צילום: אורן דאי

"פתחנו מסלול ייעודי להכשרת עובדים ועובדות חרדיים למגוון משרות בנקאיות בלאומי"

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן במפגש עם העיתונות החרדית המיזם בשת"פ עם מרכזי ההכוון התעסוקתי בירושלים ובני ברק

כתבות נוספות בנושא:

התעלמות מהחלשים: זאת התוכנית להורדת יוקר המחייה של בנט וליברמן • צפו
צפוי מחסור? מחיר החלב בישראל גבוה ב-80% מממוצע המדינות המפותחות
בגלל האומיקרון? ירידה בקניות הישראלים בחודש שעבר
יוצא לפנסיה? בשורה: דמי הניהול יוזלו מהותית

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, ערך סיור מקצועי בעיר בני ברק, ובמסגרתו קיים מפגש מיוחד עם בכירי והתקשורת העיתונות החרדית במתחם מרכז אחים ליזמות ועסקים. במהלך המפגש, בו השתתפו גם ראש החטיבה הבנקאית, הסמנכ"ל שמוליק ארבל ומנהל מגזרים ייחודיים בלאומי יצחק חסדיאל, חשף המנכ"ל תוכנית חדשה של בנק לאומי לקליטת עובדים ועובדות מהמגזר החרדי בתפקידים בנקאיים בהיקף משמעותי. התוכנית הייחודית מקודמת בשיתוף פעולה עם מרכזי ההכוון התעסוקתי בירושלים ובני ברק, ובימים אלו נפתחים המיונים לקראת הקורס הראשון
פרידמן הקדים ואמר כי לאומי מעסיק לא מעט עובדים חרדים, אולם כעת מדובר במהלך ראשון מסוגו של גיוס עובדים מהמגזר החרדי במסלול ייעודי, הכולל הכשרה מקצועית מותאמת למגוון תפקידי בנקאות הנדרשים בלאומי, כאשר המסיימים בהצלחה את ההכשרה ישולבו במגוון תפקידים בנקאיים בלאומי, לאחר תהליך התאמה מקצועי. בהמשך אף יוכלו להתמקצע ולרכוש את הדיפלומה המבוקשת במקביל לעבודתם.
מנכ"ל לאומי הצהיר כי המהלך הינו חלק ממגוון רחב של פעילויות שהבנק מקיים במטרה לצמוח ולהדק את הקשרים עם הציבור החרדי בכל התחומים. "התוכנית החדשה תניב לכולנו רווח כפול; מחד נגדיל את תעסוקת החרדים בתחום הבנקאות, ומאידך הקהל שיגיע אלינו לבנק יקבל שירות מיטבי מעובדים איכותיים שידברו באותה שפה. כולנו תקווה שהפרויקט יוכתר בהצלחה, יש לנו נכונות רבה לדאוג לרווחת העובדים החדשים שיצטרפו אלינו ולתת מענה הולם לצרכים שלהם", דברי חנן פרידמן.

מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, יצחק חסדיאל, התייחס לתוכנית להעסקת עובדים חרדים בלאומי, אותה חשף מנכ"ל הבנק, והבהיר כי מדובר בפיילוט ראשוני שצפוי להתרחב בהמשך, בהתאם להצלחה. "מדובר בבשורה של ממש עבור אלו מהמגזר החרדי המעוניינים ללמוד מקצוע פיננסי מבוקש אך חוששים שבסופו של תהליך לא ימצאו משרה בתחום. התוכנית כוללת שלושה חודשים של לימודי מכינה מקצועיים, ולאחריה השמה מיידית של המתאימים אצלנו בבנק, כאשר במקביל יוכלו המועמדים להשלים את הדיפלומה הנדרשת במהלך השנים הבאות לצורך התקדמותם המקצועית בעולם הבנקאות" אמר יצחק חסדיאל.
ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, שמוליק ארבל, הרחיב על המהלך האסטרטגי שמוביל לאומי במגזר החרדי, כולל פיתוח שורה של מוצרים ומסלולים ייעודיים המותאמים לצרכי הלקוח החרדי, מתוך ראייה צופה פני עתיד. "הפעילות שלנו נגזרת מתוך הבנה כי הלקוח מצפה לקבל מענה בנקאי מקיף גם לצרכים הנוכחיים וגם לצרכים העתידיים של המשפחה. במסגרת המהלך אנחנו גם הרבה יותר מחוברים לשטח. באנו עכשיו מסיור בסניף לאומי בבני ברק וביקור אצל בעלי עסקים בעיר, על מנת להקשיב, ללמוד ולשפר כל הזמן את המענה שלנו לצרכי הלקוחות", דברי שמוליק ארבל.
במהלך המפגש העלו העיתונאים מגוון סוגיות הנוגעות לעולם הבנקאות והכלכלה החרדית, כאשר בכירי הבנק השיבו על כל השאלות והתייחסו בהרחבה לנושאים שהועלו. בהתייחסות לביקושים הגואים בתחום המשכנתאות ציין חנן פרידמן כי לצד הנציגויות הקיימות של לאומי למשכנתאות בפריסה ארצית רחבה, כולל בירושלים, בני ברק, בית שמש אשדוד, נתיבות, פתח תקוה, חיפה, קרית גת, ועוד, פתח הבנק במהלך השנה האחרונה נציגויות חדשות בסניפי לאומי בצפת וברמת בית שמש, ונוספו יועצי משכנתאות ייעודיים בנציגות בבני ברק, במטרה לתת מענה נגיש וקרוב לתושבים גם בתחום הדיור והמשכנתאות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture