דוח ביקורת פנימי שהוצג לדירקטוריון רכבת ישראל מעלה חשש לחריגות שכר לכאורה, בעקבות בכיר בוועד שקיבל משכורת על היותו נהג רכבת ולא הגיע לעבודה ב-93% מהימים.
לפי הדוח, שנחשף לראשונה בתכנית חיסכון, הוא בכלל לא נהג בפועל ברכבת בתקופת הביקורת. על פניו עולה כי דיווחי השעות של הבכיר היו פיקטיביות לצורך תשלומי פרמיות ורכיבי שכר שלהן הוא לא זכאי.
מבקר חברת הרכבת ציין: "מבדיקתנו עולה כי יו"ר ועד הצפון לא משמש כנהג נוסעים בפועל… ברובם המוחלט של ימי העבודה (106 מתוך 113) שבהם דווח שהעובד נמצא במשמרת תפעולית, הוא לא נכח בשטח המתחם. עולה לכאורה כי רישומי הנוכחות בטופסי הדיווח הם פיקטיביים ונעשו בדיעבד לצורך תשלום פרמיה ורכיבי שכר אחרים".
מהנהלת רכבת ישראל נמסר בתגובה לחדשות 12: "מדובר בדוח ביקורת על אירועים שהתרחשו בעבר. צר לנו כי דוחות ביקורת פנימיים מוצאים את דרכם לתקשורת. הנהלת הרכבת אינה עוסקת בנושאים אישיים הקשורים לעובדיה באמצעי התקשורת, ופועלת תמידית לאפשר סביבת עבודה תקינה ומנהל תקין בקרב כל עובדיה".