'סופרבוס' טענה להגנתה: "טעות משרדית גרידא"

תושב בית שמש תבע את 'סופרבוס' על "אי הפעלת שירות סדיר" > החברה לא שלחה נציג מטעמה לבית המשפט ואחר כך טענה: "טעות משרדית"

לפני כחודש התקיים דיון בבית משפט השלום בירושלים בכתב אישום של משרד התחבורה נגד חברת סופרבוס.

כתב האישום הוגש לאחר שתושב בית שמש התלונן במשרד התחבורה נגד חברת סופרבוס, על אי הפעלת שירות סדיר.

בעקבות התלונה הוחלט במשרד התחבורה להגיש כנגד חברת סופרבוס כתב אישום באשמה של אי עמידה בתנאי רישיון ואי הפעלת שירות סדיר.

חברת סופרבוס לא טרחה מצידה לשלוח נציג לדיון שהתקיים לפני חודש בבית המשפט, ולכן קבעה השופטת כי מדובר כהודאה בעבירות, וגזרה על החברה קנס של 10,000 שקלים למדינה ופיצוי למתלונן בסך 500 שקלים.

חברת סופרבוס ערערה על ההחלטה בטענה שאי הופעתה הייתה "טעות משרדית גרידא".

בהחלטה על הערעור כתבה השופטת כי "טעות משרדית אינה עילה לביטול הכרעת דין". עוד כתבה השופטת שמכיוון שהחברה לא נכנסה לפרטי ההגנה והעונש הוא לא חריג, היא לא נענית לבקשה.

במשרד התחבורה מביעים תקווה כי הקנסות ירתיעו את החברות המפעילות וישפרו את השירות של התחבורה הציבורית.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *