בידול ויתרון: האסטרטג הבינלאומי למיתוג ובידול עיסקי, ד"ר דן הרמן, התארח השבוע במרכז אחים ליזמות ועסקים בבני ברק למפגש מקצועי מיוחד עם בעלי עסקים מובילים. במפגש הציג המומחה את 'מפת הדרכים' למיתוג ושיווק אפקטיבי של העסק, בדגש על בידול ויצירת יתרון מובהק בשוק הרלוונטי. המפגש נערך במסגרת פעילות העשרה מקצועית לחברי אחים, כולל מפגשים והרצאות מפי אנשי עסקים ומנטורים בכירים בארץ ובעולם, לצד סדנאות וקורסים מקצועיים מבוקשים.
במהלך המפגש הרחיב על התנאים הנדרשים ליצירת בידול מובהק לעסק, כזה שיעניק ללקוחות פוטנציאליים סיבה מספיק טובה לקנות דווקא כאן ולא אצל המתחרים. "בידול הוא ההחלטה האסטרטגית החשובה ביותר להצלחת העסק. למחיר זול או איכות גבוהה יש תאריך תפוגה קצר, והחל מרמה מסוימת של איכות הלקוח בכלל לא יודע למדוד את זה ולהשוות למתחרים. לכן אתם חייבים לעשות משהו שאף אחד אחר לא עושה, או לעשות את הדברים בדרך שונה מהמתחרים, כדי לגרום ללקוחות להעדיף דווקא אתכם" הדגיש.
ד"ר דן הרמן, המכהן גם כיו"ר מועדון משווקי הפרמיום והיוקרה בישראל, הוא אסטרטג ויועץ מיתוג ובידול לחברות מקומיות ובינלאומיות ומרצה במוסדות להשכלה גבוהה. הסטודיו לאסטרטגיה בפעולה בניהולו ליווה עד היום מאות עסקים ומותגים במגוון קטגוריות, ומציע גם מסלולי ייעוץ וליווי אישי המותאמים ליזמים ועסקים קטנים העושים את צעדיהם הראשונים בשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי.
ד"ר הרמן הוא חוקר בתחומי הפסיכולוגיה והאסטרטגיה, ובין השאר נודע כמי שגילה את הפחד מהחמצה (FOMO), המצביע על אחת התופעות המרתקות בפסיכולוגיה של קונים בתקופתנו. כן חיבר מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרי אסטרטגיה וניהול רבי מכר שראו אור בישראל ובעולם, ביניהם הספרים 'המדריך לבוני מותגים' ו'יתרון לא הוגן'.
עם הידע המקצועי והניסיון העשיר בייעוץ וליווי עסקים בארץ ובעולם, פיתח ד"ר דן הרמן את 'שיטת הכפפה', להשגת תוצאות טובות יותר בשיווק בכלל ובשיווק דיגיטלי בפרט. השיטה מבוססת על חמישה מודלים ייחודיים שישרתו את העסק במצבים שיווקיים שונים, במטרה להשיג מקסימום תוצאות בעלות נמוכה יותר. 'שיטת הכפפה' הינו מדריך מקצועי פרקטי, אלגנטי וברור לקבלת החלטות שיטתית ומדויקת לזינוק שיווקי משמעותי.
במהלך המפגש הרחיב על התנאים הנדרשים ליצירת בידול מובהק לעסק, כזה שיעניק ללקוחות פוטנציאליים סיבה מספיק טובה לקנות דווקא כאן ולא אצל המתחרים. "בידול הוא ההחלטה האסטרטגית החשובה ביותר להצלחת העסק. למחיר זול או איכות גבוהה יש תאריך תפוגה קצר, והחל מרמה מסוימת של איכות הלקוח בכלל לא יודע למדוד את זה ולהשוות למתחרים. לכן אתם חייבים לעשות משהו שאף אחד אחר לא עושה, או לעשות את הדברים בדרך שונה מהמתחרים, כדי לגרום ללקוחות להעדיף דווקא אתכם" הדגיש.
ד"ר דן הרמן, המכהן גם כיו"ר מועדון משווקי הפרמיום והיוקרה בישראל, הוא אסטרטג ויועץ מיתוג ובידול לחברות מקומיות ובינלאומיות ומרצה במוסדות להשכלה גבוהה. הסטודיו לאסטרטגיה בפעולה בניהולו ליווה עד היום מאות עסקים ומותגים במגוון קטגוריות, ומציע גם מסלולי ייעוץ וליווי אישי המותאמים ליזמים ועסקים קטנים העושים את צעדיהם הראשונים בשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי.
ד"ר הרמן הוא חוקר בתחומי הפסיכולוגיה והאסטרטגיה, ובין השאר נודע כמי שגילה את הפחד מהחמצה (FOMO), המצביע על אחת התופעות המרתקות בפסיכולוגיה של קונים בתקופתנו. כן חיבר מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרי אסטרטגיה וניהול רבי מכר שראו אור בישראל ובעולם, ביניהם הספרים 'המדריך לבוני מותגים' ו'יתרון לא הוגן'.
עם הידע המקצועי והניסיון העשיר בייעוץ וליווי עסקים בארץ ובעולם, פיתח ד"ר דן הרמן את 'שיטת הכפפה', להשגת תוצאות טובות יותר בשיווק בכלל ובשיווק דיגיטלי בפרט. השיטה מבוססת על חמישה מודלים ייחודיים שישרתו את העסק במצבים שיווקיים שונים, במטרה להשיג מקסימום תוצאות בעלות נמוכה יותר. 'שיטת הכפפה' הינו מדריך מקצועי פרקטי, אלגנטי וברור לקבלת החלטות שיטתית ומדויקת לזינוק שיווקי משמעותי.