?

נכון, אי אפשר להתעלם מהרגלי הקניות העתיקים של המגזר כמו גם מהעובדה שחלק מהם חסומים כלל לאתרי שופינג, אבל – גם אלו שכבר יכולים ורגילים לקנות שם,

לא ממש נתנו לאצבעות להצביע במקומם, זאת למה? כי חסר בורג במכונה הזאת – זה ממש לא מספיק לבנות אתר קניות אם לא תביאו אליו תנועה, הוא פשוט יישאר כמו חנות שממוקמת במחסן שכוח וצדדי,

ואף אחד לא יודע על קיומה.

 

איך מביאים לשם תנועה?

ממגוון מקורות: פרסום בפרינט (כן, כן!), פרסום ברשימות תפוצה, פרסום ממומן ברשתות, פרסום באתרי תוכן חרדיים ועוד רשימה ארוכה ויש עוד נתון שכדאי שתדעו: ממוצע הקניות באתר איקומרס (אתר שמוכר מוצרים פיזיים) הוא 1%-3% מה עם 97% הנותרים? ניחשתם נכון, והניחוש עצוב למדי: נוטשים את האתר והסיכויים שישובו אליו לא רבים מדי

 

מה אפשר לעשות כדי שהם כן יחזרו?

זה פשוט, לאסוף אותם ברשימת דיוור (=רשימת תפוצה) אוי, כאן תורו של בעל העסק להאנח רשימת תפוצה זה כאב ראש ענק. לתפעל את מערכת הדיוור, להכין מיילים מסודרים, לשלוח לרשימה, להקים אוטומציה

…לא בשבילי בוא נמשיך למכור בשיטה הישנה והטובה פשוט לשבת בחנות/ אתר ולחכות שיגיעו לקוחות ומקסימום לפרסם מודעת פרינט במחיר מופקע שאין לאף אחד שמץ מושג האם ומי ראה אותה והאם מי שראה הוא בכלל קהל היעד.

 

תקשיבו לי:

בניית ואחזקת אתר אינטרנט ללא פרסום שיביא אליו תנועה זו זריקת כסף לפח אשפה פרסום ללא איסוף לרשימת דיוור זו שריפת כסף, אמיתי!

צאו מאיזור הנוחות, גם במחיר של קצת או הרבה כאב ראש ואפילו במחיר של תשלום לאנשי המקצוע המתאימים ותבנו לכם את המשולש המנצח באונליין פרסום-רשימת תפוצה-מכירות באתר

 

ומדוע שתקשיבו לי?

בואו נכיר: שמי ריקי גוטמן, ואני מומחית להגדלת מכירות אונליין באופן יציב וקבוע 3 שנים של ניהול השיווק והדיוור אונליין של עסקים שונים מתחומים שונים, לימדו אותי איך להפוך את רשימת התפוצה של העסק, חנות או חברה, מסתם אוסף של מיילים חסר משמעות לערוץ שיווק משמעותי בעסק שלך, ויותר מזה: לנכס הכי יקר שמביא מכירות על בסיס קבוע

רוצים לנסות אותי?

תתחילו מכאן:

הורידו עכשיו במתנה ולזמן מוגבל את המדריך שלי "7 הטעויות הנפוצות שמצניחות את המכירות באונליין"

כאן בלינק הזה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל מילה! מקצועית!
וגם כשבונים אתר לקחת איש מקצוע שיודע לאפיין נכון ומדוייק לעסק ולא תבנית כמו כולם העיקר לחסוך עלויות שמסתבר יקרות יותר בסוף כשאין תוצאה(=החזר השקעה)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture