נשיא חדש לזק"א • עולם העסקים למען עולם העשייה

אחרי שלש שנים בהם שימש איש החסד הנגיד מר מיכאל מירילשוילי כנשיא זק"א, בהם הוא היה עמוד התווך של הארגון, הצעיד וקידם את זק"א כארגון בינלאומי רב פעלים, גרס מר מירילשוילי שלמען תועלת הארגון, כדאי כל שלש שנים להכתיר מחדש איש ראוי לשמש כנשיא הארגון למען פיתוחו, קידומו ומינופו.

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

תחת הסלוגן "מתחברים באהבה" התכנסו השבוע מיטב אנשי העסקים ומובילי דעת קהל בישראל לערב הצדעה והוקרה לארגון זק"א כשבמעמדו נבחר איש העסקים מר מאיר גורביץ לשמש כנשיא זק"א.

קרא עוד:

[postim]

אחרי שלש שנים בהם שימש איש החסד הנגיד מר מיכאל מירילשוילי כנשיא זק"א, בהם הוא היה עמוד התווך של הארגון, הצעיד וקידם את זק"א כארגון בינלאומי רב פעלים, גרס מר מירילשוילי שלמען תועלת הארגון, כדאי כל שלש שנים להכתיר מחדש איש ראוי לשמש כנשיא הארגון למען פיתוחו, קידומו ומינופו.

אחרי מחשבה רבה פגישות ושיחות רבות עם חברי נשיאות זק"א, בחר מר מירילשוילי את מי ששימש עד כה כסגנו, מר מאיר גורביץ כראוי לשמש אחריו כנשיא ארגון זק"א.

באירוע המרשים שהתקיים בבית משפחת גורביץ שבסביון, התכנסו סלתה ושמנה של הציבוריות הישראלית, ידידי ארגון זק"א. בהם: האלוף דני יתום, ראש המוסד לשעבר. השופט בדימוס ד"ר אליהו וינוגרד, פרופ' עמנואל טרכטנברג, אלעזר שקדי, מנכ"ל אל על. האלוף אלעזר שטרן. פרופ' אבי ביצור. יו"ר קרן שמרוק אריה עובדיה. יו"ר דירקטוריון אל על עמיקם כהן, שלמה כהן, נשיא לשכת המבקרים הפנימיים. עו"ד גדעון פישר. איציק מיכאלי. חיים יעקב ליבוביץ. משה שתיל. יצחק גורן. עו"ד מרדכי ציבין. ועוד.

בהלך הערב הציגו והדגימו צוות 'חוד החנית' של יחידת הצוללים של זק"א, תרגיל חי במשימה מיוחדת של איתור וחיפוש נעדרים בתנאי ראות אפסית, בדימוי של חיפוש במים עכורים. הצוללים שעיניהם כוסו בבד שחור סרקו את שטח הבריכה ותוך זמן קצר הצליחו לאתר ולשלוף את החפצים המסומנים שהושלכו לעומק המים. כמו כן תרגלו הצוללים שימוש במכשיר 'סקוטר' לחתירה מהירה במים.

את הערב פתח יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב, בהודיה לכל אחד ואחד מהמשתתפים, הודה בשם אלפי מתנדבי זק"א לנשיא היוצא מר מיכאל מירילשוילי על היותו אבן היסוד של הארגון בשנים האחרונות. "היכולת הנדירה והייחודית של מתנדבי זק"א להיות הנחשונים ולהגיע ראשונים לכל אירוע או אסון בקצה הארץ והעולם, זה בזכותו של מר מירילשוילי". יו"ר הארגון קידם בברכות חמות את הנשיא הנכנס מר מאיר גורביץ, "אלפי מתנדבי זק"א בארץ ובעולם מאחוריך הנשיא, להמשך קידומו של זק"א כארגון מקצועי לחילוץ והצלה ומתן כבוד למת".

תוך כשהוא מזמין את הנשיא הנכנס מר מאיר גורביץ לעלות לבמה, פתח הנשיא היוצא מר מיכאל מירילשוילי בדברי הודיה ושבח להקב"ה על הזכות שנפלה בידיו לשמש בנשיאות ארגון המקדש שם שמים בכל העולם כולו, "מתנדבי זק"א הם לא רק החלוצים של עם ישראל, הם החיילים של הקב"ה העומדים ראשונים בחזית". הודה למר גורביץ על הסכמתו לשמש כנשיא זק"א, "רבות עקבתי אחריך ואחרי פעלך וראוי הוא ארגון זק"א שאתה תשמש כנשיאו, אינני פורש מארגון זק"א, כל חיי אמשיך להיות חבר בארגון חשוב זה, אמשיך לתמוך ולהיות מעורב בנעשה בארגון, וכנשיא תקבל את כל הגיבוי שלי ושל חברי".

בהתרגשות רבה הודה הנשיא הנכנס מר מאיר גורביץ על האמון והכבוד שניתן לו לשמש כנשיא ארגון זק"א. "לשמש נשיא של ארגון ששמו הולך מקצה העולם ועד קצהו, זה מחייב. יחד עם צוות נבחר של אנשי עסקים אשקיע בע"ה מאמצים וזמן כדי להצעיד את הארגון החשוב הזה על דרך המלך, ביסוסו ועצמאותו הכלכלית, הרחבת היקף הפעילות בארץ ובעולם, מתן והעמדת כלים למתנדבים שיוכלו להמשיך בעבודת הקודש".

בסיום דברי ברכתו העניקו למר גורביץ, מר מיכאל מירילשוילי הנשיא היוצא, ויו"ר הארגון יהודה משי זהב, מזכרת ייחודית ומרגשת מעבודת הקודש של מתנדבי זק"א. טיל קאסם שנפל בקרית מלאכי בעת מבצע 'עמוד ענן' והרג שלשה אנשים הי"ד שטופלו בכבוד המת על ידי מתנדבי זק"א. ואמן מיוחד הפך את הטיל לעציץ, במסר של 'וכתתו חרבותם לאיתים'.

צפו בתמונות מערב ההצדעה

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (6)
ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (7)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (8)ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (9)ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (10)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (1)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (2)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (3)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (5)

ערב הצדעה של ארגון זקא למען עסקים (4)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture