3 דגשים עבור בניית אתרים לעסקים

אם אתם בונים אתר חשוב שתדעו מה הם הדגשים החשובים ביותר בבנייתו של המרחב הווירטואלי העסקי שלכם אליו יכנסו גולשים כדי לבצע רכישות, הזמנות, השארת פרטים ויצירת קשר. כיום לכל בעל עסק, חנות, רשת חברה ומשרד - יש אתר אינטרנט פעיל או מרחב וירטואלי יעיל לכניסת לקוחות וקבלת מידע

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

כיום יש לא מעט אתרי אינטרנט שמתחרים על תשומת לב גולשים ולקוחות פוטנציאליים בתחומים שונים, כאשר רבים עוסקים בנושאים שונים אותם תרצו לקדם. אתרים כאלה יכולים להיות חנויות וירטואליות, אתרי תדמית, מיני סייט ושאר מרחבים וירטואליים עסקיים.

כידוע, בכול יום מתבצעים יותר משלושה מיליארד חיפושים לשירותים ומוצרים באינטרנט וחשוב שתכם יהיה אתר זמין, נגיש ומעוצב שיאפשר לגולשים מקסימום יעילות כאשר הם נכנסים אל האתר שלכם.

כשאתם בונים אתר אינטרנט יש כמה דגשים עליהם לשים לב אליהם כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר:

שימו את הדגש על ייחודיות ועיצוב נכון של האתר – בקשו מחברת בניית אתרים על עצבו את האתר האופן בולט וייחודי וודאו כי הוא יהיה תואם את הקונספט של המוצרים או השירותים שהוא מספק. חשוב שלאתר יהיו צבעים התואמים ומתכתבים לקונספט של המוצר או השירות. עצבו את האתר בצורה יפה/ יצירתית/ תכליתית וכולי, וודאו שהוא איכותי הרמוני וכי הוא יהיה מאופיין בצורה נכונה ביחס לשירות או למוצר שהוא מציע. העיצוב של האתר חשוב מאוד להצלחת הקידום שלו ולכניסה רבה יותר של גולשים. בין היתר יש לזכור כל הזמן שאתם נמצאים בתחרות עם עסקים אחרים לכם חשוב שהאתר יהיה ייחודי ובולט.

יעילות ופרקטיות – בזמן שאתם מעצבים אתר חשוב שהוא יהיה יעיל ופרקטי כמו גם נוח עבור הגולש. מומלץ לעצב אתר עם מפה טובה ומאפיינים נגישים שיאפשרו לגולש להשתמש בכל העמודים ולקבל מידע בקלות. מומחים בבניית אתרים יספקו לכם מקסימום יעילות ולגולש את הדרך להתמצא באתר באופן מעולה ויעיל כך שהוא יוכל לקבל מידע ולבצע רכישות בקלות. אפיון נכון של האתר, מפת אתר טובה וזמינות שלו – יאשרו יעילות ופרקטיות עבור הגולש.

המומחים של Upper  משרד פרסום באינטרנט עושים זאת כאשר הם משתמשים בכל האמצעים שיכולים לעזור להעביר את הגולש מעמוד אחד לשני, לבצע רכישה או יצירת קשר, השארת פרטים של הלקוח לביצוע עסקה או כל פעולה אחרת. שימו לב כי אתם משתמשים ביצירת תבניות נכונות ועמודים מתאימים כמו גם מחלקים את האתר לקטגוריות, משתמשים במילות מיקרו-קופי ובכל מה שדרוש לבנייה נכונה של אתר וקידום טוב ויעיל.

עצבו ובנו אתר רספונסיבי – חשוב שהאתר יגיב במהירות ויהיה זמין כל הזמן לגלישה של לקוחות. יש לוודא שהאתר רספונסיבי (תגובתי עבור מכשירים ניידים) וזמין וודאו כי הוא מגיב נכון גם לניידים וסמארטפונים וגם לגלישה רגילה מכל מכשיר או מחשב . בחירת חברת אחסון אתרים טובה תעזור לשמור על זמינות. בין אם אתם בונים את האתר או שהמומחים עושים זאת עבורכם – חשוב לבנות אתר עם שרת ועובד כמו שצריך ב 98 אחוזים מהזמן ואפילו יותר. כך תוכלו לבנות אתר בצורה מצוינת. בהצלחה!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture